Dizaino prasme tai bus iš tiesų naujas automobilis. Nors jį sukūrę „Volkswagen“ specialistai akcentuoja ne išvaizdos puošnumą ar atitikimą dabartinėms kėbulų tendencijoms, bet ekonominius rodiklius gerinančią ergonomiką.

Kaip sako „Volkswagen“ komercinių automobilių padalinio dizaino vadovas Albertas-Johannas Kirzingeris, komercinių automobilių sektoriuje dizainas kaip niekur kitur yra pajungtas ekonominiams interesams ir aukščiausia jo išraiška yra darbuotojo patogumą ir aukštą darbo našumą užtikrinanti ergonomika.

Pranešime pažymima, kad kuriant naująjį „Crafter“ buvo labai atsižvelgiama į klientų pageidavimus, išsakytą ankstesnių modelių kritiką, įsiklausoma į jų lūkesčius. Buvo atlikta daugybė apklausų, analizuojama autoparkų valdytojų, išvežiojimo furgonų vairuotojų, smulkaus ir vidutinio verslo atstovų nuomonė.

Atliktas ir didžiulis analitinis darbas vertinant šias apklausas ir išgryninant jų rezultatus, paverčiant juos konkrečių klientų poreikius atitinkančiomis furgono savybėmis ar techniniais ir ekonominiais rodikliais.

Štai, pavyzdžiui, padidinus kėbulo aptakumą, t.y., sumažinus aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą iki 0,33, naujasis „Crafter“ bus ir, tikėtina, ilgai išliks vienu iš aptakiausių komercinių automobilių. Tai reiškia ne tik gražesnes kėbulo formas ir veržlų furgono siluetą, bet ir žymią degalų ekonomiją bei didesnį važiavimo stabilumą.

Kitas didelis „Volkswagen“ dizainerių proveržis – pagerintas bendrų automobilio matmenų ir krovinių erdvės naudingojo ploto bei tūrio santykis. Krovinių skyrius tapo erdvesnis, o jo erdvė – dar funkcionalesnė įvairių transportavimo užduočių sprendimui.

Be to, tikimasi, jog naujasis „Crafter“ pakartos pirmtako komercinę sėkmę, kurią, anot gamintojo, lėmė furgono stiprumas, patikimumas, ilgaamžiškumas, aukšta surinkimo darbų kokybė bei patvarios medžiagos, atsparios trinčiai, dilimui ir kitiems sunkiame kasdieniniame darbe slypintiems nepalankiems veiksniams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)