Dideliame penkerių durų kupė sumontuotas 4.0 TFSI variklis. Dviejų turbinų V8 motoro galia siekia 560 AG (esant 5 700 - 6 700 aps./min.), o maksimalus 700 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 1 750-5 500 aps./min.

Sprintas iki 100 km/val. užtrunka vos 3,9 sekundės, o greičio ribotuvas gali būti išjungiamas pagal kliento pageidavimą ir tuomet pasiekiamas 305 km/val. maksimalus greitis. Gamintojai žada, kad „Audi RS 7 Sportback“ vidutiniškai sunaudoja vos 9,8 litro degalų 100 km.

Pati inovatyviausia efektyvumo technologija naujajame „Audi RS 7 Sportback“ – cilindrų išjungimo (COD) sistema. Esant mažam ir vidutiniam apkrovimui bei variklio sūkiams, ji išjungia 2, 3, 5 ir 8 cilindrus uždarydama jų vožtuvus per elektromechaninę pavarą. Kol vairuotojas vėl stipriau spustels greičio pedalą, 4.0 TFSI veikia kaip keturių cilindrų variklis. Aktyvių cilindrų efektyvumas padidėja dėl jų pritaikymo didesnėms apkrovoms. COD technologija sumažina degalų sąnaudas maždaug 5 procentais ir leidžia sutaupyti apie 10 procentų degalų, kai važiuojama nedideliais greičiais.

„Audi RS 7 Sportback“ standartiškai derinamas su aštuonių laipsnių „tiptronic“ pavarų dėže ir nuolatine visų ratų „quattro“ pavara. Iki 20 procentų kėbulo pagaminta iš aliuminio, jame taip pat daugybė detalių pagaminta iš stipraus plieno.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)