Rytiniuose šeštadienio greičio ruožuose Andreasas Mikkelsenas lėkė taip greitai, kaip tik galėjo, tačiau dienos pabaigoje, po stabdžių gedimo, norvegas neprilygo pasaulio čempionui. Dieną A. Mikkelsenas baigė antroje pozicijoje.

„Esu tikras, kad rytoj (sekmadienį - DELFI) visi važiuos dar greičiau. Aš dabar privalau nedaryti klaidų ir sėkmingai finišuoti“, – sakė S. Ogier.

Iš kovos pasitraukus Madsui Ostbergui, dėl prizinių vietų į kovą įsitraukė „Hyundai“ atstovai T. Neuville'is ir Juha Hanninenas bei su „Ford“ automobiliu važiuojantis Mikko Hirvonenas. Dienos pabaigoje bendroje įskaitoje į trečią poziciją pakilo T. Neuville'is. 5-as liko J. Hanninenas.

Jari-Matti Latvala po pakabos gedimo turėjo vėl kopti į viršų. Dieną jis baigė 6-oje pozicijoje. Kiwi Haydonas Paddonas atvažiavo 7-as, H. Solbergas 8-as, Krisas Meeke 9-as. Dešimtuką užbaigė čekas Martinas Prokopas.

WRC2 kategorijoje estas Ottas Tanakas padidino savo pranašumą prieš Jarį Ketomaą iki 1 min. 29,1 sek. Trečias atvažiavo Saudo Arabijos pilotas Yazeedas Al-Rajhi.

JWRC kategorijoje prancūzas Stephane'as Lebebvre'as, važiuojantis „Citroen DS3 R3T“, dar labiau atsiplėšė nuo rumuno Simone'o Tempestini.

Sėkmingiausiai iš trijų Lietuvos ekipažų važiuojantis Dainius Matijošaitis su šturmanu Mindaugu Čepuliu („Mitsubishi Lancer EVO X“) iš 30-os vietos pakilo į 24-ą, o nuo pirmaujančio S. Ogier juos skiria 23 minutės 41,9 sekundės.

Daugkartinio šalies ralio čempiono V. Švedas ir Ž. Sakalauskas 29-os pozicijos nukrito į 37-ą, o nuo lyderių lietuvius skiria daugiau nei 34 minutės.

Į 42-ą iš 57-os tarp 56 kovą tęsiančių ekipažų pakilo Jonas Pipiras su šturmanu Ramūnu Babachinu („Škoda Fabia“), kurie lyderiui pralaimi daugiau nei 38 minutes.

Trečia ralio diena

Trečia pasaulio ralio čempionato etapo diena Lietuvoje ir Lenkijoje prasidėjo dar viena įspūdinga dvikova tarp S. Ogier ir A. Mikkelseno, kurią 0,4 sek. skirtumu laimėjo norvegas. Trečias atvažiavo M. Ostbergas, o ketvirtas, vis geriau pradedantis jaustis, J.-M. Latvala.

WRC2 kategorijoje ir toliau pirmas estas O. Tanakas, kuris gavo iš komandos nurodymus išlaikyti lyderio rolę, tačiau per daug nerizikuoti. Savo pranašumą prieš suomį J. Ketomaa jis padidino iki 18.3sek.

Antrame greičio ruože į priekį išsiveržė norvegas M. Ostbergas, kol S. Ogier aukščiausią greitį pasiekė važiuodamas 6-a pavara, o A. Mikkelsenas jau ruožo pradžioje padarė klaidą ir negalėjo įjungti atbulinės eigos pavaros.

Į 13-ą Babki greičio ruožą S. Ogier išvažiavo turėdamas 10,1 sek. pranašumą prieš M. Ostbergą, kuris bendroje įskaitoje 9,7 sek. atsiliko nuo A. Mikkelseno.

WRC2 kategorijoje O. Tanakas padidino savo pranašumą iki 22,3 sek. JWRC kategorijoje S. Lefebrve'as savo persvarą prieš Alastairą Fisherį padidino iki 41,4 sek.

Babki greičio ruožas prasidėjo nesėkmingai vietiniam lenkų lenktynininkui K. Holowczycui, kuris apsivertė su „Fiesta“. Ruože ir vėl greičiausias buvo prancūzas S. Ogier, kuris savo pranašumą nuo A. Mikkelseno padidino iki 14,2 sek. A. Mikkelsenas taip pat buvo nubaustas 5 tūkst. eurų bauda, nes trumpino maršrutą antrame greičio ruože. Jei situacija pasikartos, sportininkas gali būti pašalintas visam sezonui. M. Ostbergas įsitvirtino trečioje pozicijoje.

Ketvirtas 35,17 km greičio ruožas buvo išties dramatiškas daugeliui sportininkų. Pirmiausiai E. Evansas nulėkė nuo kelio netoli finišo ir sulaužė automobilio pakabą. Robertas Kubica matydamas situaciją, prarado koncentraciją ir pramušė ratą.

K. Meeke pradūrė padangą ir jį aplenkė suomis J.-M. Latvala, kuriam ruožas taip pat nebuvo labai sėkmingas. Lenktynininkas kliudė didžiulį akmenį, kuris apgadino pakabą ir pramušė variklio apsaugoje skylę. K. Meeke iš 5-os vietos nukrito į 11-ą bendroje įskaitoje. J.-M. Latvala susidūrė su iššūkiu susitvarkyti automobilį iki 77 km kelionės į 15-ą greičio ruožą.

M. Ostbergas taip pat buvo priverstas sustoti netoli finišo, kai kliudė akmenį ir apvertė savo „Citroen“ automobilį. S. Ogier prarado nemažai laiko dėl norvegui nutikusio incidento, tačiau išliko lyderiu su 16,7 sek. pranašumu.

Po 15-o greičio ruožo „Volkswagen“ duetas ėmė dominuoti. S. Ogier prieš komandos draugą iš Norvegijos savo pranašumą padidino iki 19 sek., o A. Mikkelsenas, nuo trečioje pozicijoje esančio J. Hanninen, atsiplėšė jau 1 min. 33 sek.

Suomiui J.-M. Latvalai užteko laiko, kad apsitvarkytų automobilį ir galėtų sugrįžti į serviso zoną Mikolaikose, tačiau ruože jis prarado apie pusę minutės ir iš trečios vietos nukrito į septintą. T. Neuville'is pakilo į – 4-ą, J. Hirvonenas – 5-ą, o R. Kubica – 6-ą pozicijas.

16-ame greičio ruože J. Hirvonenas sumažino savo atsilikimą nuo T. Neuville'io viena sekunde. K. Meeke priartėjo prie 10-oje vietoje esančio čeko M. Prokopo. WRC2 kategorijoje M. Kanguras po 800 metrų pametė ratą ir trečią poziciją užleido Yazeddui Al-Rajhi.

17-ame greičio ruože greičiausias buvo T. Neuville'is ir sumažino savo atsilikimą nuo J. Hannineno iki 4,6 sek. S. Ogier ir J.-M. Latvala greičio ruožą baigė tokiu pačiu rezultatu antroje ir trečioje pozicijose. WRC2 kategorijoje O. Tanako persvara prieš J. Ketomaą išaugo iki 1 min. 13,7 sek.

J.-M. Latvala buvo greičiausias 18-ame greičio ruože. Puikus rezultatas leido suomiui priartėti prie J. Hirvoneno. S. Ogier savo persvarą prieš A. Mikkelseną padidino iki 26 sek. Į trečią poziciją užkopė T. Neuville'is.

Specialiame 19-ame Goldapo greičio ruože antrą kartą iš eilės ir vėl greičiausias buvo suomis J.-M. Latvala, kuris nuo 5-oje pozicijoje esančio M. Hannineno dabar atsiliko tik 1,5 sek. Stabdžių dingimas A. Mikkelsenui kainavo brangiai ir S. Ogier padidino persvarą iki 59,7 sek.

Dieną baigė 2,5 km ilgio „super special“ Mikolaikų arenos greičio ruožas, kuriame triumfavo S. Ogier ir savo persvarą padidino virš minutės.

Sekmadienį ralio meistrų lauks paskutiniai keturi greičio ruožai. Komandos dieną pradės nuo 14,54 km ilgio „Milki“ greičio ruožo, vėliau įveiks 17.24 km „Kruklanki“ greičio ruožą, po kurio paskutiniam kartui sugrįš į įspūdingą Mikolaikų areną. Galiausiai geriausi pasaulio ralio meistrai istorinį Lietuvos ir Lenkijos etapą baigs 14,19 km Baranovo greičio ruožu.

Rezultatai:

1Sebastienas OgierVW2 val. 08 min. 47,3 sek.
2Andreasas MikkelsenasVW+1 min. 01,8 sek.
3Thierry Neuville‘isHyundai+2:20,5
4Mikko HirvonenasM-Sport Ford+2:31,2
5Juho HanninenasHyundai+2:45,2
6Jari-Matti LatvalaVW+2:45,6
7Haydenas PaddonasHyundai+4:10,3
8Henningas SolbergasSolberg Ford+4:29,5
9Krisas MeekeCitroen+4:33,0
10Martinas ProkopasCzech Ford+5:18,6

Lietuvių pozicijos:

24. Dainius Matijošaitis („Mitsubishi Lancer EVO X“) - 23:41,9
...
37. Vytautas Švedas („Mitsubishi Lancer EVO IX“) - 34:10,0
...
42. Jonas Pipiras („Škoda Fabia“) - 38:17,1

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją