aA
Išskirtinė „Jeep Renegade“ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus derinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje, tikinama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai. Šį mėnesį atnaujintas „Renegade“ Lietuvoje bus pristatytas metų pabaigoje.
Atnaujintas "Jeep Renegade"
© Gamintojo archyvas

„Jauniausias „Jeep“ šeimos narys „Renegade“ buvo pristatytas 2014 m. „Jeep“ patirtis kuriant visureigius leido neabejoti, jog „Renegade“ pravažumas pateisins lūkesčius bet kurios kelionės metu. Šiemet pristatomas atnaujintas „Renegade“ turi dar geresnes savybes bekelėje, o jo elektroninių sistemų paketas papildytas naujausiomis gamintojo turimomis technologijomis“, – teigia „Jeep“ prekės ženklui Lietuvoje atstovaujančios „Modus Group“ automobilių verslo pardavimų direktorius Aurimas Tamašauskas.

Rekordiniai pardavimai

„Jeep Renegade“ yra pirmasis „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno automobilis, sukurtas jungtinės italų ir amerikiečių komandos. Prieš kelerius metus pirkėjams pristatytas modelis užbaigė „Jeep“ gamą. Pristačius jį, „Jeep“ didesnio pravažumo (SUV) automobilius dabar siūlo kiekviename automobilių rinkos segmente.

Ką automobiliui davė amerikiečių bei italų sąjunga? Daugiau nei 75 metus „Jeep“ gamino patikimus keturiais ratais varomus visureigius, įkūnijančius amerikietišką požiūrį į laisvę bei galimybę keliauti bet kokiais keliais. Įmonės pavadinimas netgi tapo bendriniu automobilio tipo „džipas“ pavadinimu.

Vien 2017 m. naujų „Renegade“ Europoje buvo įregistruota daugiau nei 73 tūkst. Automobilis tapo geriausiai parduodamu „Jeep“ visame senajame žemyne bei keliose didžiausiose rinkose kaip Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir Vokietija.

Išliko firminiai bruožai

Atnaujinti ir taip sėkmingą automobilį nėra paprasta užduotis. Todėl „Jeep Renegade“ atnaujinimai nėra radikalūs – jis papildytas naujausiomis FCA koncerno sukurtomis technologijomis.

Išskirtiniai „Renegade“ bruožai – ovalios lempos bei trapecijos formos ratų arkos – išlieka ir šių metų pabaigoje debiutuosiančiame modelyje. Jis išsaugojo pagrindinius pirmtako bruožus ir nenutolo nuo firminio „Jeep“ stiliaus, tik tapo kiek modernesnis. Kai kuriose dizaino detalėse yra nemažai panašumų su naujuoju „Wrangler“.

Kompaktiškasis visureigis yra gaminamas su priekinių ir visų keturių varančių ratų sistemomis. Pastaroji versija yra skirta tikriems bekelės mėgėjams: važiuojant mieste ir siekiant didesnės ekonomijos, galima galinius varančius ratus atjungti, o pasukus į bekelę, „Renegade“ savybės atsiskleidžia visu pajėgumu. Jis turi specialią „Jeep“ „Selec-Terrain“ traukos kontrolės sistemą, įkalnės įveikimo bei nusileidimo nuokalne sistemas.

Jau standartinis „Renegade“ yra patikimas bekelėje, tačiau entuziastams siūloma speciali „Trailhawk“ versija. Tuomet, anot gamintojų, jis tampa tikru bekelės galiūnu: visureigio prošvaisa padidėja iki 210 mm, ratų eiga – iki 205 mm, taip pat juo galima įveikti gilesnę brastą.

Pakito ne tik automobilio išvaizda ir bekelės technologijos. Atnaujinta ir saugumo įranga: pavyzdžiui, visi priekiniai žibintai (dienos šviesos, artimųjų, tolimųjų šviesų bei rūko) dabar yra itin efektyvūs ir puikų apšvietimą suteikiantys LED. Lyginant su paprastais žibintais, LED užtikrina apie 50 proc. geresnį matomumą, o kelią apšviečia apie 20 proc. ryškiau nei „Xenon“ technologijos žibintai.

Dar didesnis variklių pasirinkimas

Stipriosios „Renegade“ pusės, nemažai prisidėjusios prie rekordinių „Jeep“ pardavimų Europoje, po atnaujinimo pabrėžtos dar labiau. Efektyvių variklių gama itin plati ir pritaikoma skirtingų vairuotojų poreikiams.

Atnaujintoje variklių gamoje pirmasis žengia 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis, pasiekiantis 120 arklio galių (AG) ir 190 Nm sukimo momentą. 1,3 l variklis, priklausomai nuo modifikacijos, pasiekia 150 arba 180 AG ir 270 Nm. Dyzelinių variklių gamoje siūlomi kelių skirtingų modifikacijų, naujausias „Euro 6/D“ ekologijos normas atitinkantys 1,6 ir 2,0 l „Multijet II“ varikliai su moderniais SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) filtrais.

Naujieji benzininiai varikliai su turbokompresoriais pastaraisiais metais buvo aktyviai testuojami: jais įveikti net 5 mln. kilometrų, o analizei bei testams be automobilio skirta apie 135 tūkst. valandų.

Varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechanine bei devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Dyzelgeitas“ tęsiasi: „Opel“ teks remontui susigrąžinti 100 tūkst. automobilių (15)

Vokietijos transporto ministerija pirmadienį paskelbė įsakymą atšaukti apie 100 tūkst. „ Opel...

Kelininkai suplanavo, kaip užklupti žiemą: druska barstyti gatves gali nors dabar (45)

Nepaisant to, kad už lango vasariška šiluma, kelių valymą , slidumą mažinančių medžiagų...

Artėjant padangų keitimo metui teks patuštinti pinigines: už naujas – ir 300 eurų (102)

Artėjant šaltajam sezonui, automobilių priežiūros ekspertai primena apie būtiną transporto...

„Volkswagen“ skelbia, kad naujasis jų elektromobilis bus pats įperkamiausias (86)

Tikimasi, kad „ Volkswagen Neo“ bus trijų skirtingų konfigūracijų. Viskas remsis į baterijų...

Po 48 metų pertraukos išskirtinių motociklų gamintojas grįžo prie dviejų cilindrų

Vidutinio dydžio motociklų gamintojas „Royal Enfield“ verčia naują įspūdingos 117 metų...

Top naujienos

Dr. Kjellas Nordstromas: tai, kas šiuo metu vyksta, pasaulį pakeis negrįžtamai (105)

Pasaulis, kuriame nebeįmanoma nieko prognozuoti. Toks, kuriame viskas skaitmenizuojama, o tada –...

Prieš dešimtmetį šlovės spinduliuose maudęsis Vitalijus Autukas: nežinau, kas būtų, jei būčiau likęs Lietuvoje (70)

Vitalijus Autukas – atrodytų, tokia girdėta ir taip gerai pažįstama pavardė, tačiau mintyse...

Šimonytė: čia dar vienas „rekordinis“ biudžetas (81)

Vyriausybė antradienį pritarė kitų metų valstybės ir savivaldybių biudžeto projektui, kuris,...

Orai: permainos ne už kalnų

Jei praėjusią savaitę rudeninę striukę ar paltą įdienojus dažnam teko nešti rankose, tai...

Gentvilas siunta dėl Šimašiaus kuriamo komiteto: nebevaidinkite, kad su mumis kuriate liberalią visuomenę (116)

Vilniaus meras, vienas liberalų sąjūdžio lyderių Remigijus Šimašius pranešė, kad sieks...

11 mitų apie sveiką mitybą: kai kurių taisyklių laikomės visiškai be reikalo (16)

Minint Pasaulinę maisto dieną pats metas išsklaidyti sveikos mitybos mitus ir pradėti mėgautis...

Jolanta Blažytė: apie santykius su buvusiu vyru ir ką reiškia būti labai turtinga moterimi (71)

Viena įtakingiausių Lietuvos verslininkių Jolanta Blažytė pasakoja, kad verslą kūrė, nes buvo...

„Žalgirio“ lyderiu greitai tapęs naujokas labiausiai laukia toliašaudės artilerijos protrūkio specialiai Krepsinis.lt iš Stambulo (10)

Kauno „Žalgiriui“ sezonas Eurolygoje prasidėjo skaudžiu pralaimėjimu namuose prieš Vitorijos...

Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių (209)

Vilniuje vis augant mokamų stovėjimo vietų skaičiui, į darbus automobiliais važiuojantys ir jų...

Du Griezmanno įvarčiai paguldė ant menčių futbolo grandų dvikovoje pirmavusius vokiečius (4)

Po vokiečių pirmojo įvarčio atsitiesusi Prancūzijos rinktinė UEFA Tautų lygos rungtynėse...