aA
Siekdama veiksmingiau konkuruoti su BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ kompanija „Cadillac“ ketina pristatyti du naujus automobilių modelius ir plėsti prekybos atstovų tinklą Europoje. Vis dėlto naujausias „General Motors“ prabangių automobilių prekės ženklo tikslas atrodo ganėtinai kukliai, lyginant su praeityje keltais iššūkiais, kurie niekada taip ir nebuvo pasiekti.
"Cadillac XT5"
© Gamintojo nuotr.

2006 m. „General Motors“ prognozavo iki 2010 m. šiame regione parduoti 20 tūkst. „Cadillac“ automobilių. Šis pareiškimas skambėjo tikrai drąsiai, nes 2005 m. šių automobilių buvo parduota tik 2019 vienetų, rašo „Autonews“. „Cadillac“ daug vilčių dėjo į BLS modelio automobilius – vidutinio dydžio sedanus, sukurtus „Saab 9-3“ pagrindu, tačiau šis modelis nebuvo sėkmingas.

Dabar „Cadillac“ iki šio dešimtmečio pabaigos tikisi pasiekti 5 tūkst. metinių pardavimų tikslą. Į šią prognozę įtraukti ir „General Motors“ gaminami „Chevrolet Corvette“ ir „Chevrolet Camaro“ sportiniai automobiliai, parduodami tų pačių atstovų kaip ir „Cadillac“. Palyginimui, praėjusiais metais „General Motors“ Europoje pavyko parduoti 1131 „Corvette“ ir „Camaro“ modelių automobilį ir 579 „Cadillac“ automobilius.

„Cadillac“ į rinką dar aršiau veržtis ketina pristatydamas CT6 erdvų sedaną ir vidutinio dydžio XT5 SUV automobilį, kuris pakeis ankstesnį SRX modelį.

„Siekiame organiško augimo“, – teigė „Cadillac“ pažangaus planavimo ir produkto rinkodaros vadovas Europoje Barnabas Vincze’as.

„Prekiaujame 12 Europos šalių. Kai kuriose iš jų turime vos po vieną prekybos atstovą. Tokia bazė nėra tinkama verslui plėtoti“, – mano jis.

„Cadillac“ Europos rinkoje patiria itin aršią konkurenciją su BMW, „Mercedes“ ir Audi“ automobilių gamintojais, kurie bendrai sudaro apie 85 proc. šio regiono „premium“ klasės automobilių rinkos. Vis dėlto B. Vincze’as patikino, kad „Cadillac“ Europoje ir toliau išliks nišiniu prekės ženklu.

Nepaisant vis populiarėjančių dyzeliu varomų „premium“ klasės automobilių modelių Europoje „Cadillac“ nežada jokių pokyčių šioje srityje. Dyzeliniai automobiliai sudaro pusę Europoje parduodamų automobilių skaičiaus, o kai kuriuose „premium“ klasės segmentuose tokių automobilių parduodama netgi daugiau.

Nors Jungtinė Karalystė (JK) yra antroji pagal dydį „premium“ automobilių rinka Europoje (pirmoji vieta tenka Vokietijai), „Cadillac“ nežada gaminti šios šalies rinkai pritaikytų automobilių su dešinėje pusėje esančia vairuotojo vieta. Šiuo metu Europoje pagal parduodamų „Cadillac“ automobilių skaičių pirmauja Vokietija, Šveicarija ir Švedija.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi (1)

Lietuvoje penktadienio rytą valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų...

„Subaru Forester e-Boxer“ skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ įvertinimas (4)

Naujasis „ Subaru Forester e-Boxer“ „ Euro NCAP “ testais buvo pripažintas saugiausiu savo...

Ekspertas rėžė apie siūlomą automobilių mokestį: skirtas senienų įšaldymui, ne taršai mažinti (85)

Automobilių taršos mokestis, automobilių pirmosios registracijos mokestis ir, galų gale,...

Eismo sąlygos: keliai šlapi, kai kur padengti pažliugusiu sniegu

Auštant penktadieniui, Lietuvoje pagrindiniai valstybinės reikšmės keliai yra šlapi arba drėgni....

Kelią skinasi naujas projektas: bus privaloma deklaruoti ir parduotus, ir nusipirktus automobilius (77)

Vyriausybė pritarė Vidaus reikalų ministerijos parengtiems Saugaus eismo automobilių keliais...

Top naujienos

Lietuviai statybininkai Danijoje pateko į spąstus: tapo „popieriniais milijonieriais“ (138)

Sigitas Mačiulis nėra nei milijonierius, nei verslininkas. Vyras gyvena avarinės būklės bute...

Šiame Lietuvos mieste naujos statybos būstų nėra, o buto nuomai reikia laukti eilėje (139)

Ukmergė – nedidelis senas miestas Aukštaitijoje, nuo Vilniaus ir Kauno nutolęs apie 70 km. Apie...

Landsbergis: Skvernelis daro sau didžiulę žalą (263)

Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) partijos pirmininkas Gabrielius...

Bankininkas: euras yra valiuta, kurios niekas nenori turėti (117)

Galbūt euras ir kėsinasi į dolerio – pasaulinės skolinimosi valiutos – teritoriją, tačiau...

Vanagas nustebo: Dakaro organizatoriai „pradangino“ komandą iš dalyvių sąrašo

Nors Dakaro dalyviai jau atidavė savo techniką kelionei į Saudo Arabiją , penktadienį...

Bankų mokestį vertina atsargiai: bėdų gali pridaryti visai ekonomikai (36)

Bankų turto mokestis būtų sunkiai pakeliama našta bankams ir galėtų sukelti problemų visai...

Užstrigusio „Žalgirio“ pasispardymas Maskvoje: neišnaudota proga, chroniška problema ir toliau laukiantis Šaras specialiai Krepšinis.lt iš Maskvos

Kauno „Žalgiris“ privertė Maskvos CSKA sužaisti nerezultatyviausią kėlinį šiame Eurolygos...

Pigi žiemos kelionių kryptis – Malta: kiek viskas kainuoja ir ką verta aplankyti (15)

Žiemą nemaža dalis keliautojų kasmet išsiruošia pasišildyti į pietų kraštus – savaitgaliui...

Vilniuje sudaužytas dar vienas „CityBee“ automobilis: nuo kelio nublokšta „Toyota“ nulaužė medį

Penktadienį, apie 9.55 val., Vilniuje, Antakalnio g., susidūrė automobiliai „Seat Alhambra“ ir...

Kuriozas Kaune – atsiradus naujam ženklui vieną naktį per savaitę automobiliai turės tiesiog išnykti (2)

Atėjus žiemai Saulės g. gyventojus nustebino naujas penktadieniais nuo 24 val. iki 06 val. stovėti...