aA
Paskutinį liepos savaitgalį Vilkyčių trasoje laukia vienos svarbiausių 2019-ųjų sezono ralio kroso lenktynės – antrasis Baltijos šalių ralio kroso taurės etapas. Pirmasis mūšis Rygoje baigėsi saldžiu latvių pilotų revanšu už pernai „Motorsporta festivals“ šventėje patirtus pralaimėjimus visose pagrindinėse klasėse. Tačiau dabar latviai laimėjo visus kėbulinių automobilių klasių finalus išskyrus „Junior 1000“. Kas nutiko mūsų benzingalviams ir ko galima tikėtis savoje trasoje, klausiama pranešime žiniasklaidai.
Vilkyčiuose laukia ralio kroso iššūkis
© Organizatoriai

Atidžiau panagrinėjus šiųmetinio „Motorsporta festivals“ protokolus bei visame Senajame žemyne vykstančių varžybų kalendorių galima guostis, kad šįkart kai kuriems mūsiškiams sportininkams arba fatališkai nesisekė, arba jie startavo kitose trasose ir tiesiog neturėjo galimybės palyginti savo greičio su konkurentais iš Latvijos ir Estijos, šiais metais delegavusios keletą itin pajėgių pilotų. Antai Paulius Pleskovas, pernai Bikerniekų trasoje pernai užtikrintai laimėjo visus kvalifikacinius važiavimus, pusfinalį ir didįjį finalą, už nugaros palikdamas „Open RX Supercar“ klasės varžovus, šįkart grūmėsi Europos ralio kroso čempionato etape Švedijoje, Holjes trasoje. Po itin apmaudžios klaidos, kai Silverstono trasoje pabandžius pernelyg aštriai įveikti vieną posūkių raudona „Ford Fiesta“ pasirodymą baigė gulėdama ant stogo, Švedijoje Paulius pagaliau prasibrovė į „EuroRX“ finalą.

„Tai reiškia, kad didžiųjų eksperimentų maratonas ieškant optimalių automobilio važiuoklės nustatymų, todėl važiavimo tempas pamažu tampa konkurencingas. Ypač smagu, kad tokią išvadą galime daryti po lenktynių Holjes trasoje, kuri laikoma išskirtinai techniška – su daug skirtingo sukibimo atkarpų, sudėtingu posūkių ir tramplinų deriniu“, – pasidžiaugė P. Pleskovas.

Tiesa, į Baltijos šalių ralio kroso taurės kovas Paulius atvažiuos senuoju savo bolidu „Ford Focus“, neseniai gavusiam „EAMV Motorsport“ dirbtuvėse perrinktą ir naujų jėgų įgavusį variklį. Tačiau tai galima laikyti gera žinia, nes su šiuo automobiliu klaipėdietis įvairiose varžybose startavo kone dešimtmetį ir itin gerai pažįsta.

Dėl vietos ant aukščiausio garbės pakylos laiptelio Vilkyčiuose kovos dar vienas „Open RX Supercar“ klasės favoritas Arvydas Galinis. Rygoje gerą tempą demonstravęs Arvydas finale liko trečias tik todėl, kad starte klaidą padaręs ir savo automobilio nesuvaldęs vienas varžovų dar pirmame posūkyje trenkėsi į jo „Ford Fiesta“, apgadino vairo mechanizmą ir gerokai komplikavo tolesnę kovą.

„Tai nebuvo tyčinis veiksmas – su mane jį taranavusiu estu puikiai sutariam ir finiše jis atsiprašė už incidentą. Deja, kontaktai neišvengiama lenktynių dalis. Belieka tikėtis, kad Vilkyčiuose panašių dalykų nenutiks“, – vylėsi A. Galinis.

Parėjusiais metais puikiai Bikerniekuose pasirodęs ir antrąją vietą „Touring Cars“ klasėje iškovojęs Kajus Samsonas šįkart Baltijos šalių ralio kroso taurės kovas Latvijoje praleido iškeisdamas jas į pasirengimą startui klasikinio ralio varžybose, tačiau tikisi pasirodyti Vilkyčiuose. Šioje klasėje lenktyniaujančio Mindaugo Sidabro pasirodymas Rygoje smarkiai apkarto po didelės avarijos jau pirmųjų važiavimų metu, liko be taškų, todėl antrajame čempionato etape savų žiūrovų akivaizdoje neabejotinai stengsis atsigriebti.

Techninės problemos koją pakišo ir vienam „Super 1600“ klasės favoritų Rokui Jakubauskui. Pernai laimėjęs lenktynes Bikerniekuose šįkart Rokas tapo saviškės „Opel Corsa“ elektros sistemos įkaitu. Kaip vėliau paaiškėjo dėl akumuliatoriaus gedimo jis net nepateko į pusfinalį, nors kvalifikacijoje demonstruotas tempas leido tikėtis vietos ant podiumo.

Baltijos šalių ralio kroso taurės lenktynių organizatorius Kazimieras Gudžiūnas savo ruožtu atkreipia dėmesį, kad šįkart į Vilkyčius atvyks itin gausi ir stipri Lenkijos sportininkų delegacija. Iki didžiojo ralio kroso mūšio likus dešimčiai dienų paraiškas startuoti išvažiuojamajame Lenkijos ralio kroso čempionato etape buvo pareiškę net 75 sportininkai.

„Tai reiškia, kad dalyvių parke liko viso labo kelios vietos, kuriose darbo sąlygos komandų mechanikams pačios patogiausios, greta visa būtiniausia infrastruktūra, įvažiavimas į trasą ir t.t. Jei mūsiškiai sportininkai dels iki paskutinės minutės, jų pasirinkimo galimybės bus kur kas kuklesnės – teks kraustytis į atsarginę aikštelę“, – pastebėjo K. Gudžiūnas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Marijampolėje atidarė mokyklą, kurioje išmokys, kaip svilinti padangas (7)

Tik įvažiavus į Marijampolę nosį ima kutenti svylančių padangų dūmų kvapas, o ausis...

Norbe grįžta į drifto trasas: ir su tris kartus silpnesniu nei kitų automobiliu gali būti smagu (1)

Artėjantį savaitgalį, rugpjūčio 23-24 dieną, Kačerginės „Nemuno žiede“ bus duotas...

Istorinių ralyje dundės ir 8 litrų darbo tūrio varikliai

Nors paraiškų pateikimo terminai į rugpjūčio 31-ąją Vilkaviškyje prasidėsiantį istorinių...

Europos autokroso čempionato lyderis jungiasi prie lietuvių komandos

Lietuviška „ ESmotorsport-LabasGas “ komanda praleidusi Pasaulio ralio kroso čempionato etapą...

„Riga Summer Race“ lenktynėse „Porsche Baltic“ džiaugėsi dar vienu laimėjimu

Savaitgalį Latvija tapo Baltijos šalių žiedinių lenktynių centru. Rygoje esančioje...

Top naujienos

Garsus skeptikas pamokė, kaip Lietuvos antivakserius pastatyti į vietą: jų lyderio veiksmai gali iššaukti epidemiją DELFI specialiai iš Liuksemburgo (1)

Pseudomokslas sklinda, nes tikrasis mokslas visuomenei dažnai yra svetimkūnis. Tačiau su tokiais...

Verslininkus džiugina vasaros rezultatai, o palangiškiams ji „šūdina“ (59)

Besibaigiančią vasarą vis daugiau Lietuvos gyventojų rinkosi poilsį pajūrio ir pamario...

Į Rytų Ukrainą plūdo išskirtinė Rusijos technika: po mokymų rusų kariams nustatė vienodą diagnozę (825)

Prieš penkerius metus, antrojoje 2014 m. rugpjūčio mėnesio pusėje, vadinamasis „Ilovaisko...

Lietuvis daro tai, apie ką daugelis svajoja, bet nedrįsta: mano tikslas – pasiekti visišką dugną (181)

Prieš trejus metus prisidengęs Modus Vivendi slapyvardžiu 24-erių Edgaras Bajerčius sėdęs ant...

Ar žinote savo kraujo grupę: dvi iš jų – ypač išskirtinės, tačiau kurią turėti yra geriau moterims? (4)

Pirma, antra, trečia ar ketvirta; pliusas ar minusas? Taip daugelis nuo seno esame įpratę skirti...

Sulaikytas Palangos atrakcionų savininkas: čekas įtariamas prekyba žmonėmis papildyta (3)

Policijos departamento duomenimis, Palangoje buvo sulaikytas ir į areštinę uždarytas Palangos...

Lietuviams kelionė po Ameriką įsiminė ilgam: pasidalino patarimais, kaip nepermokėti (10)

Sveiki, mieli DELFI skaitytojai! Esu Marek Kolosovski – keliautojas iš Šalčininkų, man 26-eri...

Pasaulis kraustosi iš proto dėl šių dviejų interjero stilių: kurį rinktumėtės jūs? (2)

Nuo interjero žanrų gausos kartais sukasi galva, tačiau šį kartą pakalbėsime apie du...

Amerikietiško futbolo bendruomenė šokiruota: 29-erių NFL žvaigždė netikėtai baigė karjerą (3)

Lyg perkūnas iš giedro dangaus. Amerikietiško futbolo bendruomenę praėjusią naktį šokiravo...