Komisijos teigimu, automobilių gamintojai pažeidė ES konkurencijos taisykles 2006-2014 m., kai bendrovės sutarė apriboti konkurenciją lengvųjų automobilių taršos mažinimo technologijų srityje.

EK kaltina automobilių gamintojus susitarus dėl dviejų sistemų, kurios mažina azoto oksido taršą dyzeliniuose automobiliuose ir kietųjų dalelių taršą benzinu varomuose automobiliuose.

„Dėl to iš Europos vairuotojų buvo atimta galimybė įsigyti automobilius su geriausiomis technologijomis“, – EK pranešime sakė ES konkurencijos komisarė Margrethe Vestager.

Dabar šios trys bendrovės turi galimybę atsakyti Komisijai. EK įmonėms už Bendrijos konkurencijos taisyklių pažeidimus gali skirti iki 10 proc. metinės apyvartos dydžio baudą.

„Daimler“ atstovas spaudai naujienų agentūrai AFP tikino, kad įmonė yra susipažinusi su Europos Komisijos tyrimu ir jau bendradarbiauja su tyrėjais bei „tikisi dėl šio reikalo baudos negauti“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)