aA
Paskutinės „Dream 2 Drive“ komandos lenktynės buvo gausiausios, jei skaičiuosime vairuotojus. Taip pat jos buvos gausiausios, jei skaičiuosime ir apdovanojimus, sakoma pranešime žiniasklaidai.
"Dream 2 Drive" komanda
"Dream 2 Drive" komanda
© Komandos archyvas

„Dream 2 Drive Junior“ ekipa važiavo su „Volkswagen Scirocco GT24“ bolidu. Jį vairavo trys Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių čempionai: Martynas Sidunovas (2017), Domantas Ladauskas (2018) ir šių metų čempionas Tauras Gudinavičius. Tuo tarpu su pažangesniu, bet savo esme panašiu „Cupra TCR“ automobiliu važiavo „Dream 2 Drive PRO“ komanda su Oskaru Brazaičiu, Eimantu Navikauku, Tauru Tunyla ir Kasparu Vaškeliu. Taip pat su komandomis į Estijos „Auto24Ring“ trasą kartu važiavo Simuliatorių akademijos įkūrėjas ir vadovas Laurynas Černeckas bei Dovydas Jakštas, kurie su BMW 330 dalyvavo 2 valandų „Nankang Endurance Academy“ lenktynėse.

Dvi valandos dominavimo

Pirmieji į ilgiausias šio sezono lenktynes – 2 valandų „Nankang Endurance Academy“ išbandymą – išvažiavo Martynas ir Domantas. Martynas iš vakaro užtikrintai laimėjo kvalifikaciją, todėl „Dream 2 Drive Junior“ prie starto stojo pirmi. Šią poziciją jie be didesnės konkurencijos išlaikė visas dvi valandas. Vieninteliai lenkimai vyko ratu. Automobilis važiavo be priekaištų o lengvas lietus buvo didžiulis koziris prieš galiniais ratais varomus automobilius. Taip be didesnių dramų Martynas ir Domantas tapo šių lenktynių ir savo klasės nugalėtojais.

Pergalę pasaldino komandos draugų Lauryno ir Dovydo triumfas R3000 klasėje ir trečia vieta bendroje įskaitoje.

Pirmos sprinto lenktynės gyvenime

Tik šiemet pradėjęs lenktyniauti Tauras Gudinavičius Estijoje išvažiavo į savo pirmas karjeroje sprinto lenktynes. Prie starto jis stojo su galingiausiais automobiliais Baltijos šalyse. Didelių siurprizų nebuvo, nes Tauras lenktyniavo su galingais BMW ir „Porsche“ automobiliais. Tačiau po dviejų važiavimų jo pastovus tempas Lietuvos čempionato įskaitos R3000+ klasėje jam pelnė 3 vietą ir taurę.

„Labai geras jausmas lenktyniauti su profesionaliais vairuotojais. Nesu patenkintas savo tempu ir jau
iau, kad galiu važiuoti bent truputėlį greičiau. Kad ir kaip ten būtų, lenktynes baigiau ant trečio podiumo laiptelio. Skųstis tikrai negaliu. Noriu tik padėkoti visai komandai už neįtikėtiną sezoną. Per jį buvo pakilimų ir nuopuolių, bet sugebėjome viską užbaigti gražiai“, – apie paskutines savo lenktynes pirmajame savo sezone kalbėjo Tauras Gudinavičius.

Čempionas paaiškėjo paskutiniame rate

Šiaurės Europos zonos 6 valandų čempionatą pavasarį pradėję gražia pergale „Dream 2 Drive PRO“ nesitikėjo, kad į paskutines sezono lenktynes važiuos su tokia įtampa. Prieš atvažiuodami į Estiją, jie visoje sezono „TCR Endurance“ įskaitoje buvo 4 vietoje. Nuo artimiausių varžovų „DHL Racing“ jie atsiliko tik 2 taškais. Taigi vieta paskutinėse lenktynėse turėjo lemti vietą ir galutinėje sezono įskaitoje.

Kvalifikaciją laimėjo „Dream 2 Drive PRO“ lenktynininkas Tauras Tunyla. Tai jau buvo 3 iš 4 jo laimėtų kvalifikacijų, taigi komanda lenktynes pradėjo su ūpu. Po starto lenktynės beveik 4 valandas vyko be didesnių intrigų. Vėliau protarpiais pradėjo keistis oro sąlygos, o iš kovos dėl pirmų vietų pasitraukė sezono lyderiai „Skuba Racing Team“ ir „Noker Racing Team“. Tai reiškė, kad drama dėl pirmos vietos lenktynėse ir visame sezone dabar vyksta tarp „DHL Racing“ ir „Dream 2 Drive PRO“. Viskas sprendėsi paskutinę valandą, kai trasoje savo komandą į pergalę vesti bandė Tauras Tunyla, o jį per galinį veidrodėlį matė vienas labiausiai patyrusių Lietuvos lenktynininkų Ramūnas Čapkauskas. Stebuklas neįvyko ir jie finišavo su 9 sekundžių tarpu.

Vis dėlto „Dream 2 Drive PRO“ tapo vicečempionais 6 valandų lenktynių sezono „TCR Endurance“ įskaitoje. Įdomu tai, kad tai buvo pirmasis Šiaurės Europos zonos čempionatas su oficialia TCR klase, kurioje automobiliai yra maksimaliai vienodi, todėl net kelias lenktynes besitęsianti kova vis tiek baigiasi paskutiniame rate.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Į „driftą“ sugrįžo po 7 metų pertraukos ir iškart ant podiumo: nenoriu būti vien tik dalyvis

Kęstutį Petronį prisimena tie, kurie Lietuvos šonaslydį stebi bent jau dešimtmetį. Mat...

Penktoji „Rally Albania“ diena: kilometrų nedaug, bet lietuviams lengva nebuvo

Albanijoje ir toliau tęsiasi „Rally Albania“ varžybos, kuriuose šiemet startavo ir lietuviai...

Lietuvos autosporto paveiksle atsirado naujas vardas: liepą kviečia į ralį

2021 metų Lietuvos automobilių ralio sezonas oficialiai prasidėjo šį savaitgalį lenktynėmis...

Lietuvos „Baja“ čempionai „Organicagro Racing Team“ nekantriai laukia starto naujame regione

Jau penktadienį Juodupėje prasidės Lietuvos „Baja“ čempionato ir taurės antrasis etapas. Dvi...

Tradicinis veteranų susitikimas lenktynių trasose – birželį Kaune

Lietuvos automobilių sporto veteranai pasiryžę įrodyti, jog jų parakinėse anaiptol dar...

Top naujienos

Bėda po vieną nevaikšto: komandos draugo nelaimės sukrėsti danai nusileido debiutantams (85)

Atslūgus milžiniškam siaubui – apmaudas dėl netikėtos nesėkmės. Šeštadienį Danijos...

Partnerystės įstatymo fone – pamokanti skyrybų istorija: per penkiolika minučių prarado kelių milijonų vertės turtą (106)

Turto dalybos niekuomet nebuvo paprastos, o siūlomo partnerystės teisinio reguliavimo atveju jos dar...

Apsauginiai saulės kremai nuo vėžio gali ir neišgelbėti: profesorė atkreipė dėmesį į kelis svarbius niuansus (24)

Atėjus vasarai ir kaitinant saulei medikai įspėja, kad per daug saulės gali būti visai ne į naudą.

Siaubas ir maldos Kopenhagoje: per rungtynes sukniubusi danų žvaigždė atgavo sąmonę būklė stabilizuota, žaidėjai grįžo į aikštę (508)

Kopenhaga ir visa Danija išgyveno košmarą, laimei, iš jo pavyko pabusti. Šeštadienį Europos...

Giedrius Petkevičius/Sausuolis | D+

Surūdijusi Rusijos galia ir „kepurėm užmėtyta“ Lietuva: kodėl nuvertinti priešą yra labai pavojinga II dalis (3)

Pirmąją dalį pradėjau kalbėdamas apie krepšinį – leisiu sau analogiją pratęsti. Taigi,...

Koronavirusu užsikrėtęs girtas vilnietis siautėjo sostinės gatvėse: negalėjau savęs kontroliuoti (130)

„Žinau, kad girtam vairuoti pavojinga, tačiau dėl neblaivumo savęs negalėjau kontroliuoti“,...

Rusnė Valatkaitė | D+

Šiuos ledus daugelis renkasi kaip sveikesnę alternatyvą, tačiau Vaida Kurpienė įspėja: jie yra blogiausi iš visų

Vasarą norisi vis gaivesnių desertų, todėl ledai atrodo puikus pasirinkimas atsigaivinti. Juk...

Iš „Volkswagen“ gamyklos Vokietijoje pavogta 1000 automobilių rakteliai. Stebina, kas nutiko paskui (108)

Paskutinę gegužės mėnesio savaitę Vokietijos „ Greenpeace “ aktyvistams vėl pavyko patekti...

Futuristai nuspėjo, koks likimas ateityje laukia prekybos centrų ir juose dirbančių kasininkų (82)

Dirbtinis intelektas artimoje ateityje dar labiau pakeis mūsų apsipirkimo įpročius. Žymūs...

Pasaulyje bandomos perrašyti mokesčių taisyklės: nesutariama dėl kriterijų (4)

Pasauliniai derybininkai, bandantys perrašyti mokesčių taisykles, pritaikant jas skaitmeninei erai,...