Kauno technologijos universiteto (KTU) „Karjeros dienų“ renginių metu kalbėjęs B. Vanagas pasakojo savo sėkmės istoriją.

Į autosportą jis žengė 1997 metais, sulaukęs 20 metų. Pradėti profesionaliai sportuoti tokio amžiaus, švelniai tariant, yra gerokai per vėlu. Tačiau B. Vanagas įrodė, kad siekti savo tikslo ir svajonės niekada ne vėlu.

O tikslai bėgant metams vis keičiasi. Pensininkų sportu Dakarą vadinęs B. Vanagas dabar šį ralio maratoną vadina vienu didžiausių savo gyvenimo iššūkių. Paskutiniame Dakare B. Vanagas finišavo sulaužyta ranka 24 pozicijoje. Kol kas to padaryti nepavyko nė vienam Baltijos šalių lenktynininkui.

„Jeigu manęs kas nors būtų paklausęs prieš 10 metų aš pasakyčiau, kad Dakaras man yra visiškai neįdomu. Tai yra pensininkų užsiėmimas ir tiek žinių. Prieš kokius 5 metus pasakiau, kad norėčiau įveikti Dakarą ir pradėjau tam tikrus žingsnius. Dabar mes kalbame po trijų Dakaro finišų. Taigi gyvenimas yra toks, kad tai, ką mes galvojame dabar ir ką galvosime ateityje – nėra tas pats. A. Enšteinas yra pasakęs: už savo įsitikininus niekada neatiduočiau gyvybės, nes gali pasirodyti, kad klydau. Taigi Dakaras yra puikus pavyzdys – tai, kas man kažkada buvo neįdomu tapo vienu iš didesnių mano tikslų“, – kalbėjo B. Vanagas.

B. Vanagas – netradicinis lenktynininkas. Jis važiuoja Dakare, ralyje ir žiedinėse lenktynėse. Visas jo gyvenimas sukasi apie automobilius, tačiau jo visiškai nedomina naujausi automobilių modeliai ar kitos madingos naujovės.

„Aš nesu automobilistas. Automobiliai yra tik priemonė, pasiekti tam tikrų tikslų gyvenime. Jei žmonės galvoja, kad aš keliuosi ir guluosi galvodamas apie automobilius, visą dieną praleidžiu su automobiliais, taip tikrai nėra. Manęs daug metų žmonės klausdavo – ką tu galvoji apie naują BMW, „Audi“ modelį? Ka tų galvoji apie naują variklį? Aš visiems atsakau: sorry, aš tikrai nežinau. Mano pasirinkimas yra turbūt jau 30 metų gaminamas nesikeičiančiom formom. Man tai padeda nepradėti domėtis automobiliais ir nesirinkti nieko naujo. Tad aš esu labai konservatyvus“, – sako B. Vanagas, vairuojantis legendinį G klasės visureigį „Mercedes-Benz“.

Beje, šį visureigį B. Vanagas jau daugiau nei metus pardavinėja. Jeigu 2014 m. pradžioje už automobilį lenktynininkas prašė kiek daugiau nei 100 tūkst. eurų, tai dabar tame pačiame skelbime nurodyta 79,5 tūkst. eurų kaina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)