Išskirtinė „Jeep Renegade“ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus derinys šiuolaikinėje automobilių rinkoje, tikinama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai. Šį mėnesį atnaujintas „Renegade“ Lietuvoje bus pristatytas metų pabaigoje.
Atnaujintas "Jeep Renegade"
© Gamintojo archyvas

„Jauniausias „Jeep“ šeimos narys „Renegade“ buvo pristatytas 2014 m. „Jeep“ patirtis kuriant visureigius leido neabejoti, jog „Renegade“ pravažumas pateisins lūkesčius bet kurios kelionės metu. Šiemet pristatomas atnaujintas „Renegade“ turi dar geresnes savybes bekelėje, o jo elektroninių sistemų paketas papildytas naujausiomis gamintojo turimomis technologijomis“, – teigia „Jeep“ prekės ženklui Lietuvoje atstovaujančios „Modus Group“ automobilių verslo pardavimų direktorius Aurimas Tamašauskas.

Rekordiniai pardavimai

„Jeep Renegade“ yra pirmasis „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno automobilis, sukurtas jungtinės italų ir amerikiečių komandos. Prieš kelerius metus pirkėjams pristatytas modelis užbaigė „Jeep“ gamą. Pristačius jį, „Jeep“ didesnio pravažumo (SUV) automobilius dabar siūlo kiekviename automobilių rinkos segmente.

Ką automobiliui davė amerikiečių bei italų sąjunga? Daugiau nei 75 metus „Jeep“ gamino patikimus keturiais ratais varomus visureigius, įkūnijančius amerikietišką požiūrį į laisvę bei galimybę keliauti bet kokiais keliais. Įmonės pavadinimas netgi tapo bendriniu automobilio tipo „džipas“ pavadinimu.

Vien 2017 m. naujų „Renegade“ Europoje buvo įregistruota daugiau nei 73 tūkst. Automobilis tapo geriausiai parduodamu „Jeep“ visame senajame žemyne bei keliose didžiausiose rinkose kaip Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija ir Vokietija.

Išliko firminiai bruožai

Atnaujinti ir taip sėkmingą automobilį nėra paprasta užduotis. Todėl „Jeep Renegade“ atnaujinimai nėra radikalūs – jis papildytas naujausiomis FCA koncerno sukurtomis technologijomis.

Išskirtiniai „Renegade“ bruožai – ovalios lempos bei trapecijos formos ratų arkos – išlieka ir šių metų pabaigoje debiutuosiančiame modelyje. Jis išsaugojo pagrindinius pirmtako bruožus ir nenutolo nuo firminio „Jeep“ stiliaus, tik tapo kiek modernesnis. Kai kuriose dizaino detalėse yra nemažai panašumų su naujuoju „Wrangler“.

Kompaktiškasis visureigis yra gaminamas su priekinių ir visų keturių varančių ratų sistemomis. Pastaroji versija yra skirta tikriems bekelės mėgėjams: važiuojant mieste ir siekiant didesnės ekonomijos, galima galinius varančius ratus atjungti, o pasukus į bekelę, „Renegade“ savybės atsiskleidžia visu pajėgumu. Jis turi specialią „Jeep“ „Selec-Terrain“ traukos kontrolės sistemą, įkalnės įveikimo bei nusileidimo nuokalne sistemas.

Jau standartinis „Renegade“ yra patikimas bekelėje, tačiau entuziastams siūloma speciali „Trailhawk“ versija. Tuomet, anot gamintojų, jis tampa tikru bekelės galiūnu: visureigio prošvaisa padidėja iki 210 mm, ratų eiga – iki 205 mm, taip pat juo galima įveikti gilesnę brastą.

Pakito ne tik automobilio išvaizda ir bekelės technologijos. Atnaujinta ir saugumo įranga: pavyzdžiui, visi priekiniai žibintai (dienos šviesos, artimųjų, tolimųjų šviesų bei rūko) dabar yra itin efektyvūs ir puikų apšvietimą suteikiantys LED. Lyginant su paprastais žibintais, LED užtikrina apie 50 proc. geresnį matomumą, o kelią apšviečia apie 20 proc. ryškiau nei „Xenon“ technologijos žibintai.

Dar didesnis variklių pasirinkimas

Stipriosios „Renegade“ pusės, nemažai prisidėjusios prie rekordinių „Jeep“ pardavimų Europoje, po atnaujinimo pabrėžtos dar labiau. Efektyvių variklių gama itin plati ir pritaikoma skirtingų vairuotojų poreikiams.

Atnaujintoje variklių gamoje pirmasis žengia 1 litro darbinio tūrio benzininis variklis, pasiekiantis 120 arklio galių (AG) ir 190 Nm sukimo momentą. 1,3 l variklis, priklausomai nuo modifikacijos, pasiekia 150 arba 180 AG ir 270 Nm. Dyzelinių variklių gamoje siūlomi kelių skirtingų modifikacijų, naujausias „Euro 6/D“ ekologijos normas atitinkantys 1,6 ir 2,0 l „Multijet II“ varikliai su moderniais SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) filtrais.

Naujieji benzininiai varikliai su turbokompresoriais pastaraisiais metais buvo aktyviai testuojami: jais įveikti net 5 mln. kilometrų, o analizei bei testams be automobilio skirta apie 135 tūkst. valandų.

Varikliai gali būti poruojami su šešių laipsnių mechanine bei devynių laipsnių automatine pavarų dėžėmis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po „Brexit“ – vargas su britišku vairuotojo pažymėjimu (29)

Iš Europos Sąjungos pasitraukus Jungtinei Karalystei, šioje šalyje išduoti vairuotojo...

„Volkswagen“ beveik įgyvendino „dyzelgeito“ veiksmų planą (2)

„ Volkswagen “ beveik baigė žadėtą transporto priemonių atšaukimą ir remontą Europoje,...

Į Lietuvos kelius grįžta „Google Street View“ automobiliai (5)

Šią vasarą Lietuvos keliuose vėl pasirodys „ Google Street View “ automobiliai. Jų tikslas...

Kupšys: galime sakyti, kad esame automobilių kraštas, bet po kurio laiko pamatysime, kad esame laužynas (69)

Nesant automobilių mokesčio lietuviai gali vadinti save automobilių kraštu, tačiau tai...

Niujorke pademonstruotas pirmasis savavaldis maršrutinis autobusas

Niujorko „Times“ aikštėje debiutavo pirmasis savavaldis maršrutinis autobusas . Dėžutę...

Top naujienos

„Tvarkiečių“ noras bendradarbiauti su „valstiečiais“ turi įdomių poteksčių: Paksas nebeslepia didelių ambicijų

Rolandas Paksas nori kandidatuoti į prezidentus 2019 m. rinkimuose, ir tam jam reikia Seimo...

„Sodra“ tuština gyventojų sąskaitas: pinigus gali nuskaičiuoti neperspėjusi (473)

Jei bent porą mėnesių niekur nedirbate, nesate registruotas darbo biržoje ir dar nesumokėjote už...

Į mirties žeme vadinamą Kazachstaną išvykę lietuviai: tai visos tautos istorija ir tragedija susipažinkite su „Misija Sibiras'18“ ekspedicijos dalyviais (1)

Šiandien iš Vilniaus geležinkelių stoties į Kazachstaną išvyko ekspedicija „Misija...

Ši ūkininkė įspūdį paliktų bet kam: atgaivinta senelių sodyba žavisi ir lietuviai, ir užsieniečiai pasidalino daržininkystės patarimais (84)

Lazdijų rajone, Babrauninkų kaime, įsikūręs ūkis – kiek neįprastas – gamtinės...

FIFA 2018 rekordai ir keistenybės: nepailstantis kroatas, „kiauras“ ispanų vartininkas, Ronaldo ir Messi prakeiksmas (8)

Emocijoms po mėnesį Rusijoje vykusio ir sekmadienį pasibaigusio pasaulio futbolo čempionato...

Nori sužinoti, kas tiksliai buvo kalbama per Trumpo ir Putino susitikimą: imamasi beprecedenčių veiksmų (156)

JAV demokratai reikalauja, kad prezidento Donaldo Trumpo vertėja liudytų Kongrese. Ji esą...

Pirmą kartą papasakojo apie dvi savaites trukusią kankynę akimirka, kai apėmė neviltis (4)

Tai turėjo būti linksma vaikų grupės ekskursija į urvus po futbolo treniruotės, bet virto...

Problema, kuri kaime beveik nepažįstama: kuo skundžiasi net du trečdaliai miestiečių?

Trys iš keturių Lietuvos didmiesčiuose gyvenančių žmonių savo namuose neranda ramybės dėl...

Pasitikrinkite, ar kitą savaitę vis dar galėsite naudotis savo telefonais (12)

Jau kitą savaitę, liepos 25 d., Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės policijos prašymu pradės...

Po Trumpo pasisakymų „Fox“ televizijai – nauji priekaištai: tai „dovana Putinui“ (217)

Praėjus porai dienų po kritikos audrą sukėlusio savo susitikimo su Rusijos lyderiu Vladimiru...