Taigi, dyzelino mėgėjams „Bentley“ po „Bentayga“ variklio gaubšle sumontavo 4 litrų darbinio tūrio V8 agregatą su triguba oro kompresijos sistema, kuri pirmą kartą pritaikyta giminingo koncerno „Audi“ modelyje „SQ7“.
Ši sistema yra išties pažangi: dvi tradicinės dujinės turbinos ir vienas elektrokompresorius, „dengiantis“ traukos trūkumą žemuose sūkiuose – derinys, kuris konstruoja nenutrūkstančią trauką iš esmės visame diapazone. Elektriniam kompresoriui energiją tiekia atskirai sumontuotas nedidelės galios elektros variklis.
Beje, „Bentley“ teigimu, dyzelinė jėgainė viso labo 3 kilogramais sunkesnė už W12 konstrukcijos 608 AG galios benzininį motorą, kuris komplektuojamas tradiciniame „Bentayga“.
Ši sistema generuoja 435 AG galią ir net 900 Nm maksimalų sukimo momentą, kuris pasiekiamas 1000-3250 aps./min. diapazone. Kitaip sakant, nuo variklio paleidimo...
Iki 100 km/val. greičio dyzelinė „Bentayga“ gali įsibėgėti per 4,8 sekundės (0,1 sek. greičiau nei greičiausia „Audi SQ7“!), o maksimalus jos greitis siekia 270 km/val. (tyčia paslinktas elektroninis ribotuvas nuo tradicinio 250 km/val., kad būtų dar vienas išskirtinumas).
Tiesa, benzininis „Bentayga“ 100 km/val. greitį nuo starto gali pasiekti per 4,1 sek. Tačiau jos kaina prasideda nuo 208 tūkst. 500 eurų, o dyzelinė versija bus ir pigiausia - ją bus galima įsigyti už 146 tūkst. 500 eurų.