aA
„Bugatti“ vadovas Stephanas Winkelmannas sako, kad „Chiron“ variklis bus paskutinis savo šeimos atstovas. Su „Veyron“ 2005 metais į sceną žengęs W16 gyvena paskutinį savo gyvenimo dešimtmetį. Bet kas jį pakeis?
"Bugatti Chiron"
© Gamintojo archyvas

Bugatti Chiron“ varo 8 litrų W16 variklis, išvystantis 1479 AG (1103 kW). Nors išvysto tokią didžiulę galią, jis nė iš tolo neprimena lenktynėms skirto agregato.

Jis pasižymi tolygiu darbu, greita reakcija į vairuotojo norus ir palyginti geromis degalų sąnaudomis. Šis variklis, kadaise išvystęs mažiau galios, yra leidęs „Veyron SS“ įsibėgėti iki didesnio nei 430 km/val. greičio. Labai norint, net ir balsą šis variklis turėjo neblogą, nors jį slopino net keturi turbokompresoriai.

Tačiau kaip ir visi geri dalykai, „Bugatti“ W16 varikliui skaičiuojamos paskutinės dienos. Neseniai buvo patvirtinta, kad tai yra paskutinė šio variklio versija ir tas, kuris jį pakeis, neturės 16 cilindrų. Vadinasi, 16 cilindrų neturės niekas.

Ką dėl to galime kaltinti? Ogi naujus emisijų standartus. Visi pasaulio „Bugatti“ teršia mažiau nei visi pasaulio antros kartos „Volkswagen Golf“, nes pastarųjų yra nelyginamai daugiau, tačiau ir „Bugatti“ privalo sekti naujausiomis tendencijomis, kurios riboja gamintojo laisvę.

Kalbama apie hibridą

Tai kas pakeis „Bugatti“ W16? Beveik neabejojama, kad tai bus hibridinė jėgainė.

McLaren P1“, „Ferrari LaFerrari“, „Porsche 918 Spyder“ , „Honda NSX“ ir, kur kas svarbiau, „Koenigsegg Regera“ naudoja hibridines jėgaines ir yra vieni iš greičiausių automobilių. Kartu jie įrodė, kad tokių automobilių geidžia turtingi pirkėjai.

Taigi, „Bugatti“ turi sekti šiais pramintais takais. Įdomu tai, kad daugelis „Bugatti“ automobilių negali pasigirti itin gražia variklio nata, todėl perėjimas prie hibridinės jėgainės neturėtų būti toks didelis praradimas. Tačiau „Bugatti“ pirkėjai vis tiek jau pareiškė, kad W16 variklio pasiges.

„Bugatti“ nesivaiko tik greičio rekordų. Tai yra prabangių automobilių markė, kurios mašinos turi būti patogios, gražios ir tinkamos ilgoms kelionėms. Didžiulis W16 variklis nulėmė, kad markės automobiliai yra labai sunkūs. „Bugatti Chiron“ sveria dvi tonas, nors tai niekam nerūpi.

Tačiau dabar S. Winkelmannas, kalbėdamas apie naujas „Bugatti“ jėgaines, teigia, kad hibridinė jėgainė turi atitikti du pagrindinius reikalavimus - suteikti dinaminį pranašumą prieš senesnius „Bugatti“ automobilius, ir nedaug sverti. Panašu, kad „Bugatti“ charakteris ateityje keisis.

Dar dirbdamas „Lamborghini“, S. Winkelmannas pabrėždavo, kad vienas prarastas kilogramas yra svarbesnis už vieną naują arklio galią. Panašu, kad su šia mintimi ir bus einama į hibridinių superautomobilių pasaulį. Tik, iki šių pokyčių dar reikės viską suderinti su gan uždaru „Bugatti“ pirkėjų ratu, pabrėžia S. Winkelmannas.

Beje, W16 nebus paskutinis pranykstantis variklis. Po jo dings ir atmosferiniai V12, tada - V10, V8 ir taip toliau. Emisijų reikalavimų pabaisos apetitas – beribis ir ypatingų automobilių ji nepasigailės. Tačiau tuo pačiu reikia pastebėti, kad senesni automobiliai tampa dar labiau ypatingi ir klasikinių automobilių su dideliais varikliais kainos tik dar greičiau augs.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Situacijos, kai vairuotojai sulaukia „šalto dušo“: ar jas jau išgyvenote (2)

Kartais vairuotojai nepasikuklina ir teigia, kad yra geri, nes vairuoja jau dvidešimt metų ar per...

Automobilių dizaineris apie šiandienos automobilius: sunku atskirti, kuris yra kuris (4)

Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau...

Vyras įsigytą mašiną iš salono vadina „kate maiše“, pardavėjai ginasi parašais ant sutarčių (339)

Arūnas iš Klaipėdos įsigytą „Ford Grand C-Max “ vadina „kate maiše“, nors automobilį...

„Toyota“ gamins hibridinį „Corolla“ modelį – žada itin mažas degalų sąnaudas (6)

Nusprendę, kad nebenori tęsti „Auris“ modelio gamybos, „ Toyota “ koncernas praplėtė...

Lietuvos automobilių parko paveikslas kone nesikeičia – į šalį plūsta seni „dyzeliai“ (173)

Dauguma varomi dyzelinu ir maždaug 11,3 m. amžiaus – toks yra į Lietuvą atvežamų naudotų...

Top naujienos

Kremliaus Trojos arklys Europoje: pavojingas susitarimas su rusais – tik pradžia (490)

Dar 2017-ųjų lapkritį Ispanija kaltino Rusiją dėl kišimosi į referendumą Katalonijoje....

Gali užtekti vienintelio kriterijaus, kad vaikas būtų paimamas iš šeimos (432)

Alkoholis ir vaikų priežiūra - įstatymiškai neuždrausta, tačiau sunkiai suderinama....

Ketvertuko šeimoje po kaltinimų vyrui – skaudūs išbandymai: motina ryžosi prabilti atvirai (206)

Ašaros, pakilęs kraujo spaudimas ir dingstantis pienas – pirmojo Panevėžyje ir šešto Lietuvoje...

Sinoptikai perspėja: šaltukas primins, kad artėja žiema (7)

Pirmadienį Baltijos regiono link savo poveikio sferą plės Skandinaviškas anticiklonas, Lietuva...

Carolinos Herreros patarimai vyresnio amžiaus moterims: ko niekada neturėtumėte vilkėti (67)

Niekas taip nesendina moters, kaip apsimetinėjimas, kad ji vis dar jauna, įsitikinusi Carolina...

Monika Šedžiuvienė – atvirai apie išgalvotas „sužadėtuves“, būsimas vestuves bažnyčioje ir vaikus su naujuoju draugu (163)

Nepaisant keletą metų trukančių viešų skyrybų, šiandien Monika Šedžiuvienė sako esanti...

Turistų spąstai Barselonoje – kosminės eilės ir kišenvagiai nuo šios vietos neatbaido (15)

Jei Barselona būtų draugė, tai būtų draugelka , kuriai nesigėdyčiau 4 valandą ryto...

Po triuškinančios pergalės – Jasikevičiaus juokai apie „snaiperį“ Kavaliauską (31)

„Betsafe – LKL “ čempionate Kauno „Žalgiris“ (10/1) Šiaulių „Šiaulius“ (0/11)...

Karjeros pergalė: Zverevas emocingai triumfavo finaliniame ATP turnyre (28)

Londone (Didžioji Britanija) pasibaigusiame Teniso profesionalų asociacijos (ATP) sezono turnyre...