aA
Išskirtinė „Jeep Renegade“ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus derinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje, tikinama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai. Šį mėnesį atnaujintas „Renegade“ Lietuvoje bus pristatytas metų pabaigoje.
Atnaujintas "Jeep Renegade"
© Gamintojo archyvas

„Jauniausias „Jeep“ šeimos narys „Renegade“ buvo pristatytas 2014 m. „Jeep“ patirtis kuriant visureigius leido neabejoti, jog „Renegade“ pravažumas pateisins lūkesčius bet kurios kelionės metu. Šiemet pristatomas atnaujintas „Renegade“ turi dar geresnes savybes bekelėje, o jo elektroninių sistemų paketas papildytas naujausiomis gamintojo turimomis technologijomis“, – teigia „Jeep“ prekės ženklui Lietuvoje atstovaujančios „Modus Group“ automobilių verslo pardavimų direktorius Aurimas Tamašauskas.

Rekordiniai pardavimai

„Jeep Renegade“ yra pirmasis „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno automobilis, sukurtas jungtinės italų ir amerikiečių komandos. Prieš kelerius metus pirkėjams pristatytas modelis užbaigė „Jeep“ gamą. Pristačius jį, „Jeep“ didesnio pravažumo (SUV) automobilius dabar siūlo kiekviename automobilių rinkos segmente.

Ką automobiliui davė amerikiečių bei italų sąjunga? Daugiau nei 75 metus „Jeep“ gamino patikimus keturiais ratais varomus visureigius, įkūnijančius amerikietišką požiūrį į laisvę bei galimybę keliauti bet kokiais keliais. Įmonės pavadinimas netgi tapo bendriniu automobilio tipo „džipas“ pavadinimu.

Vien 2017 m. naujų „Renegade“ Europoje buvo įregistruota daugiau nei 73 tūkst. Automobilis tapo geriausiai parduodamu „Jeep“ visame senajame žemyne bei keliose didžiausiose rinkose kaip Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir Vokietija.

Išliko firminiai bruožai

Atnaujinti ir taip sėkmingą automobilį nėra paprasta užduotis. Todėl „Jeep Renegade“ atnaujinimai nėra radikalūs – jis papildytas naujausiomis FCA koncerno sukurtomis technologijomis.

Išskirtiniai „Renegade“ bruožai – ovalios lempos bei trapecijos formos ratų arkos – išlieka ir šių metų pabaigoje debiutuosiančiame modelyje. Jis išsaugojo pagrindinius pirmtako bruožus ir nenutolo nuo firminio „Jeep“ stiliaus, tik tapo kiek modernesnis. Kai kuriose dizaino detalėse yra nemažai panašumų su naujuoju „Wrangler“.

Kompaktiškasis visureigis yra gaminamas su priekinių ir visų keturių varančių ratų sistemomis. Pastaroji versija yra skirta tikriems bekelės mėgėjams: važiuojant mieste ir siekiant didesnės ekonomijos, galima galinius varančius ratus atjungti, o pasukus į bekelę, „Renegade“ savybės atsiskleidžia visu pajėgumu. Jis turi specialią „Jeep“ „Selec-Terrain“ traukos kontrolės sistemą, įkalnės įveikimo bei nusileidimo nuokalne sistemas.

Jau standartinis „Renegade“ yra patikimas bekelėje, tačiau entuziastams siūloma speciali „Trailhawk“ versija. Tuomet, anot gamintojų, jis tampa tikru bekelės galiūnu: visureigio prošvaisa padidėja iki 210 mm, ratų eiga – iki 205 mm, taip pat juo galima įveikti gilesnę brastą.

Pakito ne tik automobilio išvaizda ir bekelės technologijos. Atnaujinta ir saugumo įranga: pavyzdžiui, visi priekiniai žibintai (dienos šviesos, artimųjų, tolimųjų šviesų bei rūko) dabar yra itin efektyvūs ir puikų apšvietimą suteikiantys LED. Lyginant su paprastais žibintais, LED užtikrina apie 50 proc. geresnį matomumą, o kelią apšviečia apie 20 proc. ryškiau nei „Xenon“ technologijos žibintai.

Dar didesnis variklių pasirinkimas

Stipriosios „Renegade“ pusės, nemažai prisidėjusios prie rekordinių „Jeep“ pardavimų Europoje, po atnaujinimo pabrėžtos dar labiau. Efektyvių variklių gama itin plati ir pritaikoma skirtingų vairuotojų poreikiams.

Atnaujintoje variklių gamoje pirmasis žengia 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis, pasiekiantis 120 arklio galių (AG) ir 190 Nm sukimo momentą. 1,3 l variklis, priklausomai nuo modifikacijos, pasiekia 150 arba 180 AG ir 270 Nm. Dyzelinių variklių gamoje siūlomi kelių skirtingų modifikacijų, naujausias „Euro 6/D“ ekologijos normas atitinkantys 1,6 ir 2,0 l „Multijet II“ varikliai su moderniais SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) filtrais.

Naujieji benzininiai varikliai su turbokompresoriais pastaraisiais metais buvo aktyviai testuojami: jais įveikti net 5 mln. kilometrų, o analizei bei testams be automobilio skirta apie 135 tūkst. valandų.

Varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechanine bei devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Užgrūstame Kauno centre planuoja keisti automobilių stovėjimo tvarką (23)

Centrinėje miesto dalyje nemažėjantis transporto srautas – galvos skausmas ne tik vietiniams...

Apie rekordus automobilių rinkoje nebekalbama – geriausi metai prekeiviams jau praeity (55)

Veiksmas Lietuvos automobilių rinkoje yra sulėtėjęs, sako Matas Buzelis , transporto skelbimų...

Lietuva skelbs karą dyzeliniams automobiliams (864)

Lietuva ketina sekti kitų Europos Sąjungos šalių pavyzdžiu ir greičiausiai skelbs karą...

BMW gerų žinių neturi: elektrinis „i3“, ko gero, nebus pakeistas nauju modeliu (8)

„ BMW i3 “ ateitis pakibo ant plauko: vyresnieji BMW vadovai žurnalui „Auto Express“...

Pigios vairavimo pamokos: kodėl kenčia pasimovę ant mažos kainos kabliuko (39)

10 eurų už 1,5 valandos praktinio vairavimo mokymo . Taip, tai skaičiai ne iš fantanstikos...

Top naujienos

Žygimantas Pavilionis – apie tai, ko tikėtis iš Nausėdos ir kurį klausimą laikas iškelti visu aštrumu (31)

Pirmasis naujojo šalies Prezidento Gitano Nausėdos užsienio vizitas į Lenkijos sostinę...

Vilniuje sulaikytas Rusijos verslininkas (32)

Policijos pareigūnai Vilniuje sulaikė Rusijos verslininką Romaną Ružečko, įtariamą...

Paulius Gritėnas. Lietuviai – rytų europiečiai, kurie nori būti šiauriečiais, sukdami link Vidurio Europos (29)

Koks didžiausias moderniojo lietuvio civilizacinis iššūkis? Įrodyti, kad jis nėra rytų...

Lietuvis pateko į absurdišką situaciją: miręs tėvas įsigijo mašiną ir padarė avariją (160)

Viena baudos po kitos, skirtingi miestai, skirtingi automobilių modeliai, o galiausiai ir prašymas...

Žvilgsnis į likusią Lietuvą: kur dabar verta pirkti NT, o kur jau per vėlu (155)

Nors kalbos nuolat sukasi apie nekilnojamojo turto (NT) rinkos situaciją Lietuvos didmiesčiuose,...

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika su mylimąja susilaukė dukters (33)

Pastarasis metas aplinkos ministrui Kęstučiui Mažeikai yra kupinas permainų . Žinomas politikas...

Gyvai / DELFI TV Gyvai premjera: Eglė Jakštytė – ELEY pristato naujausią savo vaizdo klipą „Su Tavim“ (4)

Penktadienį, 11 val. žinoma atlikėja Eglė Jakštytė – ELEY DELFI TV eteryje pristatys...

Skvernelis įvardijo, kokių sričių ministrus tikrai ketina keisti (38)

Naujojoje Vyriausybėje tikrai keisis mažiausiai trys ministrai, sako laikinai pareigas einantis...

Trečdalį avarijų sukelia jauni vairuotojai: tarp priežasčių – ir noras pasipuikuoti mašina (3)

Jaunų vairuotojų avaringumas užima aukščiausias pozicijas policijos sudarytoje statistikoje....