Pirmasis BMW X6 pasirodė 2008 m. ir tapo naujo segmento pradininku. Nepaisant vangaus pardavimų starto krizės pradžioje, BMW skelbia, kad šio modelio pardavimai buvo gana sėkmingi. Per 6 metus parduota daugiau nei 250 000 šių automobilių, t.y. daugiau nei po 40 000 kasmet.

Antros kartos X6 iš inžinerinės pusės buvo visiškai pakeistas. Jis sukurtas pagal trečios kartos X5, su kuriuo jie kartu gaminami Spartanburgo gamykloje JAV.

Naujojo SUV dizainas rodo, kad kompanija pasirinko evoliucinį kelią: automobilio siluetas praktiškai nepakito, tačiau priekinė ir galinė dalis tapo gerokai išraiškingesnės bei primena mažesnįjį X4, kuris artimiausiu metu debiutuos rinkoje.

BMW X6 matmenys beveik nepakito: ilgis padidėjo 3,4 cm (iki 4909 mm), plotis – 0,4 cm (iki 1989 mm), o aukštis – 1,2 cm (iki 1702 mm). Važiuoklės bazės ilgis sieks 1933 mm (+ 0,2 cm). Lyginant su ankstesniu modeliu, naujoko svoris bus 10 kg mažesnis (lengviausios versijos svoris – 2065 kg).

Salone buvo pakeista centrinė konsolė, sėdynės, suteikta daugiau prabangos jausmo, kaip ir X5 atveju. Bagažinės talpa pakito labai nedaug – dabar čia tilps 10 l daugiau (580 l).

Nuo pardavimų pradžios BMW siūlys tris variklių variantus – vieną benzininį ir du dyzelinius, kurie standartiškai derinami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir visų varančiųjų ratų sistema.

Galingiausiu pasirinkimu taps „BMW X6 xDrive50i“ su V8, 450 AG varikliu. „X6 xDrive30d“ bus montuojamas dyzelinis šešių cilindrų 258 AG, o dar vienas „dyzelis“ „X6 M50d“ su trimis turbinomis išvystys 381 AG.

2015 m. pavasarį pasirodys „X6 xDrive35i“ (306 AG) ir „X6 xDrive40d“ (313 AG) versijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)