aA
Lenktynininkas Vaidotas Žala ir šturmanas Saulius Jurgelėnas patvirtino, kad dalyvaus 2019 metų Dakaro ralyje. Tai šiam ekipažui bus jau ketvirtasis Dakaro ralis iš eilės. 2018 m. maratone „Agrorodeo“ komanda užėmė 18-ą vietą ir yra nusiteikusi siekti maksimaliai gero rezultato artėjančiose varžybose.
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas
© DELFI / Domantas Pipas

„Iš paskutinio Dakaro ralio į Lietuvą grįžome nusiteikę kovoti dėl artėjančio starto, tačiau dalyvavimas Dakare yra didžiulis iššūkis finansiškai, todėl savo planus nutarėme patvirtinti tik pabaigę derybas su pagrindiniais rėmėjais. Labai džiugu, kad ištikimiausi mūsų partneriai „Agrorodeo“ priėmė teigiamą sprendimą“, – džiugią naujieną visiems Lietuvos automobilių sporto gerbėjams praneša ekipažo vairuotojas V. Žala.

Komandos nariai patvirtino, kad pratęsė sutartį ir su kitu partneriu – Garliavoje įsikūrusiu autovežių gamintoju „Rimo“. Susitarimai su pagrindiniais partneriais užtikrina, kad pavyks pasiekti numatomą biudžetą 2019 m. Dakaro raliui – apie 300-400 tūkst. Eur.

V. Žala ir S. Jurgelėnas važiuos tuo pačiu automobiliu kaip ir šiemet – „Toyota Hilux“. Sportininkų teigimu, jo galimybės dar nėra išnaudotos ir potencialo visureigis turi nemažai.

„Daugiausia kainuoja visureigio atstatymas – šioje vietoje, norėdami pasiekti rezultatą, negalime daryti kompromisų: stengiamės naudoti tik geriausias detales. „Hilux“ remonto išlaidos varžybose taip pat sunkiai prognozuojamos – tik išardžius visureigį gali paaiškėti papildomų gedimų“, – pasakojo V. Žala.

2019 m. Dakaro ralis pirmą kartą per visą 41 metų istoriją vyks tik vienoje valstybėje – Peru. Ilgai trukusių derybų su įvairiomis valstybėmis rezultatą organizatoriai paskelbė neįprastai vėlai – tik antroje gegužės pusėje.

Komandos šturmano S. Jurgelėno teigimu, ralio maratono organizavimas vienoje valstybėje yra paprastesnis – nereikia kirsti sienų, pervažiavimai tarp greičio ruožų turėtų būti mažesni. Peru yra tokia valstybė, kurioje netrūksta nei smėlio, nei akmenuotų kelių, nei kalnų, tad dalyviams nereikėtų galvoti apie būsimą lengvą trasą. Greičiau priešingai – numanoma, kad artėjančiame Dakare smėlio bus daugiau nei bet kada anksčiau.

„Šių metų Dakaro trasos Peru smėlynuose tikrai nelepino maratono dalyvių. Nors ateinančių metų lenktynės bus pora dienų trumpesnės, tačiau organizatoriai žada tikrą smėlio, dulkių ir klaidžių maršrutų fiestą. Gal ne veltui įvesta papildoma naujovė: dalyviai, kurie nesusidoros laiku su dienos iššūkiais ir pasitrauks iš maratono, galės vėl prisijungti po poilsio dienos, bet bus vertinami tik atskiroje įskaitoje. Panašu, jog lengva nebus, bet sunkumais mūsų ekipažo neišgąsdinsi“, – juokavo S. Jurgelėnas, primindamas apie komandos nuotykius pastaruosiuose Dakaro raliuose.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Juknevičius taip pat parduoda Dakaro bolidą – nori persėsti į naujesnį (4)

Antanas Juknevičius paskutinis iš Lietuvių sulaukė savo Dakaro technikos. Autovežis su „...

Dakaro bolidą parduodantis Žala: turiu naują viziją (5)

„Kosmetiniai pataisymai ir laukiame pirkėjo“, - šypteli Vaidotas Žala žvelgdamas į savo...

Vanagas Rusijos „Baja“ skina laurus – finišavo tarp lyderių (6)

„ General Financing team Pitlane “ komanda į Lietuvą grįš su medaliu. Vasario 15–17 dienomis...

Antrąją „Baja Russia“ dieną Vanagas stabiliai laikosi tarp lyderių (2)

Ramiai, bet užtikrintai – tokios strategijos laikosi „ General Financing team Pitlane “...

Po pirmos dienos Karelijos sniegynuose, Vanagas džiaugiasi įspūdingu rezultatu (3)

Šiandien startavo pirmasis „World Cup for Cross Country Bajas“ etapas Karelijoje „Baja Russia...

Top naujienos

Dramatiška „atiminėjamų vaikų“ legenda – statistinis triukas: suklaidinti liko visi

Nuo praėjusių metų liepos 1-osios iki šių metų sausio 31-osios iš nesaugios aplinkos buvo...

Blogiausias „Brexit“ scenarijus atrodo neišvengiamas: viskas, ką reikia žinoti

Iki numatytos Jungtinės Karalystės pasitraukimo iš Europos Sąjungos datos likus kiek daugiau nei...

Ferdinando Giugliano. Kas gi kamuoja euro zonos ekonomiką?

Vos per dvejus metus euro zona nuo savo pasaulinės ekonomikos didvyrės statuso staigiai pasuko žemyn.

Armonaitė: nauja partija skirsis nuo visų kitų – nedalyvausime visų kare su visais (333)

Vasario 16-ąją įvyko pirmasis Seimo narės Aušrinės Armonaitės ir Vilniaus mero Remigijaus...

Šie vaistai – išsigelbėjimas, bet pražūtinga riba labai trapi: vaikinas papasakojo, ką dėl to jam tenka patirti lietuviai vartoja 20 kartų ilgiau nei reikia (139)

Marius (tikrasis vardas redakcijai žinomas) raminamuosius ir antidepresantus pradėjo vartoti prieš...

Orai: pavasaris baigėsi, grįžta žiema (17)

Šiauriau Lietuvos besisukantis žemo slėgio sūkurys trečiadienio naktį į šalį gins tankius...

Stringanti sistema nesutrukdė: Šimonytė reikalingą kiekį parašų surinko per pirmą dieną sistema stringa (1944)

Prasidėjo pretendentų į kandidatus į prezidentus lenktynės dėl parašų surinkimo. Visos šios...

Vakarienė dviem už 3 eurus: lengvas ir sotus derinys, kurį norėsite pakartoti (189)

DELFI Maistas tęsia originalių fotoreportažų ciklą „Vakarienė už 3 eurus”. Šį kartą...

Po skandalingo pasakojimo traukiasi Lukiškių kalinių prižiūrėtoja: turbūt jie nori sužinoti, su kuo aš miegu (572)

Apie patirtą spaudimą, kai atsisakė užmegzti neformalius santykius su nuteistaisiais, viešai...

Gatvė prestižiniame rajone, kuri atgraso pirkėjus: viskas dėl šiurpą keliančių įstaigų (82)

Prestižiniu sostinės rajonu tituluojamas Antakalnis yra viena iš miesto dalių, kur būstą gali...