2006 m. „General Motors“ prognozavo iki 2010 m. šiame regione parduoti 20 tūkst. „Cadillac“ automobilių. Šis pareiškimas skambėjo tikrai drąsiai, nes 2005 m. šių automobilių buvo parduota tik 2019 vienetų, rašo „Autonews“. „Cadillac“ daug vilčių dėjo į BLS modelio automobilius – vidutinio dydžio sedanus, sukurtus „Saab 9-3“ pagrindu, tačiau šis modelis nebuvo sėkmingas.

Dabar „Cadillac“ iki šio dešimtmečio pabaigos tikisi pasiekti 5 tūkst. metinių pardavimų tikslą. Į šią prognozę įtraukti ir „General Motors“ gaminami „Chevrolet Corvette“ ir „Chevrolet Camaro“ sportiniai automobiliai, parduodami tų pačių atstovų kaip ir „Cadillac“. Palyginimui, praėjusiais metais „General Motors“ Europoje pavyko parduoti 1131 „Corvette“ ir „Camaro“ modelių automobilį ir 579 „Cadillac“ automobilius.

„Cadillac“ į rinką dar aršiau veržtis ketina pristatydamas CT6 erdvų sedaną ir vidutinio dydžio XT5 SUV automobilį, kuris pakeis ankstesnį SRX modelį.

„Siekiame organiško augimo“, – teigė „Cadillac“ pažangaus planavimo ir produkto rinkodaros vadovas Europoje Barnabas Vincze’as.

„Prekiaujame 12 Europos šalių. Kai kuriose iš jų turime vos po vieną prekybos atstovą. Tokia bazė nėra tinkama verslui plėtoti“, – mano jis.

„Cadillac“ Europos rinkoje patiria itin aršią konkurenciją su BMW, „Mercedes“ ir Audi“ automobilių gamintojais, kurie bendrai sudaro apie 85 proc. šio regiono „premium“ klasės automobilių rinkos. Vis dėlto B. Vincze’as patikino, kad „Cadillac“ Europoje ir toliau išliks nišiniu prekės ženklu.

Nepaisant vis populiarėjančių dyzeliu varomų „premium“ klasės automobilių modelių Europoje „Cadillac“ nežada jokių pokyčių šioje srityje. Dyzeliniai automobiliai sudaro pusę Europoje parduodamų automobilių skaičiaus, o kai kuriuose „premium“ klasės segmentuose tokių automobilių parduodama netgi daugiau.

Nors Jungtinė Karalystė (JK) yra antroji pagal dydį „premium“ automobilių rinka Europoje (pirmoji vieta tenka Vokietijai), „Cadillac“ nežada gaminti šios šalies rinkai pritaikytų automobilių su dešinėje pusėje esančia vairuotojo vieta. Šiuo metu Europoje pagal parduodamų „Cadillac“ automobilių skaičių pirmauja Vokietija, Šveicarija ir Švedija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)