Amerikiečiai jį siūlys visose pagrindinėse rinkose, taip pat ir Europoje. 5,18 ilgio „Cadillac CT6“ konkuruos su tokiais vokiškais limuzinais kaip „Audi A8“, 7-osios serijos BMW ar S-klasės „Mercedes-Benz“.

Prašmatniausias „Cadillac“ važinės Kinijos, Korėjos ir Japonijos keliais. Naujasis CT6 – lengviausias ir manevringiausias automobilis didelių prabangių sedanų klasėje, giriasi gamintojai. Salone vyrauja medžio, odos ir anglies pluošto dalys. Net ir pats veikliausias verslininkas jame gali važiuoti namuose pamiršęs išmanųjį, planšetę ar deimantais inkrustuotą grotuvą – visa tai jis ras nuosavo CT6 viduje.

Vairuotojui keleivius padės saugoti automatinio stabdymo funkcija, pėsčiųjų „atpažinimo“ sistema, 360-ties laipsnių apžvalgumo galimybė ir naktinio matymo įranga.

Automobilyje bus montuojamas naujasis „Cadillac“ 3.0 l, dviejų turbinų 400 AG variklis, kurio maksimalus sukimo momentas sieks 543 Nm. Pirkėjai galės rinktis ir keturių cilindrų turbininį 2.0 l, 269 AG arba atmosferinį V6 3.6 l, 340 AG motorus.