„Tai turbūt svarbiausia šių metų komandos naujiena. Esu labai dėkingas, kad „Arijus“ suteikė mums antrą šansą ir nuleido kopėčias į gilią duobę. Dar prieš tris savaites pradėjau taikytis su mintimi, kad Dakarą reikės praleisti. Tačiau labai greitai viskas pasikeitė ir mums buvo įjungta šviesa tunelio gale. Dabar jau galime patvirtinti, kad 2024 metų Dakare mes tikrai startuosime“, – džiugias naujienas pranešė V. Žala.

Kalbėdamas apie pagrindiniu komandos partneriu tapusią įmonę sportininkas minėjo, jog įkvėpimo suteikė ne tik nauja partnerystė, tačiau ir „Arijus“ istorija, kurioje puikuojasi „Lietuvos metų gaminio“ aukso medalis, „Metų eksportuotojo“ titulas ir daug kitų svarių įvertinimų. Taip pat, įmonė yra krovinių gabenimo konteineriais pradininkė šalyje, savo istoriją skaičiuojanti nuo 1992 metų, pirmoji sukūrusi trumpųjų nuotolių laivybos liniją, šaudyklinio konteinerinio traukinio koncepciją, ir kitas logistikos inovacijas. Tai pirmoji transporto kompanija Lietuvoje, kuriai šiemet suteiktas socialinės atsakomybės sertifikatas. „Ši partnerystė yra tarsi priminimas mums, kad negalime nuleisti rankų – turime irgi galų gale Dakaro finiše prasibrauti tarp lyderių“, – kalbėjo Dakaro ralio trasose jau puikiai žinomas lenktynininkas.

„Arijus“ generalinis direktorius Arijus Ramonas sakė, kad didžiuojasi galėdami prisidėti prie komandos starto Dakaro ralyje: „Žavimės Vaidoto sportiniu atkaklumu, tikime jo profesionalumu – tai vertybės, kurios svarbios ir mūsų versle. Norime, kad Lietuvos vardas būtų ir toliau garsinamas pasaulyje. Žinoma, esame tarptautinė įmonė su klientais visame pasaulyje, todėl Dakaras mums taip pat yra galimybė pranešti ir apie Arijaus veiklą partneriams užsienyje.“

Vaidotas Žala

Apie techniką kalbėti dar per anksti

Dar vienas nežinomasis prieš Dakarą liko automobilis, kuriuo Vaidotas stos prie starto linijos. Sportininkas sako, kad šie sprendimai dar iki galo nepriimti ir vyksta derybos: „Po Dakaro mums nepavyko surasti sutarimo su „Prodrive“, todėl jau nuo vasario mėnesio pradėjome ieškoti alternatyvių sprendimų. Tačiau iki pat rugsėjo vidurio dar neturėjau suformuoto biudžeto pagrindo, todėl galutinės derybos vyksta labai vėlai.

Tai yra ir privalumas, ir trūkumas. Viena vertus, tai gali reikšti naudingą „paskutinės minutės“ derybinę poziciją, kita vertus mus itin spaudžia laikas, nes jau lapkričio gale technika turi būti atiduoda organizatoriams į keltą Barselonoje.“

Tiesa, nors automobilio „raktelių“ rankose V. Žala dar nelaiko, kalbėdamas apie sportinę formą sako, kad viso sezono metu pavyko ją palaikyti. Lenktynininkas startavo trijuose Lietuvos ralio čempionato etapuose ir visuose lipo ant aukščiausios nugalėtojo pakylos. Taip pat pavyko iškovoti trečiąją vietą Ispanijoje vykusiose pasaulio taurės „Baja Aragon“ lenktynėse, kur po 500 sportinių kilometrų, įveiktų T1+ klasės automobiliu, lietuvis į prieki praleido tik Dakaro nugalėtoją N. Al Attiyah ir L. Moraes.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją