aA
Išskirtinė „Jeep Renegade“ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus derinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje, tikinama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai. Šį mėnesį atnaujintas „Renegade“ Lietuvoje bus pristatytas metų pabaigoje.
Atnaujintas "Jeep Renegade"
Atnaujintas "Jeep Renegade"
© Gamintojo archyvas

„Jauniausias „Jeep“ šeimos narys „Renegade“ buvo pristatytas 2014 m. „Jeep“ patirtis kuriant visureigius leido neabejoti, jog „Renegade“ pravažumas pateisins lūkesčius bet kurios kelionės metu. Šiemet pristatomas atnaujintas „Renegade“ turi dar geresnes savybes bekelėje, o jo elektroninių sistemų paketas papildytas naujausiomis gamintojo turimomis technologijomis“, – teigia „Jeep“ prekės ženklui Lietuvoje atstovaujančios „Modus Group“ automobilių verslo pardavimų direktorius Aurimas Tamašauskas.

Rekordiniai pardavimai

„Jeep Renegade“ yra pirmasis „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno automobilis, sukurtas jungtinės italų ir amerikiečių komandos. Prieš kelerius metus pirkėjams pristatytas modelis užbaigė „Jeep“ gamą. Pristačius jį, „Jeep“ didesnio pravažumo (SUV) automobilius dabar siūlo kiekviename automobilių rinkos segmente.

Ką automobiliui davė amerikiečių bei italų sąjunga? Daugiau nei 75 metus „Jeep“ gamino patikimus keturiais ratais varomus visureigius, įkūnijančius amerikietišką požiūrį į laisvę bei galimybę keliauti bet kokiais keliais. Įmonės pavadinimas netgi tapo bendriniu automobilio tipo „džipas“ pavadinimu.

Vien 2017 m. naujų „Renegade“ Europoje buvo įregistruota daugiau nei 73 tūkst. Automobilis tapo geriausiai parduodamu „Jeep“ visame senajame žemyne bei keliose didžiausiose rinkose kaip Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir Vokietija.

Išliko firminiai bruožai

Atnaujinti ir taip sėkmingą automobilį nėra paprasta užduotis. Todėl „Jeep Renegade“ atnaujinimai nėra radikalūs – jis papildytas naujausiomis FCA koncerno sukurtomis technologijomis.

Išskirtiniai „Renegade“ bruožai – ovalios lempos bei trapecijos formos ratų arkos – išlieka ir šių metų pabaigoje debiutuosiančiame modelyje. Jis išsaugojo pagrindinius pirmtako bruožus ir nenutolo nuo firminio „Jeep“ stiliaus, tik tapo kiek modernesnis. Kai kuriose dizaino detalėse yra nemažai panašumų su naujuoju „Wrangler“.

Kompaktiškasis visureigis yra gaminamas su priekinių ir visų keturių varančių ratų sistemomis. Pastaroji versija yra skirta tikriems bekelės mėgėjams: važiuojant mieste ir siekiant didesnės ekonomijos, galima galinius varančius ratus atjungti, o pasukus į bekelę, „Renegade“ savybės atsiskleidžia visu pajėgumu. Jis turi specialią „Jeep“ „Selec-Terrain“ traukos kontrolės sistemą, įkalnės įveikimo bei nusileidimo nuokalne sistemas.

Jau standartinis „Renegade“ yra patikimas bekelėje, tačiau entuziastams siūloma speciali „Trailhawk“ versija. Tuomet, anot gamintojų, jis tampa tikru bekelės galiūnu: visureigio prošvaisa padidėja iki 210 mm, ratų eiga – iki 205 mm, taip pat juo galima įveikti gilesnę brastą.

Pakito ne tik automobilio išvaizda ir bekelės technologijos. Atnaujinta ir saugumo įranga: pavyzdžiui, visi priekiniai žibintai (dienos šviesos, artimųjų, tolimųjų šviesų bei rūko) dabar yra itin efektyvūs ir puikų apšvietimą suteikiantys LED. Lyginant su paprastais žibintais, LED užtikrina apie 50 proc. geresnį matomumą, o kelią apšviečia apie 20 proc. ryškiau nei „Xenon“ technologijos žibintai.

Dar didesnis variklių pasirinkimas

Stipriosios „Renegade“ pusės, nemažai prisidėjusios prie rekordinių „Jeep“ pardavimų Europoje, po atnaujinimo pabrėžtos dar labiau. Efektyvių variklių gama itin plati ir pritaikoma skirtingų vairuotojų poreikiams.

Atnaujintoje variklių gamoje pirmasis žengia 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis, pasiekiantis 120 arklio galių (AG) ir 190 Nm sukimo momentą. 1,3 l variklis, priklausomai nuo modifikacijos, pasiekia 150 arba 180 AG ir 270 Nm. Dyzelinių variklių gamoje siūlomi kelių skirtingų modifikacijų, naujausias „Euro 6/D“ ekologijos normas atitinkantys 1,6 ir 2,0 l „Multijet II“ varikliai su moderniais SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) filtrais.

Naujieji benzininiai varikliai su turbokompresoriais pastaraisiais metais buvo aktyviai testuojami: jais įveikti net 5 mln. kilometrų, o analizei bei testams be automobilio skirta apie 135 tūkst. valandų.

Varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechanine bei devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Šveicarijos kaimo garažo meistrų idėja virto tarptautiniu verslu: pelnė net „Volkswagen“ pasitikėjimą (21)

Automobilių diagnostikai skirtų prietaisų rinka, panašu, jog perpildyta. Visgi, šioje nišoje...

„Jaguar“ pristatė atnaujintą „I-Pace“: labiausiai žavėti turėtų kaina (7)

Nuo debiuto „ Jaguar I-Pace “ laimėjo daugiau nei 80 pasaulio apdovanojimų, tarp kurių – 2019...

Europos Parlamentas siūlo automobilių taršą matuoti keliuose, ne laboratorijose (4)

Europos Parlamentas (EP) balsavo už naujas automobilių testavimo taisykles, kurios įpareigos nuo...

Baltijos šalis pasiekė pirmieji „Volkswagen ID.3“ (16)

Nepraėjus nei savaitei nuo debiuto Vokietijoje, visi 50 riboto leidimo „ Volkswagen ID.3 1st“...

Praneša apie ryto kamščius Vilniuje: spūstys – 15-oje pagrindinių sostinės gatvių (72)

Ankstų ketvirtadienio rytą šalies sostinės gatvėse vėl formuojasi spūstys. SĮ „ Susisiekimo...

Top naujienos

Iš epidemiologų – žinia visiems Lietuvos darbdaviams dėl nuotolinio darbo (85)

Lietuvoje per savaitgalį, t. y. penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį, užfiksavus 249...

Lietuvoje – 45 nauji koronaviruso atvejai: Šiauliuose susirgimai ir ligoninėje, ir greitojoje pagalboje (80)

Per praėjusią parą Lietuvoje patvirtinti 45 nauji koronaviruso atvejai, bendras susirgimų...

Kantrybė senka: viena valstybė „įkaitais paėmė“ visą ES (28)

Europos Sąjungos pastangos daryti spaudimą Baltarusijos prezidentui Aliaksandrui Lukašenkai...

Blogiausia prognozė neišsipildė, bet rizikų Lietuvos eksportui dar lieka: augimo sunku tikėtis (7)

Lietuvos prekių eksportas pirmąjį pusmetį, lyginant su 2019 m. tuo pačiu laikotarpiu, krito 8,4...

Arūnas Spraunius | D+ nariams

Bulvinis fiureris: Adolfas Hitleris juk irgi „tebuvo“ populistas

Pradėti visai tinkama citata baltarusių politiko Anatolijaus Lebedko apie Aleksandrą Lukašenką...

Landsbergis: visa mano šeima yra apmėtyta purvais, bet tiesioginės grėsmės sveikatai ir gyvybei dar nėra mato bendrumų su socialdemokratais, susirūpinęs LRT (430)

Tėvynės sąjungos–Lietuvos krikščionių demokratų partijos ( TS-LKD ) pirmininkas Gabrielius...

Vakcina nuo koronaviruso Lietuvai kainuotų kaip Valdovų rūmai: Skvernelis kalba apie tris didžiausias rizikas papildyta 10:55 val. (401)

Vakcina nuo COVID-19 Lietuvai kainuotų maždaug kaip Valdovų rūmų statyba, tai yra daugiau kaip...

Dėl mokytojui nustatyto koronaviruso Rumšiškėse izoliavosi septynios klasės

Kaišiadorių rajono Rumšiškių Antano Baranausko gimnazijos mokytojui nustačius koronavirusą,...

Viešina, ką slepia „tobulos“ nuotraukos socialiniuose tinkluose: užkulisinėse istorijose – ir gėdingiausi fiasko (3)

Kiek kartų fotografavotės tik tam, kad parodytumėte savo „tobulą“ gyvenimą draugams bei...

Delfi tema. Kas laukia Lietuvos ir Baltarusijos santykių: nauja krizė, šaltasis karas ar atšilimas? (8)

Pusantro mėnesio trunkantys protestai ir žiaurūs susidorojimai su Baltarusijos žmonėmis iš posto...

|Maža didelių žinių kaina