aA
Netrukus duris atversiančiame Frankfurto autosalone „Audi“ gamintojai demonstruos tikrų tikriausią šarvuotį. Tiesa, skirtą ne kariškiams, bet turtingiems verslininkams, politikams ir, aišku, garsenybėms.
© Gamintojo

Automobilis turi didžiausią įmanomą balistinę apsaugą (atsparumo klasė – VR9), tad yra klase atsparesnis už pirmtaką. Bendrovės inžinieriai džiaugiasi, kad jiems pavyko vienoje konstrukcijoje itin vykusiai suderinti plieno šarvus ir įprastų modelių gamyboje gausiai naudojamą aliuminį bei lengvuosius lydinius. Todėl „Audi“ automobilių asortimentą papildysiantis „A8 L Security“ bus vienas iš lengviausių ir taupiausių šarvuotų limuzinų klasės atstovų.

Šie automobiliai gaminami tik pagal užsakymą, o kiekvienas egzempliorius gimsta glaudžiai bendradarbiaujant Nekaro Ulmo gamyklos automobilių inžinieriams ir specializuoto saugos sistemų ir šarvuotų automobilių padalinio specialistams.

Standartinis saugumo kompleksas apima automobilio dugno apsaugos skydus, saloną ir variklį saugantį šarvus, neperšaunamus stiklus ir kitas sustiprintas kėbulo dalis. Baziniame saugos priemonių sąraše yra pokalbio su išore įrenginys, bagažinėje įrengtas šarvuotas ryšių įrangos skyrius.

Pagal užsakymą gali būti įrengta unikali avarinio išėjimo sistema, automatizuotas gesintuvų kompleksas ir atsarginis vėdinimo kanalas. Papildomos įrangos sąraše yra daug net aukščiausios klasės limuzinuose retai sutinkamų prabangos elementų, pvz., tokių, kaip įprastą galinę sėdynę pakeičiantys masažiniai foteliai ir pan.

Inžinieriai akcentuoja, kad „Audi A8 L Security“ – itin unifikuotas su serijinės gamybos automobiliais, todėl nesudėtingai remontuojamas, o pagrindinių ir dažnai remontuojamų mazgų sąraše beveik nėra nestandartinių konstrukcijų arba kitų tiekėjų komponentų.

Pavyzdžiui, „Quattro“ visų ratų pavara yra beveik visiškai tokia pati kaip ir serijinės gamybos automobilyje, o jos patvarumo ir techninių savybių visiškai užtenka ir atlaikyti papildomą šarvų svorį, ir atitikti kitokius šarvuoto automobilio vairavimo niuansus.

Variklių gamoje – du galingi ir patvarūs serijinės gamybos motorai. Vienas jų – 320 kW (435 AG) galios V8 dviejų turbinų benzininis 4.0 TFSI variklis, pasiekiantis iki 600 Nm sukimo momentą. Antrasis – „Audi“ serijinės gamybos variklių 368 kW (500 AG) W12 flagmanas, pasiekiantis iki 625 Nm sukimo momentą.

Abiejų automobilių maksimalus greitis apribotas iki 210 km – tokiu maksimaliu greičiu gali važiuoti „Audi A8 L Security“ su nuleistomis padangomis.

Užsakymai šiam šarvuočiui jau priimami, o pirmieji automobiliai savo pirkėjus pasieks 2016 m. pavasarį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Dacia“ pristatė naują variklį: dar ekonomiškesnį dviem degalų rūšimis varomą ECO-G (12)

2020 m. Briuselio automobilių parodoje „ Dacia “ pristatė naują ECO-G variklį, galintį...

„Bentley“ pasigyrė sėkme: 2019-ieji išsiskyrė parduotų modelių gausa

Gaminamų automobilių gamą plečiantis „ Bentley Motors“ per 2019-uosius metus iš viso...

„Toyota“ bus priversta remontuoti 700 tūkst. automobilių – dėl problemos kyla avarijos rizika (17)

Kompanija teigia dar nežinanti kodėl kilo ši problema, bet jau ieško jos priežasčių ir galimų...

Vieną sistemą privalės turėti visi automobiliai, tačiau kyla problema: ji ne visada suveikia (1)

2022 metais visi nauji Europos Sąjungoje parduodami automobiliai privalės stabdyti patys, t. y....

Lietuviai rinkdamiesi hibridus pasitiki ne visais: vokiški automobiliai lieka antroje vietoje (7)

Hibridiniai automobiliai jau tapę tvaresnius ir taupesnius sprendimus priimančio žmogaus...

Top naujienos

Gyvai / Graikijos ir Lietuvos čempionų mūšis: „Panathinaikos“ – „Žalgiris“ (182)

Penktadienio vakarą finišuoja 20-asis Eurolygos reguliariojo sezono turas. Paskutinėse jo...

Policija: nebuvo tokio įvykio kaip pagrobimas papildyta (663)

Penktadienio vakarą policijos pareigūnai sušaukė spaudos konferenciją naujienoms apie galimą...

Magistraliniame kelyje BMW taip rėžėsi į pėsčiąjį, kad iš pradžių net nebuvo aiški žuvusiojo lytis papildyta (170)

Sausio 17-osios vakarą, apie 20.05 val., Šiaulių r., magistraliniame kelyje A12, ties Domantų...

Tragiška paskutinės raupų aukos istorija: manė, kad liga jau išnaikinta, bet vėl smogė pačiu netikėčiausiu metu (22)

1978 metų vasarą viso pasaulio mokslininkai ėmė kalbėti apie grandiozinį pasiekimą, kurio...

Norite išvengti širdies ligų – privalote žinoti svarbų kraujo rodiklį: tuo pasirūpinti reikia kuo anksčiau (13)

Neseniai atlikto tyrimo autoriai pabandė atsakyti į klausimą, ar, atsižvelgiant į cholesterolio...

Dailius Dargis prabilo apie Remio ir OG Version tėvus: jie – skandalingi nusikalstamo pasaulio veikėjai (22)

Žinomas knygų apie mafiją autorius Dailius Dargis neliko abejingas ir pastaruoju metu aktualiems...

Tokio prekybininkų šou lietuvis dar nebuvo matęs: vokiečiai ten šėlsta nuo pat ankstaus ryto (21)

Šį kartą Orijus lankėsi Hamburge – viename įdomiausių ir gražiausių miestų Vokietijoje ....

Vitalija Guobė

Dieve, apsaugok nuo klasės susitikimų! (10)

Viskam yra ribos. Kai prieš Naujuosius dalyvavau klasės susitikime, visa pakylėta, šį kartą be...

Mirė mažiausias pasaulio žmogus (15)

Eidamas 28-uosius metus, mirė mažiausias pasaulio žmogus Khagendra Thapa Magaras, pranešama...

Sukritikuota Donata Virbilaitė aukcione parduoda skandalingąją suknelę: galėsite ją sudeginti! (37)

Šiemet nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos filmavimuose pasirodžiusi Donata Virbilaitė...