Siekdama veiksmingiau konkuruoti su BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ kompanija „Cadillac“ ketina pristatyti du naujus automobilių modelius ir plėsti prekybos atstovų tinklą Europoje. Vis dėlto naujausias „General Motors“ prabangių automobilių prekės ženklo tikslas atrodo ganėtinai kukliai, lyginant su praeityje keltais iššūkiais, kurie niekada taip ir nebuvo pasiekti.
"Cadillac XT5"
© Gamintojo nuotr.

2006 m. „General Motors“ prognozavo iki 2010 m. šiame regione parduoti 20 tūkst. „Cadillac“ automobilių. Šis pareiškimas skambėjo tikrai drąsiai, nes 2005 m. šių automobilių buvo parduota tik 2019 vienetų, rašo „Autonews“. „Cadillac“ daug vilčių dėjo į BLS modelio automobilius – vidutinio dydžio sedanus, sukurtus „Saab 9-3“ pagrindu, tačiau šis modelis nebuvo sėkmingas.

Dabar „Cadillac“ iki šio dešimtmečio pabaigos tikisi pasiekti 5 tūkst. metinių pardavimų tikslą. Į šią prognozę įtraukti ir „General Motors“ gaminami „Chevrolet Corvette“ ir „Chevrolet Camaro“ sportiniai automobiliai, parduodami tų pačių atstovų kaip ir „Cadillac“. Palyginimui, praėjusiais metais „General Motors“ Europoje pavyko parduoti 1131 „Corvette“ ir „Camaro“ modelių automobilį ir 579 „Cadillac“ automobilius.

„Cadillac“ į rinką dar aršiau veržtis ketina pristatydamas CT6 erdvų sedaną ir vidutinio dydžio XT5 SUV automobilį, kuris pakeis ankstesnį SRX modelį.

„Siekiame organiško augimo“, – teigė „Cadillac“ pažangaus planavimo ir produkto rinkodaros vadovas Europoje Barnabas Vincze’as.

„Prekiaujame 12 Europos šalių. Kai kuriose iš jų turime vos po vieną prekybos atstovą. Tokia bazė nėra tinkama verslui plėtoti“, – mano jis.

„Cadillac“ Europos rinkoje patiria itin aršią konkurenciją su BMW, „Mercedes“ ir Audi“ automobilių gamintojais, kurie bendrai sudaro apie 85 proc. šio regiono „premium“ klasės automobilių rinkos. Vis dėlto B. Vincze’as patikino, kad „Cadillac“ Europoje ir toliau išliks nišiniu prekės ženklu.

Nepaisant vis populiarėjančių dyzeliu varomų „premium“ klasės automobilių modelių Europoje „Cadillac“ nežada jokių pokyčių šioje srityje. Dyzeliniai automobiliai sudaro pusę Europoje parduodamų automobilių skaičiaus, o kai kuriuose „premium“ klasės segmentuose tokių automobilių parduodama netgi daugiau.

Nors Jungtinė Karalystė (JK) yra antroji pagal dydį „premium“ automobilių rinka Europoje (pirmoji vieta tenka Vokietijai), „Cadillac“ nežada gaminti šios šalies rinkai pritaikytų automobilių su dešinėje pusėje esančia vairuotojo vieta. Šiuo metu Europoje pagal parduodamų „Cadillac“ automobilių skaičių pirmauja Vokietija, Šveicarija ir Švedija.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Atskleistas naujo A klasės „Mercedes-Benz“ interjeras (10)

„ Mercedes-Benz “ pristatė naujos A klasės interjerą, kuris pasikeitė neatpažįstamai ir...

Ko laukti po Naujųjų: automobilių pardavėjams kol kas daugiau klausimų nei atsakymų (70)

Sausio 1-oji bus ta diena, kai įstatyme numatyta įranga papildyti dešiniavairiai automobiliai...

Didins mokesčius taršos reikalavimų neatitinkantiems dyzeliniams automobiliams (43)

Jungtinė Karalystė (JK) ruošiasi taikyti didesnius mokesčius dyzelinu varomiems automobiliams....

Norvegija atsisakė planų įvesti „Tesla“ mokestį

Pagal teršalų visai neišmetančių transporto priemonių pardavimus Europoje pirmaujanti Norvegija...

Sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje – vienas sparčiausių ES (11)

Naujų sunkvežimių pardavimų augimas Lietuvoje šiemet per dešimt mėnesių buvo vienas...

Top naujienos

Emigrantas norėjo pigiau Lietuvoje išsigydyti skaudantį dantį: košmaras, kurio niekam nelinkėtų (240)

Specialiai į Lietuvą iš Švedijos skaudančio danties išsigydyti grįžęs emigrantas norėjo...

Belieka tik pavydėti: kaimynams Lenkijoje sekasi geriau, negu pranašauta (329)

Net skeptiškiausi ekspertai pripažįsta, kad dabartinė Lenkijos vyriausybė vykdo rinkimų...

Sukrėsta šiaulietė parašė atvirą laišką Verygai: po jūsų sprendimo turiu stebėti, kaip degraduoja tėvas (898)

„Gerb. ministre Aurelijau Veryga , šiandien Jūs pasmerkėte mano tėtį ir toliau gerti!...

Lietuvos ir Lenkijos pasienyje – didžiulės automobilių spūstys (33)

Šeštadienį Lietuvos-Lenkijos pasienio ruože, ties buvusiu Kalvarijos pasienio punktu, susiformavo...

Sovietų generolai karo korespondento akimis: beturčiai, kuriuos iškėlė revoliucija (28)

Leidykla „Briedis“ pristato netrukus pasirodysiančią serijos „Komunizmas be grimo“ naujieną...

Piknikas su Šimašiumi pakeitė daugiavaikės šeimos gyvenimą (135)

Daugiavaikių šeimų asociacijos vadovė Jurgita Pocienė sako tik Laisvės piknike iš mero...

Ventės ragas: tobulai sutvarkytas, bet ar įdomus? (1)

Ventės ragas Lietuvoje yra lyg mitologinis objektas – kažkur labai toli, visai nepakeliui, su...

Vaidas Baumila parodė, kas padeda išlaikyti nepriekaištingą figūrą

Žinomas atlikėjas Vaidas Baumila ne veltui yra laikomas vienu seksualiausių Lietuvos šou...

„Siaubo pilį“ pastatęs vienas žiauriausių žudikų padarė labai didelę ir apmaudžią klaidą įžengę į pastatą žmonės dingdavo be pėdsakų (78)

H. H. Holmesas buvo vienas iš pirmųjų Jungtinių Valstijų serijinių žudikų. Savo specialios...

Vilniaus oro uoste dėl gedimo leidosi į Hurgadą turėjęs skristi lėktuvas papildyta 10.49 (223)

Vilniaus oro uostas informuoja, kad 9.30 val. Vilniaus oro uoste laukiamas avarinis orlaivio su...