Lietuvoje naujų lengvųjų komercinių (N1) automobilių rugpjūtį buvo parduota 54 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai, o liepą rinkos augimas buvo beveik dvigubas ir siekė net 95 procentus. Tačiau pardavėjai pripažįsta, kad džiūgauti dar anksti, nes per mėnesį parduodama vos kelios dešimtys automobilių, o rinkos lyderių parduotos transporto priemonės skaičiuojamos vienetais ir retkarčiais perkopia dešimtį.

Automobilių prekeiviai tvirtina sulaukiantys daugiau smulkiųjų verslininkų ir pavienių pirkėjų dėmesio, o anksčiau daugybę mašinų nupirkdavę statybininkai pardavimo salonuose nebesilanko.

„Iveco“ automobiliais prekiaujančios bendrovės „Ivetra“ direktorius Aloyzas Gureckas atkreipė dėmesį, kad daugiau lengvųjų komercinių automobilių įsigyja smulkieji verslininkai ir ūkininkai, o valstybinis sektorius transporto priemonėmis beveik nesidomi ir šįmet pirko tik mokyklinių mikroautobusų.

Jis sutiko, kad atsigaunantis verslas išjudintų lengvųjų komercinių automobilių rinką, bet kol kas realus augimas yra minimalus. „Dauguma šių mašinų dirba nedideliais atstumais, šalies viduje, todėl atspindi judėjimą rinkoje. Procentais lengvųjų komercinių automobilių rinka pastaraisiais mėnesiais išaugo stulbinamai, bet realiai tai tik kelių dešimčių vienetų pokytis“, – aiškino specialistas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją