aA
„Bugatti“ vadovas Stephanas Winkelmannas sako, kad „Chiron“ variklis bus paskutinis savo šeimos atstovas. Su „Veyron“ 2005 metais į sceną žengęs W16 gyvena paskutinį savo gyvenimo dešimtmetį. Bet kas jį pakeis?
"Bugatti Chiron"
© Gamintojo archyvas

Bugatti Chiron“ varo 8 litrų W16 variklis, išvystantis 1479 AG (1103 kW). Nors išvysto tokią didžiulę galią, jis nė iš tolo neprimena lenktynėms skirto agregato.

Jis pasižymi tolygiu darbu, greita reakcija į vairuotojo norus ir palyginti geromis degalų sąnaudomis. Šis variklis, kadaise išvystęs mažiau galios, yra leidęs „Veyron SS“ įsibėgėti iki didesnio nei 430 km/val. greičio. Labai norint, net ir balsą šis variklis turėjo neblogą, nors jį slopino net keturi turbokompresoriai.

Tačiau kaip ir visi geri dalykai, „Bugatti“ W16 varikliui skaičiuojamos paskutinės dienos. Neseniai buvo patvirtinta, kad tai yra paskutinė šio variklio versija ir tas, kuris jį pakeis, neturės 16 cilindrų. Vadinasi, 16 cilindrų neturės niekas.

Ką dėl to galime kaltinti? Ogi naujus emisijų standartus. Visi pasaulio „Bugatti“ teršia mažiau nei visi pasaulio antros kartos „Volkswagen Golf“, nes pastarųjų yra nelyginamai daugiau, tačiau ir „Bugatti“ privalo sekti naujausiomis tendencijomis, kurios riboja gamintojo laisvę.

Kalbama apie hibridą

Tai kas pakeis „Bugatti“ W16? Beveik neabejojama, kad tai bus hibridinė jėgainė.

McLaren P1“, „Ferrari LaFerrari“, „Porsche 918 Spyder“ , „Honda NSX“ ir, kur kas svarbiau, „Koenigsegg Regera“ naudoja hibridines jėgaines ir yra vieni iš greičiausių automobilių. Kartu jie įrodė, kad tokių automobilių geidžia turtingi pirkėjai.

Taigi, „Bugatti“ turi sekti šiais pramintais takais. Įdomu tai, kad daugelis „Bugatti“ automobilių negali pasigirti itin gražia variklio nata, todėl perėjimas prie hibridinės jėgainės neturėtų būti toks didelis praradimas. Tačiau „Bugatti“ pirkėjai vis tiek jau pareiškė, kad W16 variklio pasiges.

„Bugatti“ nesivaiko tik greičio rekordų. Tai yra prabangių automobilių markė, kurios mašinos turi būti patogios, gražios ir tinkamos ilgoms kelionėms. Didžiulis W16 variklis nulėmė, kad markės automobiliai yra labai sunkūs. „Bugatti Chiron“ sveria dvi tonas, nors tai niekam nerūpi.

Tačiau dabar S. Winkelmannas, kalbėdamas apie naujas „Bugatti“ jėgaines, teigia, kad hibridinė jėgainė turi atitikti du pagrindinius reikalavimus - suteikti dinaminį pranašumą prieš senesnius „Bugatti“ automobilius, ir nedaug sverti. Panašu, kad „Bugatti“ charakteris ateityje keisis.

Dar dirbdamas „Lamborghini“, S. Winkelmannas pabrėždavo, kad vienas prarastas kilogramas yra svarbesnis už vieną naują arklio galią. Panašu, kad su šia mintimi ir bus einama į hibridinių superautomobilių pasaulį. Tik, iki šių pokyčių dar reikės viską suderinti su gan uždaru „Bugatti“ pirkėjų ratu, pabrėžia S. Winkelmannas.

Beje, W16 nebus paskutinis pranykstantis variklis. Po jo dings ir atmosferiniai V12, tada - V10, V8 ir taip toliau. Emisijų reikalavimų pabaisos apetitas – beribis ir ypatingų automobilių ji nepasigailės. Tačiau tuo pačiu reikia pastebėti, kad senesni automobiliai tampa dar labiau ypatingi ir klasikinių automobilių su dideliais varikliais kainos tik dar greičiau augs.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kompanijos ėmė gaminti dar didesnius automobilius (11)

Šią savaitę Detroite vykusios automobilių parodos esminis akcentas – dideli automobiliai....

Vairuotojams siunčia skubų perspėjimą: kai kurios gatvės nepravažiuojamos, keliuose – chaosas eismas link Vilniaus vyksta tik viena eismo juosta, papildyta 11.56 val. (331)

Penktadienis daugeliui vairuotojų prasidėjo itin prastomis nuotaikomis keliaujant į darbą. DELFI...

Namo vežamą vyrą išgąsdino pavežėjas – valdžia žada, kad „klevo lapai“ greitai nebedirbs (96)

Lietuvos didmiesčių gyventojai ieškantys alternatyvos taksi jau keletą metų naudojasi pavežėjų...

Detroito automobilių parodoje – įspūdingos naujienos

Pirmadienį, sausio 14 dieną, Detroite vykstančioje automobilių parodoje gamintojai pristatė...

Lietuviai ryškių spalvų nemėgsta – 4 iš 10 pernai pirko pilką automobilį (46)

„ Regitra “ atliko praėjusių metų Lietuvos lengvųjų automobilių parko tendencijų...

Top naujienos

Aklas pasimatymas su kandidatu. Maldeikienė visą skyrių savo knygoje paskirs Tapinui (55)

Parlamentarė Aušra Maldeikienė teigė, kad jos dalyvavimo prezidento rinkimuose tikslas nėra...

Daug metų neviešinta Freddie Mercury paslaptis: čia sukūrė paskutines dainas ir pasitiko mirtį (69)

Montrė miestelis Šveicarijoje daug metų buvo legendinio Freddie Mercury slėptuvė nuo viso...

Išdalinti „Žmonių“ apdovanojimai: paskelbti metų svarbiausieji, jautri Vido Bareikio žinutė ir skandalu tapęs įvykis (97)

Penktadienio vakarą šou pasaulio žvaigždės rinkosi į Lietuvos nacionalinį operos ir baleto...

Wolterso žmonai stiprybės linkėjęs Jasikevičius: tai gera pamoka komandai (29)

Šarūnas Jasikevičius vis dar nededa taško sunkiame periode, apie kurį kalbėjo jau ne sykį....

Po apdovanojimų įžymybės šėlo dūzgėse: vakarėlis vyko išskirtinėje vietoje (23)

Išdalijus jau trečiuosius kasmetinius žurnalo „Žmonės“ apdovanojimus ir paskelbus metų...

Dietologė: sulieknėsite greičiau, jei valgysite šių daržovių (8)

Daržovių rauginimas Lietuvoje šiuo metu išgyvena atgimimą. Ir ne veltui, mat vienas...

Vakaro viešnios nepagailėjo intriguojančių detalių – iškirpčių ir gilių skeltukų (76)

Penktadienio vakarą Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre startavo „Žmonių“...

„Panathinaikos“ strategui po pertraukos patiko tik „Žalgirio“ arena

Rickui Pitino amerikietiška bendravimo maniera padeda aplenkti nemalonius klausimus, bet duoda mažai...

Nuslėpti pasikėsinimai į sovietų generalinius sekretorius: kaip išaiškinti sąmokslai ir kodėl visi mėginimai buvo nesėkmingi (108)

Pasikėsinimai į valstybių vadovus vykdomi visame pasaulyje. Ir tik Sovietų Sąjungoje dėl...

Pralaimėjimų šleifo nusikratę žalgiriečiai žavėjosi savo energija, Lekavičius nuo komentaro išsisuko (7)

Po pergalės prieš Atėnų „Panathinaikos“ „Žalgirio“ rūbinėje aidėjo juokas,...