Audi e-tron 50 quattro“ apjungia itin didelį efektyvumą su sportiškomis savybėmis. Kaip ir anksčiau debiutavęs modelis, elektromobilis turi priekinėje ir galinėje ašyse sumontuotus elektros variklius, o šios versijos bendra galia siekia 230 kW ir 540 Nm sukimo momentą – tai užtikrina, kad iki 100 km/val. elektrinis SUV įsibėgėja per 7 sekundes ir pasiekia maksimalų elektronikos apribotą 190 km/val. greitį. Siekiant maksimalaus efektyvumo dažniausiai veikia galinis elektros variklis, o pagal poreikį iš anksto aktyvuojamas priekinis elektros variklis. Drauge su pažangia pakaba su pneumatine sistema ir žemu elektromobilio svorio centru užtikrinama puiki važiavimo dinamika ir stabilumas.

„Audi e-tron 50 quattro“ akumuliatorius turi 324 prizmines celes, apjungtas į 27 modulius. Jų energijos talpa siekia 71 kWh – to užtenka nuvažiuoti daugiau kaip 300 kilometrų WLTP ciklu. Itin didelį efektyvumą lemia naujas pavaros valdymas ir optimizuota aukštos įtampos sistema. Prie didesnio efektyvumo prisideda ir mažesnis svoris, kuris mažina pasipriešinimą riedėjimui, taip pat efektyvesnis temperatūros valdymas – ši sistema reguliuoja salono ir akumuliatoriaus temperatūrą, aušina elektros variklius, valdymo elektroniką ir įkroviklį. Taip užtikrinamas aukštos įtampos įrangos ilgaamžiškumas ir greitas įkrovimas nuolatine DC srove.

Greitojo įkrovimo stotelėse„Audi e-tron 50 quattro“ galima krauti iki 120 kW siekiančia galia. Tai reiškia, kad elektrinį SUV kitam tolimos kelionės etapui galima įkrauti maždaug per pusvalandį. Elektromobilį taip pat galima įkrauti ir kintama AC srove – su 11 kW siekiančia krovimo galia įkrovimas užtruks maždaug septynias valandas. Po modelio debiuto bus galima užsisakyti elektromobilį su antru įkrovikliu, kuris leis kintamos įtampos stotelėse elektromobilį įkrauti iki 22 kW siekiančia galia.

Įkrovimui namuose „Audi e-tron 50 quattro“ turi standartinę kompaktišką mobilią įkrovimo sistemą, kuri palaiko iki 11 kW krovimo galią iš trifazio 400 voltų elektros tinklo. Iš 230 voltų buitinio elektros tinklo įkrovimo galia siekia 2,3 kW. Taip pat bus galima naudoti sumanaus įkrovimo funkcijas – pavyzdžiui, „Audi e-tron“ elektromobilį įkrauti tada kai tarifai yra mažiausi. Drauge su namų energijos valdymo sistema elektromobilio pirkėjai galės naudoti namuose sumontuotus fotovoltinius saulės energijos modulius. Naudojant „myAudi“ programą galima valdyti įkrovimą ir nustatyti laikmačius, taip pat išmaniuoju telefonu įjungti salono vėdinimą.

Kaip ir galingesnė elektrinio SUV versija, „Audi e-tron 50 quattro“ elektros varikliai daugiau kaip 90 proc. stabdymo atvejų rekuperuoja energiją. Tai reiškia, kad beveik kiekvieno įprasto stabdymo metu yra papildomai įkraunamas akumuliatorius. Naujai sukurta elektrohidraulinė stabdžių sistema yra aktyvuojama tada, kai stabdymo pagreitis yra didesnis nei 0,3 g, ir užtikrina itin trumpą stabdymo kelią bet kokioje situacijoje. Standartinė efektyvumo pagalbos sistema padeda vairuotojui pasirinkti taupų važiavimo režimą. Sistema naudoja radarų jutiklius, kameros vaizdus, navigatoriaus ir „Car-to-X“ duomenų bazės informaciją, vertindama kelyje esančias eismo sąlygas. Drauge su prisitaikančia greičio palaikymo pagalbos sistema, efektyvumo pagalba tai pat gali iš anksto stabdyti ir akceleruoti elektrinį SUV.

Vokietijoje pradinio „e-tron“ šeimos elektromobilio kaina bus mažesnė nei 70 000 eurų, o kaina Lietuvoje bus paskelbta šių metų rudenį. „Audi e-tron 50 quattro“, kuris gaminamas nulinės taršos gamykloje Briuselyje, Europoje debiutuos pirmą 2020 metų ketvirtį.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Susiję straipsniai
Top naujienos