„Citroen“ internetinė svetainė „Carstore“ leidžia pirkėjams susikonfigūruoti, palyginti ir užsimokėti internetu už vieną iš šio prekės ženklo modelių. Tada pirkėjas gali pasirinkti atstovybę, iš kurios pasiims įsigytą automobilį.

Svetainėje pirkėjai gali apsiskaičiuoti ir nuolaidą, kurią gaus pirkdami naują automobilį, jei atiduos savo seną.

Ši iniciatyva padeda suteikti pirkėjams aiškesnę informaciją apie automobilio kainą, nes bendrovė siekia tapti skaidresne, sako „Citroen“ skaitmeninimo skyriaus vadovė Marie Laloy.

Konsultavimo bendrovės „Capgemini“ duomenimis, 35 proc. automobilių pirkėjų visame pasaulyje išreiškė norą pirkti automobilius internetu.

Kita konsultavimo bendrovė, „Frost & Sullivan“ prognozuoja, kad 2020 metais visame pasaulyje internetu gali būti parduodama apie 4 proc. automobilių – apytikriai 4,5 mln.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)