aA
Netrukus duris atversiančiame Frankfurto autosalone „Audi“ gamintojai demonstruos tikrų tikriausią šarvuotį. Tiesa, skirtą ne kariškiams, bet turtingiems verslininkams, politikams ir, aišku, garsenybėms.
© Gamintojo

Automobilis turi didžiausią įmanomą balistinę apsaugą (atsparumo klasė – VR9), tad yra klase atsparesnis už pirmtaką. Bendrovės inžinieriai džiaugiasi, kad jiems pavyko vienoje konstrukcijoje itin vykusiai suderinti plieno šarvus ir įprastų modelių gamyboje gausiai naudojamą aliuminį bei lengvuosius lydinius. Todėl „Audi“ automobilių asortimentą papildysiantis „A8 L Security“ bus vienas iš lengviausių ir taupiausių šarvuotų limuzinų klasės atstovų.

Šie automobiliai gaminami tik pagal užsakymą, o kiekvienas egzempliorius gimsta glaudžiai bendradarbiaujant Nekaro Ulmo gamyklos automobilių inžinieriams ir specializuoto saugos sistemų ir šarvuotų automobilių padalinio specialistams.

Standartinis saugumo kompleksas apima automobilio dugno apsaugos skydus, saloną ir variklį saugantį šarvus, neperšaunamus stiklus ir kitas sustiprintas kėbulo dalis. Baziniame saugos priemonių sąraše yra pokalbio su išore įrenginys, bagažinėje įrengtas šarvuotas ryšių įrangos skyrius.

Pagal užsakymą gali būti įrengta unikali avarinio išėjimo sistema, automatizuotas gesintuvų kompleksas ir atsarginis vėdinimo kanalas. Papildomos įrangos sąraše yra daug net aukščiausios klasės limuzinuose retai sutinkamų prabangos elementų, pvz., tokių, kaip įprastą galinę sėdynę pakeičiantys masažiniai foteliai ir pan.

Inžinieriai akcentuoja, kad „Audi A8 L Security“ – itin unifikuotas su serijinės gamybos automobiliais, todėl nesudėtingai remontuojamas, o pagrindinių ir dažnai remontuojamų mazgų sąraše beveik nėra nestandartinių konstrukcijų arba kitų tiekėjų komponentų.

Pavyzdžiui, „Quattro“ visų ratų pavara yra beveik visiškai tokia pati kaip ir serijinės gamybos automobilyje, o jos patvarumo ir techninių savybių visiškai užtenka ir atlaikyti papildomą šarvų svorį, ir atitikti kitokius šarvuoto automobilio vairavimo niuansus.

Variklių gamoje – du galingi ir patvarūs serijinės gamybos motorai. Vienas jų – 320 kW (435 AG) galios V8 dviejų turbinų benzininis 4.0 TFSI variklis, pasiekiantis iki 600 Nm sukimo momentą. Antrasis – „Audi“ serijinės gamybos variklių 368 kW (500 AG) W12 flagmanas, pasiekiantis iki 625 Nm sukimo momentą.

Abiejų automobilių maksimalus greitis apribotas iki 210 km – tokiu maksimaliu greičiu gali važiuoti „Audi A8 L Security“ su nuleistomis padangomis.

Užsakymai šiam šarvuočiui jau priimami, o pirmieji automobiliai savo pirkėjus pasieks 2016 m. pavasarį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Detroito automobilių parodoje – įspūdingos naujienos

Pirmadienį, sausio 14 dieną, Detroite vykstančioje automobilių parodoje gamintojai pristatė...

Lietuviai ryškių spalvų nemėgsta – 4 iš 10 pernai pirko pilką automobilį (34)

„ Regitra “ atliko praėjusių metų Lietuvos lengvųjų automobilių parko tendencijų...

Išsklaidė mitus apie naują „Supra“: aišku, koks variklis ir per kiek pasiek s100 km/val. (15)

Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje Detroite visam pasauliui pirmą kartą...

Į Lietuvą atvežė antros kartos „Audi Q3“ (5)

Lietuvoje jau galima įsigyti naują antros kartos „ Audi Q3 “ – šeimyninį kompaktišką SUV...

„Ford“ gali parduoti verslą Rusijoje (6)

Trečias pagal dydį pasaulyje automobilių gamintojas „ Ford Motor Company“ gali parduoti savo...

Top naujienos

Karbauskis dėl prezidento rinkimų turi ir abejonių: jei taip, tai turėsime problemą (755)

„Kandidatas, kurį mes patvirtinsime savo suvažiavime, taps Lietuvos Respublikos prezidentu“, -...

Linkevičius apie krizę Britanijoje: vyksta iškilmingas viešas šalies niokojimas (198)

„Kad ir kaip baigtųsi Brexitas , Europa jau bus kitokia – ji sukrėsta“, – taip dabartinės...

Orai: permainos nesibaigia

Šiandien, ketvirtadienį, Lietuvos orus lems aktyvus Atlanto ciklonas. Naktį praslinkęs šiltasis...

Theresa May atlaikė nepasitikėjimo balsavimą, tačiau parlamentas toliau aklavietėje atnaujinta 21.18 (131)

Didžiosios Britanijos parlamentas trečiadienio vakarą po ilgų debatų balsavo dėl pasitikėjimo...

Giedraitį nustebino ir sirgaliai, ir naujas treneris: buvo keista, kad ant manęs nerėkia (8)

Rokui Giedraičiui buvo sunku įsivažiuoti, bet kai įkrito keistas tritaškis „nuo lentos“,...

Nuo tuberkuliozės niekas neapsaugotas: lėtai progresuojančia ir labai pavojinga liga galima užsikrėsti bet kur simptomai (41)

„Niekas nepasaugotas nuo tuberkuliozės. Kiekvienas kvėpuojantis gali ja užsikrėsti, – sako...

Vėl gedimą patyręs Juknevičius: šiandien dirbome mechanikais – apmaudu (12)

Antanui Juknevičiui ir Dariui Vaičiuliui, „Craft bearings“ ekipažui, 9-asis Dakaro greičio...

Devintame Dakaro greičio ruože lietuvių viltys nesudužo – išsaugotos rekordinės pozicijos atnaujinta 00.57 val. (439)

Tokios dienos, koks buvo devintasis Dakaro ralio etapas, nesitikėjo, matyt, niekas. Jeigu...

Per pratęsimą palūžęs „Rytas“ nusileido ALBA komandai su puikiu Giedraičiu (161)

Vilniaus „Ryto“ (1/2) komanda Europos taurės „Top-16“ etape patyrė antrąjį pralaimėjimą...

Trečiojoje „Eurovizijos“ atrankoje – netikėtas „120“ sprendimas ir nauji komisijos favoritai (35)

Trečiadienio vakarą LRT Didžiojoje studijoje buvo filmuojama nauja nacionalinės...