aA
Tik pasibaigus 2014 metų Lietuvos žiedo čempionatui, Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) žiedo komiteto pirmininkas Mindaugas Boguševičius jau braižo ateinančio sezono gaires. Anot jo, sezonas turės labai daug naujovių ir žada būti išties įspūdingas.
Automobilių žiedo lenktynės
Automobilių žiedo lenktynės
© Organizatorių nuotr.

- Kaip vertinate šį sezoną? Koks jis buvo?

- Sezonas buvo sudėtingas, todėl labai džiugu, kad įvyko visi suplanuoti čempionato etapai, kurių šiais metais buvo keturi. Dėl LASF ir Kačerginės žiedo bendradarbiavimo, pavyko suderinti ir suorganizuoti paskutinį etapą, kuriame ir sprendėsi viso sezono rezultatai. Manau, kad tokia įtampa ir bekompromisė kova viso sezono metu turėjo patikti tiek žiūrovams, tiek ir patiems dalyviams.
Taip pat galiu pasidžiaugti, kad dalyvių buvo tikrai nemažai tiek Lietuvos ir Baltijos čempionatuose, tiek ir Lietuvos žiedo pirmenybėse. Vieniems pasisekė labiau, kitiem prasčiau, tačiau tai ir yra sportas. Kas norės, tikrai galės pamėginti atsigriebti kitais metais.

- Gal yra sportininkų, kurie šiemet Jus nustebino ar kuriuos norėtumėte išskirti?

- Kaip visada galiu išskirti Ramūną Čapkauską, kuriam šis sezonas buvo geras visur. Kai Ramūnas atvyksta į varžybas, visiems parodo, kaip reikia važiuoti.

Iš jaunimo galiu paminėti Tomą Jurevičių, kuris paskutinėse lenktynėse savo senos kartos trečią BMW E30 pakeitė į E46 M3. Jis tikrai važiavo įspūdingu greičiu. Eimantas Nekrošius taip pat susidraugavo su savo BMW. Negalima pamiršti ir Ernestos Globytės, kuri šiemet turėjo gerą techniką ir kiekviename etape važiavo vis greičiau. Galiausiai ją turėjo vytis ir senbuviai.

- O ką žada ateinantys metai, kokių bus naujovių?

- 2015 metų sezonas jau bus šiek tiek kitoks, nei šis. Norime kur kas artimiau bendradarbiauti su kitomis Baltijos valstybėmis – Latvija ir Estija, todėl stiprinsime Baltijos šalių čempionatą, kuris vyks kartu su Lietuvos žiedo čempionatu. Kol kas esame numatę 5 bendrus etapus.
Yra kelios pagrindinės priežastys, kodėl nusprendėme atsinaujinti.

Pirmiausia, pagrindinės trasos per tris valstybes yra nutolusios tik 400 kilometrų atstumu. Tai būtina išnaudoti. Antra - nėra tikslo daryti dviejų atskirų čempionatų, jeigu juose dalyvauja tie patys dalyviai. Galiausiai, lenktynininkams bus kur kas didesnis prestižas tapti visų trijų valstybių čempionu.

Taip pat prie šio projekto įgyvendinimo labai nori prisidėti ir Latvijos automobilių sporto federacija, kuri rado rėmėjų, tapsiančių viso čempionato globėjais. Tačiau, kaip ir sakiau, Lietuvos čempionatas niekur nedingsta, jis vyks kartu su Baltijos čempionatu.
Reikia nepamiršti ir Lietuvos pirmenybių. Pirmą kartą Lietuvos automobilių sporto istorijoje Lietuvos žiedo pirmenybės, dar žinomos kaip mini žiedas, turės etapą užsienyje, Latvijoje. Iš viso suplanuoti 6 sezono etapai.

Taip pat kitais metais vėl startuos ilgo nuotolio čempionatas, kuris vadinsis „Baltic Endurance Championship (BEC). Kaip matote, žiedinių lenktynių gerbėjų tikrai lauks įdomus sezonas.

- Kada pirmą kartą kilo mintis reformuoti esamą sistemą?

- Apie tai pradėjome galvoti dar praėjusiais metais. Šiemet per kiekvienas varžybas kalbėdavomės su estų ir latvių federacijomis. Galiausiai buvo priimtas vieningas visų federacijų sprendimas, jog stiprinsime Baltijos žiedinių lenktynių čempionatą. Jau dabar turime paruoštą reglamentą ir techninius reikalavimus, kurie praktiškai nesiskiria nuo šio sezono Lietuvos žiedo čempionato. Neabejoju, kad šis sprendimas dar labiau padidins dalyvių skaičių, pakels jų meistriškumą, o žiūrovams taps tik įdomiau.

- Kaip ryškiai gali keistis Jūsų minimas dalyvių skaičius?

- Manau, kad dalyvių skaičius tikrai augs. Pavyzdžiui, šiemet Baltijos čempionate pirmame etape startavo visi Estijos „Camaro Cup“ taurės dalyviai. Jeigu skaičiuotume skirtingus sportininkus, kurie dalyvavo Baltijos čempionate, tai jų būtų virš 30, o Lietuvos čempionate apie 10 mažiau, todėl matau labai didelį potencialą augti mūsų naujam projektui. Manau, kad mūsų pavyzdžiu turėtų sekti ir ralio meistrai, ir kiti kolegos. Svarbu neužsidaryti tarp savų sienų, nes tai stabdo sportininkų tobulėjimą.

- Kas yra ateinančio čempionato favoritai?

- Šiemet Baltijos čempionate visas prizines vietas užėmė lietuviai. Pirmas buvo E. Nekrošius, antras – T. Jurevičius, o trečia – E. Globytė. Visgi, ateinančiais metais sistema keisis, nes mes vėl įvesime klases, kurių šiemet nebuvo. Čempionato dalyviai varžysis: BTC1 (Baltic Touring Car 1), BTC2 (Baltic Touring Car 2) ir BO (Baltic open) klasėse.

Taigi, jeigu žvelgtume pagal klases, tai BTC1 pagrindinis favoritas, jeigu dalyvaus, galėtų būti Marius Miškūnas, kuris šiemet tapo Lietuvos čempionu. Taip pat yra labai greitas estas Peeteris Peekas. BTC2 klasėje išskirčiau E. Nekrošių ir T. Jurevičių. BO klasės favoritais matau - E. Globytę, Arūną Granską, estą Tonu Soomerį su BMW M3 GTR ir suomį Miką Virtaneną su „Renault Megane Trophy“.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Lietuvos motožiedo čempionate – didžiulis dalyvių antplūdis: teko keisti tvarkaraštį

Šeštadienį nuo ryto Kačerginėje, „Nemuno žiedo“ trasoje startavo „Liqui Moly“ Lietuvos...

Žemaitijos ralį užtikrintai laimėjo Vaidotas Žala: pirmavo nuo pačios pradžios (3)

Beveik visus pajėgiausius ralio meistrus sutraukęs pirmasis šiais metais pilnametražis...

Vaidotas Žala į Žemaitijos ralio lyderius šovė vos startavęs

Vaidotas Žala ir Andrieks Malnieks užtikrintai pradėjo „Žemaitijos ralį“. „ Agrorodeo “...

Nematoma Žemaitijos ralio pusė: kokias lenktynes turi laimėti mechanikai?

Klasikiniame ralyje yra viena į oficialią varžybų programą neįtraukta rungtis, kurios baigtis...

Paaiškino, kodėl Žemaitijos ralio dalyviai planuodami taktiką žvalgosi į debesis

Nors automobilių ralis ne burlaivių regata, varžybų išvakarėse pilotai ir šturmanai itin...

Top naujienos

Verygos prognozės: užtektų labai nedaug ir antra banga – rugpjūtį (130)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga pirmadienio rytą prognozavo, kad antroji koronaviruso...

Trys nauji koronaviruso atvejai užfiksuoti Vilniaus apskrityje, nerimą kelia situacija „Maximos“ sandėlyje (31)

Du iš penkių per praėjusią parą patvirtintų naujų koronaviruso atvejų yra įvežtiniai,...

Tiesioginė transliacija / Piniginiai reikalai. Ar yra galimybių didinti minimalią algą Lietuvoje?

Profesinių sąjungų atstovai reikalauja didinti minimalią mėnesio algą, tačiau Vyriausybė ir...

Lenkijos prezidento rinkimų rezultatai: Duda užsitikrino antrą kadenciją papildyta 11.11 (503)

Konservatyvių pažiūrų Lenkijos prezidentas Andrzejus Duda sekmadienį itin maža balsų persvara...

Nidos aerodrome vėjas nupūtė besileidžiantį lėktuvą (17)

Pirmadienį nelaimė nutiko Nidoje: aerodrome besileidžiantį nedidelį lėktuvą pagavo vėjo...

Atnaujintame koronaviruso paveiktų šalių sąraše – dar viena valstybė: grįžus privaloma 14 dienų izoliacija (96)

Gana papildė sąrašą šalių, iš kurių grįžus bus privaloma 14 dienų izoliacija. Praėjusią...

Smūgį patyrusi NT rinka paruošė staigmeną: palygino būstų kainas (60)

Nors koronaviruso pandemija ir karantinas sudavė stiprų smūgį NT rinkai , tokių kainų...

Tokios Kroatijos dar nematėte: apie saugumą šalies kurortuose – iš pirmų lūpų (4)

Paskutiniais metais turistų spąstuose įstrigusi Kroatija , šiandien kvėpuoja daug lengviau. Po...

PSO užfiksavo rekordinius naujų COVID-19 infekcijų skaičius pasaulyje, padėtis sparčiai blogėja JAV, Indijoje, Pietų Amerikoje (10)

Sekmadienį Pasaulio sveikatos organizacija ( PSO ) pranešė apie pasauliniu mastu rekordiškai...

Profesinėse mokyklose – neregėtas antplūdis: kai kuriems darbdaviai siūlo didesnius atlygius nei baigus aukštąją (367)

Šiemet Lietuvoje fiksuojamas itin išaugęs norinčiųjų mokytis profesinėse mokyklose skaičius....

|Maža didelių žinių kaina