Tąsyk, 2018-aisiais, buvo atskleista keletas techninių užuominų ir pikantiškų detalių apie tai, kokie tai automobiliai bus. GTV turėjo būti keturvietis kupė su 50:50 svorio paskirstymu priekinei ir galinei ašims, visais varomais ratais, o variklis turėjo išriaumoti daugiau nei 600 arklio galių.

Alfa Romeo. Stellantis/Alfa Romeo nuotr.

Tuo tarpu dvivietis 8C būtų turėjęs variklį, įspraustą viduryje automobilio, kurio važiuoklė būtų buvusi pagaminta iš anglies pluošto, o priekinę ašį varytų papildomas elektrinis motoras.

Tada buvo skaičiuojama, kad automobilis būtų išvystęs daugiau nei 700 arklio galių ir iki 100 km įsibėgėtų per mažiau nei 3 sekundes.

Tačiau šie užmojai taip ir teliko gandais. Vietoje to atsirado „Giulia“ modelio modifikacijos „GTA/GTAm“. Smagios, žinoma, sportiškos, galingos ir labai patrauklios. Tačiau tai – ne nauji modeliai, o tik modifikacijos.

Alfa Romeo. Stellantis/Alfa Romeo nuotr.

Skelbiama, kad iki 2027 metų „Alfa Romeo“ turėtų pristatyti pirmąjį visiškai elektrinį „Giulia“ ir žada pereiti prie visų modelių elektrifikacijos, atsisakant vidaus degimo variklių.

Ar „Alfa Romeo“ taps „Alfa e-Romeo“, pagyvensim ir pamatysim.

Tačiau iki to laiko, tikėtina, bendrovė spės į automobilizmo istoriją įeiti su paskutiniu savo sukurtu superautomobiliu, turinčiu vidaus degimo variklį.

Alfa Romeo. Stellantis/Alfa Romeo nuotr.

Kaip interviu „Autocar“ teigė „Alfa Romeo“ vadovas Jeanas-Philippe Imparato, iki legendinio superautomobilio gamybos užsakymo patvirtinimo liko pora mėnesių ir pranešimas apie tai turėtų būti paskelbtas 2023 kovą. Remiantis neoficialiais šaltiniais, suma už automobilį bus šešiaženklė.

Alfa Romeo. Stellantis/Alfa Romeo nuotr.

Tačiau kol kas bet kokia informacija yra kruopščiai slepiama. Vis dėlto, galima leisti tam tikrus spėjimus ir daryti prielaidas.

Mažai tikėtina, kad „Alfa Romeo“ valdytoja „Stellantis“ investuos į naują didelio darbinio tūrio vidaus degimo variklį, kuris būtų skirtas riboto skaičiaus superautomobiliams.

Alfa Romeo. Stellantis/Alfa Romeo nuotr.

Tadėl superautomobilio kūrime gali būti panaudotas pasitvirtinęs bendras „Alfa Romeo“ ir „Ferrari“ kūrinys – 2.9 litro V6 benzininis variklis su dviejomis turbinomis.

Šis variklis dabar naudojamas „Giulia“ ir „Stelvio“ modifikacijose „Quadrifoglio“ ir išvysto 540 arklio galių bei 600 Nm sukimo momentą.

Tačiau nėra žinoma, ar naujasis superautomobilis bus su elektros variklio papildymu.

J. Ph. Imparato. Stellantis/Alfa Romeo nuotr.

Kad ir kaip bebūtų, automobilių entuziastai šios naujienos laukia jau ilgai – juo labiau, kad legendiniam „Alfa Romeo“ šis superautomobilis su vidaus degimo varikliu bus paskutinė gulbės giesmė prieš neišvengiamą elekrifikaciją, kurioje urzgiantiems ir riaumojantiems „Alfa Romeo“ varikliams vietos nebebus.

Tad beliekia laukti žinios iš „Alfa Romeo“, kurios vadovas yra sakęs: „Mes gaminame ir parduodame „Alfa Romeo“, o ne iPad'ą su kažkiek automobilio dalių aplink jį“.

J. Ph. Imparato. Stellantis/Alfa Romeo nuotr.

Panašu, kad „Alfa Romeo“ žada staigmeną, kuri akimirksniu užkariaus vairuotojų širdis ir taps legenda.

„Tai būtų ikoniškas, seksualus ir iš pirmo žvilgsnio atpažįstamas „Alfa Romeo“ kūrinys“, – teigė J.Ph. Imparato.

Šaltiniai:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)