Teigiama, kad naujasis miesto visureigis pagamintas naudojant pažangias kompanijos technologijas, jau pritaikytas kuriant paskutinės kartos ATS ir CTS automobilius, pavyzdžiui, specialų lazerinį didelio atsparumo plieno suvirinimo metodą.

Taip pat rinkos naujokas turės visiškai naują važiuoklę.

Gerokai sumažėjęs XT5 tapo 19 mm trumpesnis (4815 mm), 7 mm siauresnis (1903 mm) ir 6 mm žemesnis už pirmtaką. Tuo metu ratų bazė naujame automobilyje tapo 50 mm didesnė (2857 mm), užtikrindama daugiau erdvės salone.

JAV rinkoje naujasis „Cadillac“ bus siūlomas su 6 cilindrų 3,6 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu, kuris generuos 310 AG galią ir 366 Nm maksimalų sukimo momentą. Kaip ir kituose šio gamintojo modeliuose, motoras turės dviejų cilindrų deaktyvacijos sistemą, kuri leis taupyti kurą, kai vairuotojui nereikia didesnės galios.

Kitose rinkose „Cadillac XT5“ žadama tiekti su dviejų litrų turbovarikliu, kurio duomenys kol kas neatskleidžiami. Abi siūlomos jėgainės bus derinamos su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Miesto visureigis bus siūlomas tiek varomas priekiniais, tiek visais ratais. Visais ratais varomas variantas turės galios paskirstymo sistemą, kuri leis visą šimtą procentų sukimo momento „patiekti“ bet kuriai ašiai. Be to, galinis diferencialas bus valdomas elektronika.

Komforto įrangos skiltyje „Cadillac“ pasiūlys galinę kamerą, kuri vaizdą transliuos į veidrodėlį, belaidį išmaniųjų telefonų krovimą, bagažinės durelių valdymą elektra bei su distanciniu pulteliu, priekinius LED žibintus ir 360 laipsnių apžvalgos sistemą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)