Pernai būtent B segmento atstovas „Renault Clio“ buvo karūnuotas mūsų šalies „Metų automobiliu“, tad ir šiųmečiuose rinkimuose netrūko šios klasės atstovų, kai spalio pabaigoje į kovą stojo „Honda e“, „Honda Jazz“, „Mini Cooper SE“, „Opel Corsa“ ir jos elektrinė versija „Corsa-e“, „Toyota Yaris“, „Peugeot e-208“ bei atnaujintas „Citroën C3“.

Vertindami pastarąjį, geriausio automobilio rinkimų komisijos nariai sutartinai pažymėjo išskirtinį C3 dizainą ir važiavimo bei salono komfortą.

„Iš šiuo metu rinkoje siūlomų analogiško kalibro mašinų „Citroën C3“ labiausiai išskiria savitas dizainas, itin minkšta pakaba ir jautrūs stabdžiai. Pastarųjų dviejų savybių derinys persėdus iš bet kurio vokiško ar japoniško automobilio gali kiek nustebinti, nes sukuria kelionės susirangius vandens lovoje įspūdį. Stabdžio paminą liečianti pėda pradeda atrodyti pernelyg sunki“, – išlipęs iš automobilio kalbėjo įvairių leidinių žurnalistas, ilgametis „Metų automobilio“ komisijos narys Renaldas Gabartas.

Jo teigimu, nepaisant kompaktiškumo, prancūziškas mažylis itin atlaidus ir prastai kelio kokybei ar pasenusiai dangai. „Asfalto lopiniais nusėta danga, kuria dardant kitais automobiliais kyla grėsmė išbarstyti plombas iš krūminių dantų, su C3 atrodo dar visai gera“, – šmaikštavo komisijos narys.

Jam pritarė ir jo kolega „Lietuvos metų automobilio 2021“ komisijoje Žilvinas Pekarskas – jo teigimu, „Citroën C3“ šiuo aspektu išsiskiria iš kitų.

„Jis skirtas žmogui, kuris nori kiek kitokio automobilio ir dažnai važinėja duobėtais keliais. Jo pakaba tikrai viena minkščiausių šiame segmente – važiuodamas net ir didelį atstumą, nei kiek nepavargsti“, – pasakojo žurnalistas.

Ypač daug dėmesio komfortui

Su kolegos vertinimu sutiko ir žurnalo „Keturi ratai“ bendraautoris Egidijus Babelis. Jis taip pat išskyrė „Citroën C3“ montuojamus trijų cilindrų 1,2 litro darbinio tūrio benzininius ir naujos kartos keturių cilindrų 1,5 litro dyzelinius variklius.

„Komfortas yra kertinė dalis, išskirianti šį automobilį iš kitų. Įprastai mažyliai dėl nedidelės ratų bazės pasižymi standesniu važiavimu, o „Citroën C3“ yra išskirtinai minkštas. Dėl to, žinoma, kenčia valdymo savybės, bet tai – patogi mašina. Ir dar tos firminės „Citroën“ sėdynės, kurios labiau panašios į mažus fotelius“, – įspūdžiais dalijosi E. Babelis.

Evoliucionuojant „Citroën“ interjerui, salono kūrėjai sėdynėms skyrė ypač daug dėmesio: kuo ilgesnė kelionė, tuo vairuotojo ir keleivių savijauta labiau priklauso nuo sėdėjimo komforto. Į naują „Citroën C3“ sumontuotos „Advanced Comfort“ sėdynės yra pačių gamintojų patentuotos technologijos kūrinys, mažinantis kelionės poveikį nugarai dėl patobulintos juosmens atramos.

„Ir, žinoma, reikia pažymėti automobilio dizainą. Išsiskiria tiek C3 išorė, tiek salonas“, – akcentavo E. Babelis.

Laikydamiesi tradicijos pabrėžti dizaino kūrybiškumą, šį kartą „Citroën“ suteikė galimybę C3 modelį itin individualizuoti. Norint susikurti savo automobilio išvaizdą, galima rinktis iš 97 kėbulo elementų derinių, tarp kurių siūlomi ir trys stogo apdailos variantai.

Be to, tradiciškai automobilio dureles dengia „Airbump“ apvadai, ne tik išskiriantys C3 eismo sraute, bet ir suteikiantys praktiškumo – apdraudžiantys nuo subraižymų siaurose erdvėse.

Vejasi aukštesnį segmentą

Anot E. Babelio, mažieji automobiliai nuosekliai gerėja ir važiavimo bei interjero kokybe sparčiai vejasi ankstesnius aukštesnio segmento modelius. Štai vien naujajame „Citroën C3“ gali būti sumontuota 12 pagalbos vairuotojui sistemų. Vienos didina vairuotojo komfortą, antros užtikrina saugumą, trečios skinasi pirmuosius žingsnius savo segmente.

Pavyzdžiui, naujojo „Citroën C3“ priekiniame stikle yra integruota „Full HD“ raiškos vaizdo kamera su 16 GB vidine atmintine ir GPS funkcija. Ji visaverčiai atlieka vaizdo registratoriaus funkciją, fiksuodama viską, ką vairuotojas mato priešais automobilį. Toks vaizdo įrašas vėliau gali būti naudojamas kaip įrodymas nagrinėjant eismo įvykį.

R. Gabarto teigimu, nagrinėjant šiuolaikinius automobilius apie didelius skirtumus ir kažkurių modelių pranašumus ar trūkumus galima kalbėti tik smarkiai įsikarščiavus, nes esminėmis savybėmis, lemiančiomis kelionių saugumą, komfortą, funkcionalumą, patikimumą ar priežiūros ypatumus, visi konkurentai yra labai arti vienas kito.

„Skiriasi emocija, kurią automobiliai generuoja. Manau, kad šis tinkamiausias ieškantiems alternatyvų vokiškam pragmatizmui, pirmenybę teikiantiems savitumui, norintiems komforto XXL pakuotėje“, – teigė žurnalistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)