aA
„WiTricity Corporation“, „IHI Corporation“ ir „Mitsubishi Motors Corporation“ susitarė bendromis jėgomis kurti ir plėtoti belaides įkrovimo sistemas elektromobiliams, kurios būtų patogiai išdėstytos suderintos su elektros linijomis ir kad galėtų palengvinti gyvenimą XXI amžiaus visuomenei.
© Gamintojo nuotr.

Dirbdamos prie šio projekto „WiTricity“, IHI ir „Mitsubishi Motors“ korporacijos apjungs savo patirtį kuriant belaidę akumuliatorių krovimo technologiją, elektros energijos saugojimo ir įkrovimo infrastruktūros žinias ir daugiau kaip 4 dešimtmečius trukusių elektromobilių tyrimų rezultatus tam, kad elektromobilių funkcionavimas taptų kuo paprastesnis.

Gamintojo pranešime rašoma, kad elektromobilių akumuliatorių įkrovimas be rūpesčių prisidės prie šių draugiškų vartotojui ir aplinkai transporto priemonių populiarėjimo ir greitesnio plitimo visame pasaulyje, o tai labai svarbu siekiant toliau mažinti anglies dioksido išmetimo į atmosferą kiekius ir priklausomybę nuo iškastinio kuro.

Be to, tai sukurs naujų galimybių gyventojams, valdžios institucijoms bei verslui, pvz., energetikos bendrovėms, kurios galės pasiūlyti rinkai naujas paslaugas, susijusias su elektromobilių akumuliatorių pildymu.

Belaidžių įkrovimo sistemų, kurias galima įrengti namuose, prekybos centrų, gyvenamųjų rajonų automobilių stovėjimo aikštelėse ir kt., energijos šaltinis gali būti įtaisytas ant bet kokio paviršiaus arba po juo ir jo energija bus pakraunami energijos kaupimo įrenginį turintys elektromobiliai. Įkrovimas prasidėtų automatiškai, vos tik automobilis sustotų atitinkamoje vietoje, t.y. nebus reikalingas joks fizinis automobilio ir pakrovimo šaltinio kontaktas.

„WiTricity“ jau yra sukūręs ir rinkai pristatęs patentuotą magnetinio rezonanso belaidžio įkrovimo sistemą, kuri perduoda elektros energiją didesniu atstumu ir efektyviau palyginti su elektromagnetine indukcija ar mikrobangine transmisija paremtomis sistemomis. Magnetinio rezonanso sistema leis įkrovimo galią padidinti iki 3,3 kW , kai atstumas 20 cm, ir pasiekti 90 proc. pakrovimo efektyvumą. Gamintojų teigimu, šis būdas – saugus, o pati sistema – mažesnė, lengvesnė ir be judančių dalių.

Korporacijos darbus planuoja atlikti 3 etapais – pirmajame bus atrastas priimtiniausias ir lengviausias būdas, kaip šias sistemas integruoti į elektromobilių akumuliatorių pakrovimo infrastruktūrą. Lygiagrečiai bus rūpinamasi teisiniu šių sistemų technologijų naudojimo pagrindimu bei bus sukurtos šių sistemų naudojimosi taisyklės.

Trečiasis etapas apims belaidžių įkrovimų sistemų išbandymą realiomis sąlygomis ir jų įvedimą į rinką.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įspėjo važinėjančius vasarinėmis padangomis: tik atrodo, kad jos vis dar tinkamos naudoti (13)

Klimato kaitos įrodymų toli ieškoti nereikia: pirmomis lapkričio dienomis lauko termometre...

Ką pakeitė nauji taršos standartai – automobilių gamintojai apie degalų sąnaudas nebemeluoja (9)

Dažnai su naujais automobiliais susiduriantys vairuotojai į gamintojų skelbiamas degalų sąnaudas...

Stovėjimo aikštelės dūsta nuo nenaudojamų automobilių: gresia ir baudos, ir konfiskavimas (94)

Bendro naudojimosi vietose paliktos neprižiūrimos, naudojimui netinkamos transporto priemonės kelia...

Vilniaus gatves užklojo tirštas rūkas: vairuotojai nemato net šviesoforų (47)

Sostinę ketvirtadienio vakara užklupo tirštas rūkas : staiga atvėsus oro temperatūrai...

Aplinkos ministerijos užmojis: per ateinančius ketverius metus – penkis kartus daugiau elektromobilių (14)

Per kelerius metus elektromobilių skaičius Lietuvoje turėtų išaugti penkis kartus, o...

Top naujienos

Politologas Girnius: manau, kad Skvernelis nekandidatuos (442)

Politologas Kęstutis Girnius , vertindamas dvejus praėjusius šio Seimo kadencijos metus juokavo,...

Dėl laisvės kovojančio Tibeto ypatumai: du broliai dalijasi viena žmona, o šildosi kūrendami mėšlą (62)

Lietuviui pavyko nuvykti į griežtai kontroliuojamą Tibetą, nors ten laisvai keliauti draudžiama....

Britanijos vyriausybė pritarė „Brexit“ susitarimo projektui  paskelbė 585 puslapių „Brexit“ sutarties projektą, papildyta 23.22 (68)

Didžiosios Britanijos ministrė pirmininkė Theresa May trečiadienį vakare paskelbė, kad jos...

Orai: ypač šals Rytų Lietuva (2)

Ketvirtadienio dieną šalyje bus dar ganėtinai šilta, tačiau artėjanti žiema apie save mums...

Aistros dėl vaikų paėmimų nerimsta: tėvų forumas reikalauja atšaukti įstatymą (679)

Seime ir toliau narstoma vaiko teisių apsaugos reforma. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija...

„Mirusios“ trenerių draugystės fone Valančiūnas pažvelgė į skaudžiąją NBA realybės pusę (7)

Kyle‘as Lowry ir Jonas Valančiūnas kartu sudėjus praleido net dvylika metų tobulėdami savo...

Cukriniu diabetu suserga ne tik nutukę ir pasyvūs žmonės: Aistė papasakojo, kaip 18 metų gyvena su šia liga (35)

Kas antras pasaulyje diabetu sergančiųjų žmonių nežino, kad turi šią ligą. Lietuvoje...

Kunigas savo parapijiečius šiurpino „Porsche“ automobiliu, kurį traukė įkinkyti mažamečiai vaikai (66)

Maltos Gozo salos kunigas, sukėlęs nemenką skandalą savo sprendimu po parapiją pasivažinėti...

Psichologė išskyrė 7 mąstymo įpročius, kurie nėra teisingi, bet daro įtaką mūsų savijautai (11)

Nepaisant patirčių, amžiaus ar statuso, visus žmones retkarčiais aplanko mintys, kurios ne visada...

Skandalingasis rusų milijonierius už dyką atiduoda Kurtinaičio treniruoto klubo akcijas Rusijoje paskelbtas bankrotas (4)

Skandalingais pareiškimais ir elgesiu pagarsėjęs rusų milijonierius Dmitrijus Gerasimenka...