Baltijos šalių Dakaro rekordą pasiekęs „Inbank team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas savo „Youtube“ kanale prieš beveik metus papasakojo, jog vien visos komandos dalyvavimas Dakaro ralyje kainuoja šimtatūkstantinę sumą. Šiemet lenktynininkas atskleidė, kiek kainuoja atsarginės detalės sportiniam komandos bolidui „Toyota Gazoo Racing Hilux“.

Kitaip nei įprastame automobilyje, sportiniame „Toyota Hilux“ yra ne 4, o net 8 amortizatoriai, kurie šuolius ir trasos nelygumus sugeria gerokai efektyviau. Ekstremalioms sąlygoms pritaikyta bolido važiuoklė ne tik puikiai susitvarko su užduotimi, bet ir turi savo kainą – vienas amortizatorius atsieina apie 3800 eurų, tad viso komplekto (8 amortizatorių) kaina viršija 30 tūkst. eurų.

Jeigu jums yra tekę keisti ar remontuoti pavarų dėžę, tikėtina, žinote, jog tai net ir standartiniam automobiliui yra nemenka suma. Sportinė pavarų dėžė nuo standartinės skiriasi pavarų perdavimo greičiu, o ja naudotis taip pat reikia mokėti – bėgį būtina perjungti tik su tam tikra jėga. Taigi, tokia „Sadev“ greičių dėžė, montuojama sportiniame „Toyota Hilux“, kainuoja 32 tūkst. eurų.

Paprastesnis automobilio agregatas – ratai. Norintys išsiskirti iš minios, dailiam ratlankių komplektui gali pakloti ir tūkstančius eurų, tačiau vidutiniai ratlankiai kainuoja 300–400 eurų. Padangos – taip pat priklauso nuo vairuotojo poreikių. Jas galima įsigyti ir už kelis šimtus eurų, ir brangiau. Vienas „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ratas (ratlankis + padanga) kainuoja 900 eurų. Taigi, už vieno sportinio „Toyota Hilux“ rato kainą galima „apauti“ visą standartinį automobilį.

Tačiau tai ne vienintelės atsarginės detales, kurias B. Vanago komanda vežasi į Dakarą. Lenktynininkas pasakojo, jog būtina turėti pusašių (3400 Eur/vnt.), pakabos svirčių (2800 Eur/vnt.), lankstų (1600 Eur/vnt.) ir daugybę kitų detalių.

Panašu, jog už pavienių detalių sumą galima įsigyti naują automobilį, už visas – net butą sostinėje. Ir tai – už kokybę, atsparumą bekelės sąlygoms ir patikimumą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)