Visų pirma, atnaujintas miesto automobilis „Spark“, kuris turės naujo dizaino, į dvi dalis horizontaliai padalintas radiatoriaus groteles, naujos formos priekinį buferį, žibintus. „Spark“ taip pat gaus naujo dizaino 14-os ir 15-os colių ratlankius. Gale, ko gero reikšmingiausias atnaujinimas yra į oro aptaką, esantį virš galinio lango, perkeltas centrinis LED stabdžių žibintas.

Salone taip pat netrūks naujovių: pakeisti kai kurie apdailos elementai, naujai suprojektuota centrinė konsolė, kurioje atsirado papildomų vietų daiktams susidėti. Po „Chevrolet Spark“ variklio gaubtu montuojami 1.0 l darbo tūrio, 68 AG arba 1.2 l 82 AG benzininiai varikliai.

„Orlando“ matuojasi „turbo“ marškinėlius

„Orlando“ vienatūriui skirtas naujas 1.4 l darbo tūrio benzininis variklis su turbina, papildysiantis dabar siūlomų 1.8 l benzininio bei 2.0 l dyzelinio variklių gamą. Naujasis variklis išvysto 140 AG bei maksimalų 200 Nm sukimo momentą 1850 – 4900 aps./min. diapazone.

Variklis bus komplektuojamas su Start/Stop funkcija ir mechanine šešių laipsnių pavarų dėže, vidutinės degalų sąnaudos sieks 6,2 l/100 km.

2013 modelių metų „Orlando“ taip pat bus siūlomas su galinio vaizdo kamera bei visiškai lygiai išlankstoma priekine keleivio sėdyne.

Naujas „Cruze“ universalas

„Cruze“ sedano bei hečbeko modelių gamą papildė naujasis universalas, kuris labiausiai išsiskiria talpiu bagažo skyriumi, kurio tūris siekia 1478 litrų.

Aukštesniųjų komplektacijų modeliuose bus tiekiama ir „Chevrolet MyLink“ elektroninės pramogų įrangos valdymo sistema perkelianti išmaniojo telefono funkcionalumą bei turinį į automobilyje montuojamą septynių colių skersmens, spalvotą, aukštos raiškos, liesti jautrų ekraną. Kitų metų pradžioje bus pristatyta specialiai sukurta navigacijos programėlė „Engis Bringo“, leisianti išmanųjį telefoną naudoti kaip automobilio navigacijos sistemą.

Universalo variklių gamoje be jau iš anksčiau žinomų 1.6 ir 1.8 l darbo tūrio benzininių variklių bus galima rasti 1.4 l darbo tūrio benzininį variklį su turbina, 1.7 l darbo tūrio turbodyzelinį bei atnaujintą jo didesnįjį „brolį“ – 2.0 l turbodyzelinį agregatą.

„Malibu“ – jau ir su dyzeliniu varikliu

„Malibu“ – naujasis „Chevrolet“ flagmanas Europoje. Nuo šiol šis vidutinės klasės modelis Europos prekybos salonuose bus parduodamas ir su dyzeliniu varikliu. Šis 2.0 l, 160 AG agregatas išvysto 350 Nm sukimo momentą, esant 1750 aps./min.

Be to, pranešama, kad abu variklius – 2.0 l dyzelinį ir 2.4 l benzininį – bus galima užsisakyti su automatine pavarų dėže.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)