A. Šiminio vardas šiemet nuskambėjo, kai jis kartu su latvių pilotu Ralfu Sirmanciu greičiausiai įveikė nuožmiausią Europos ralio čempionato etapą „Seajets Acropolis Rally“. Pilotuodami „Škoda Fabia R5“, jie atsilaikė prieš karštą Graikijos vasarą, smailius akmenis ir staigius posūkius.

Latviškas kovingumas

Su „Fast Lap“ organizatoriais susisiekęs A. Šiminis asmeniškai pranešė, kad dalyvaus antrajame lenktynių etape. Ant tos pačios kaip Sebastienas Loebas ir Colinas McRae‘us pakylos lipęs šturmanas neslepia kovingumo.

„Net neabejoju, kad lietuvaičiai bus greiti, bet patirtis padės man pasiekti geriausių rezultatų. Visuomet į trasą atvažiuoju nugalėti, tačiau ir kiti vairuotojai yra disciplinuoti bei gerai pasiruošę. Nežinau šios trasos, todėl kol kas sau prognozuoju pateikti į pirmą trejetuką“, – pasakoja „European Rally Junior“ vicečempionas ir Latvijos ralio čempionas.

26-ąjį gimtadienį vasarą švesiantis A. Šiminis juokiasi, kad jo karjera ralyje prasidėjo kaip iš vadovėlio.

„Mano karjera prasidėjo prieš dešimtmetį, kai nusipirkau „Mitsubishi Lancer Evo IX“. Tada dar buvau tik šešiolikos, bet tai ir buvo viso šio sporto pradžia. Dabar galiu pasigirti, kad laimėjome bene sunkiausią ralį pasaulyje – „Seajets Acropolis Rally“. Ateiname keisti žaidimo taisyklių ir įrodėme, kad kažkas iš Baltijos šalių turi kitiems parodyti kaip reikia vairuoti“, – trumpai ir efektingai nupasakoja šturmanas.

Renkasi geriausius

Paklaustas, kaip sugalvojo laisvą laiką leisti „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse, pašnekovas net pašoko iš nuostabos.

„Dėl ko? Nes čia geriausios lenktynės Baltijos šalyse ir jos neturi jokių apribojimų. Tikrai didžiuojuos jūsų darbu! Mes su draugais visi vairuojame „Mitsubishi Evo“ ir dalyvausime „Time Attack“ važiavimuose“, – entuziazmu tryško A. Šiminis.

Į „Nemuno žiedą“ jis atsiveža tikrą „bombą“. Jo bolidas išvysto 600 AG, todėl jau dabar kalbama, kad „Street“ klasėje lenktyniaujantis Darius Kablys su „Mitsubishi Evo X“ nebegali ramiai užmigti.

„Vairuosiu, kaip jau spėjote suprasti, „Mitsubishi Evo VI RSII“ tiesiai iš Japonijos. Mano komanda „Sports Racing Technologies“ sumontavo 600 AG variklį. Čia sumontuoti „Ohlins“ amortizatoriai ir specialiai gaminta pavarų dėžė. Na, ir žinoma gausybė japoniškų „Ralliart“ patobulinimų. Automobilis neturi saugos lankų ir yra tinkamas važinėti gatvėmis, todėl lenktyniausiu STR2500+ klasėje“, – apie itin galingą modelį pasakoja latvis.

Netikėtumų nebijo

Jį perspėjame, kad daugelis „Nemuno žiedą“ laiko itin pavojinga trasa, kur net ir menkiausia rizika ar galimybių neapskaičiavimas gali bolidą pasiųsti į trasos atitvarus. A. Šiminio veido negalėtų nuskaityti net pagrindinis herojus iš „Melo teorijos“, mat jis be jokios baimės prisipažįsta, kad nėra važiavęs Kačerginėje.

„Jeigu atvirai – dar nesu buvęs „Nemuno žiede“. Tačiau nebijau čia išvystomų greičių. Man tai įprasta diena. Kelias dienas iš eilės su komanda galime bandyti įvairius važiavimus, toks mūsų darbas“, – profesionalo požiūrį dėsto latvis.

Iki „Autoreivo“ startų gegužės 21-22 dienomis liko visai nedaug, todėl A. Šiminis jau turi ant garažo sienos atsispausdinęs „Nemuno žiedo“ žiedo nuotrauką ir pirštu mokosi greičiausias trajektorijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)