aA
Išskirtinė „Jeep Renegade“ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus derinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje, tikinama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai. Šį mėnesį atnaujintas „Renegade“ Lietuvoje bus pristatytas metų pabaigoje.
Atnaujintas "Jeep Renegade"
Atnaujintas "Jeep Renegade"
© Gamintojo archyvas

„Jauniausias „Jeep“ šeimos narys „Renegade“ buvo pristatytas 2014 m. „Jeep“ patirtis kuriant visureigius leido neabejoti, jog „Renegade“ pravažumas pateisins lūkesčius bet kurios kelionės metu. Šiemet pristatomas atnaujintas „Renegade“ turi dar geresnes savybes bekelėje, o jo elektroninių sistemų paketas papildytas naujausiomis gamintojo turimomis technologijomis“, – teigia „Jeep“ prekės ženklui Lietuvoje atstovaujančios „Modus Group“ automobilių verslo pardavimų direktorius Aurimas Tamašauskas.

Rekordiniai pardavimai

„Jeep Renegade“ yra pirmasis „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno automobilis, sukurtas jungtinės italų ir amerikiečių komandos. Prieš kelerius metus pirkėjams pristatytas modelis užbaigė „Jeep“ gamą. Pristačius jį, „Jeep“ didesnio pravažumo (SUV) automobilius dabar siūlo kiekviename automobilių rinkos segmente.

Ką automobiliui davė amerikiečių bei italų sąjunga? Daugiau nei 75 metus „Jeep“ gamino patikimus keturiais ratais varomus visureigius, įkūnijančius amerikietišką požiūrį į laisvę bei galimybę keliauti bet kokiais keliais. Įmonės pavadinimas netgi tapo bendriniu automobilio tipo „džipas“ pavadinimu.

Vien 2017 m. naujų „Renegade“ Europoje buvo įregistruota daugiau nei 73 tūkst. Automobilis tapo geriausiai parduodamu „Jeep“ visame senajame žemyne bei keliose didžiausiose rinkose kaip Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir Vokietija.

Išliko firminiai bruožai

Atnaujinti ir taip sėkmingą automobilį nėra paprasta užduotis. Todėl „Jeep Renegade“ atnaujinimai nėra radikalūs – jis papildytas naujausiomis FCA koncerno sukurtomis technologijomis.

Išskirtiniai „Renegade“ bruožai – ovalios lempos bei trapecijos formos ratų arkos – išlieka ir šių metų pabaigoje debiutuosiančiame modelyje. Jis išsaugojo pagrindinius pirmtako bruožus ir nenutolo nuo firminio „Jeep“ stiliaus, tik tapo kiek modernesnis. Kai kuriose dizaino detalėse yra nemažai panašumų su naujuoju „Wrangler“.

Kompaktiškasis visureigis yra gaminamas su priekinių ir visų keturių varančių ratų sistemomis. Pastaroji versija yra skirta tikriems bekelės mėgėjams: važiuojant mieste ir siekiant didesnės ekonomijos, galima galinius varančius ratus atjungti, o pasukus į bekelę, „Renegade“ savybės atsiskleidžia visu pajėgumu. Jis turi specialią „Jeep“ „Selec-Terrain“ traukos kontrolės sistemą, įkalnės įveikimo bei nusileidimo nuokalne sistemas.

Jau standartinis „Renegade“ yra patikimas bekelėje, tačiau entuziastams siūloma speciali „Trailhawk“ versija. Tuomet, anot gamintojų, jis tampa tikru bekelės galiūnu: visureigio prošvaisa padidėja iki 210 mm, ratų eiga – iki 205 mm, taip pat juo galima įveikti gilesnę brastą.

Pakito ne tik automobilio išvaizda ir bekelės technologijos. Atnaujinta ir saugumo įranga: pavyzdžiui, visi priekiniai žibintai (dienos šviesos, artimųjų, tolimųjų šviesų bei rūko) dabar yra itin efektyvūs ir puikų apšvietimą suteikiantys LED. Lyginant su paprastais žibintais, LED užtikrina apie 50 proc. geresnį matomumą, o kelią apšviečia apie 20 proc. ryškiau nei „Xenon“ technologijos žibintai.

Dar didesnis variklių pasirinkimas

Stipriosios „Renegade“ pusės, nemažai prisidėjusios prie rekordinių „Jeep“ pardavimų Europoje, po atnaujinimo pabrėžtos dar labiau. Efektyvių variklių gama itin plati ir pritaikoma skirtingų vairuotojų poreikiams.

Atnaujintoje variklių gamoje pirmasis žengia 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis, pasiekiantis 120 arklio galių (AG) ir 190 Nm sukimo momentą. 1,3 l variklis, priklausomai nuo modifikacijos, pasiekia 150 arba 180 AG ir 270 Nm. Dyzelinių variklių gamoje siūlomi kelių skirtingų modifikacijų, naujausias „Euro 6/D“ ekologijos normas atitinkantys 1,6 ir 2,0 l „Multijet II“ varikliai su moderniais SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) filtrais.

Naujieji benzininiai varikliai su turbokompresoriais pastaraisiais metais buvo aktyviai testuojami: jais įveikti net 5 mln. kilometrų, o analizei bei testams be automobilio skirta apie 135 tūkst. valandų.

Varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechanine bei devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Į Vilnių atvežtas ilgai lauktas „Maserati“ superautomobilis: visi Lietuvai skirti modeliai nupirkti iš karto (45)

Šiais griežto burnojimo dėl emisijų ir grasinimų, kad vidaus degimo varikliai bus uždrausti,...

Baigė „Ionity“ įkrovos stotelių plėtrą Baltijos šalyse: pusė elektromobiliams skirtų vietų teko Lietuvai (8)

Didžiausią didelės galios elektromobilių įkrovos tinklą Europoje plėtojanti kompanija IONITY...

Kelininkai: magistraliniai keliai - sausi, rajoniniai - daug kur šlapi

Vakarėjant sekmadieniui, Lietuvoje magistralinių kelių dangos daugiausia yra sausos, krašto ir...

Vilniuje atnaujins dar tris gatves: atsiras nauji šaligatviai ir dviračių takai, bet kelias – susiaurės (33)

Pagal su Vilniaus miesto savivaldybe pasirašytą sutartį bendrovė „ YIT Lietuva “ modernizuos...

Top naujienos

Pirmųjų metų pakilimai ir klaidos: politinėje erdvėje bręsta didžiausia ateinančių metų intriga (2)

Pirmieji metai po rinkimų daugeliui valdančiųjų partijų lėmė populiarumo praradimus, o štai...

Kraupioje avarijoje vaikų netekę tėvai sugebėjo atleisti BMW vairuotojui: jie buvo geriausi draugai (68)

Per tragišką avariją du savo geriausius draugus pražudęs 23 metų vilnietis Mantas Kildišius...

Užsienyje bijo lietuvių: matydami, kiek pas mus sergančių ir antivakserių – liepia tirtis papildomai (900)

Iš stipriai sergančios Lietuvos žmonės plūsta žiemoti į saulėtą ir mažai koronaviruso...

Po rekordinių viruso skaičių svarsto, ką daryti su kitais ligoniais: pagalbos gali tekti vykti ir į kitą miestą

Dėl kovidinių pacientų kemšantis ligoninėms, svarstoma, kaip išlaikyti pagalbą ir kitomis...

Po audringų orų paskutinė spalio savaitė tikrai nenuvils (1)

Po agresyvaus ciklono daug kur kėlusio audras, perkūnijas ir itin smarkias liūtis Žemaitijoje,...

Klaipėdos rajono meras grąžintas iš Rusijos: papasakojo, kas atsitiko skelbiamos visų sulaikytųjų tapatybės (360)

„Esu geras žvejys, bet, pasirodo, orientacininkas ne koks. Turbūt jau girdėjote apie šiandien...

Intriga baigėsi: Kelmėje rinkimus laimėjo Petkevičius, Trakuose Šatevičius įveikė Narkevič (153)

Kelmės rajono mero rinkimus sekmadienį antrame ture užtikrintai laimėjo savarankiškai...

Verslo „liudytojas“ per mėnesį sumoka apie 10 eurų, kai darbuotojas – 260 eurų: ar kiti metai gali būti paskutiniai? (178)

Vienas verslo liudijimo turėtojas per mėnesį vidutiniškai sumoka apie 10 eurų gyventojo pajamų...

Projektas „Kaukės“ įgauna pagreitį: po Šuns kostiumu slėpėsi garsus aktorius (18)

„Visus išdūrė ! Visus išdūrė!” – sekmadienio vakarą šaukė žiūrimiausio LNK...

Po provokuojančių nuogybių ant podiumo – ekstravagantiškų mados stebėtojų pasirodymas užkulisiuose (14)

Štai nugriaudėjo dar viena „ Mados infekcija “. Naujininkų simboliu tapusiame pastate,...