Į „BMW 520d“ montuojamo variklio galia išaugo iki 190AG, tačiau „apetitas“ degalams sumažėjo iki 4,1/100km. O naujasis „BMW 518d“ su 150AG išvystančiu agregatu 100 kilometrų nuvažiuos su 4,2 l dyzelino.

„Efektyvumas – viena stipriausių penktosios serijos BMW modelių savybių. Dėl ekonomiško degalų suvartojimo ir dinamiško vairavimo šie modeliai yra savo segmento bestseleriai. Manome, kad penktosios serijos sedanas ir „Touring“ versija su naujaisiais varikliais išlaikys tokią pačią sėkmę“, – bendrovės „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Degalų sunaudojimą, kuris artimas hibridiniams modeliams, ir dinamiškumo rodiklius 5 serijos BMW pasiekia su varikliuose įdiegta „BMW TwinPower Turbo“ technologija, aštuonių laipsnių išmania „Steptronic“ automatinė transmisija, stabdžių energijos regeneravimo sistema ir kitomis išmaniomis sistemomis.

Nors naujieji 2l darbinio tūrio, 4 cilindrų varikliai yra beveik 10 proc. ekonomiškesni, BMW modeliai su šiais agregatais išlaikė savo dinamiškas savybes. „BMW 518d“ sedanas iki 100km/val. įsibėgėja per 9,5 sek., o „BMW 520d“ sedanas tokį patį greitį įveikia per 7,9 sekundės.

Pavarų dėžė žinos, kokią pavarą įjungti

Dinamišką ir drauge ekonomišką važiavimą užtikrina išmani „Steptronic“ automatinė transmisija, susieta su navigacijos sistema – ji montuojama ir tokiuose prabangiuose automobiliuose kaip „Rolls Royce Wraith“. Ši sistema pagal navigacijos duomenis įvertina kelią priekyje ir dar prieš atvažiuojant į posūkį jau žino, kurią pavarą įjungti. Tokia sistema ne tik užtikrina ekonomišką ir efektyvų važiavimą, bet ir padidina važiavimo komfortą. Taip pat su šia pavarų dėže „BMW 518d“ ir „520d“ iki 100 km/val. įsibėgėja 0,1 ir 0,2 sek. greičiau.

Naujieji varikliai priklauso „BMW EfficientDynamics“ ir bus gaminami pagal naują BMW modulinę platformą. Ant jos sukurtų naujųjų variklių blokas bus išlieti iš aliuminio dėl ko pavyko sumažinti agregatų svorį 2 kilogramais ir pagerinti variklio darbo garsą.

„BMW 518d“ ir „BMW 520d“ bus galima užsisakyti su visų varančiųjų ratų sistema „xDrive“. „BMW 518d“ sedano kainos prasideda nuo 141 900 Lt, „Touring“ versijos – nuo 153 900 Lt. „BMW 520d“ sedanas Lietuvoje kainuoja nuo 150 900 Lt, „Touring“ versija – nuo 162 900 Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)