Renginio organizatorius Linas Ramoška sakė, kad tokio žiūrovų antplūdžio nesitikėjo, o tai tuo pačiu tapo puikiu indikatoriumi, kad šis sportas Lietuvoje ir toliau auga: „Ne paslaptis, jog per paskutinius 5–7 metus driftas Lietuvoje labai užaugo. Turime Europoje konkuruojančių sportininkų, turime gausią PRO lygą, o norinčių dalyvauti „Matsuri“ buvo gerokai virš 200 ir teko daryti griežtą atranką, kad trasoje būtų tik didžiausią patrtį turintys. Ši atranka tuo pačiu leidžia užtikrinti aukščiausią įmanomą saugumą trasoje.

Taip pat auga ir žiūrovų susidomėjimas šiuo sportu – kas šeštadienį važiavo Šiauliai–Kuršėnai keliu, negalėjo nepastebėti kelių kilometrų automobilių eilės. Žiūrovų buvo daugiau nei tikėjomės, dėl to renginys gerokai braškėjo per siūles, bet pamokas ateičiai išmokome ir bus dar geriau.“

Drift Matsuri

Lietuvius įvertino pasaulinio lygio sportininkas

Bent kartą buvę „Betsafe Drift Matsuri“ sportininkai ir žiūrovai žino, kad tai yra visos dienos benzingalvių festivalis, o kaip gerame festivalyje įprasta – ant scenos lipa pasaulinio lygio žvaigždės. Šį kartą Lietuvos drifto sezono atidarymo trasoje važinėjo šio sporto gerbėjams gerai žinomas Duane McKeever. Šis sportininkas iš Šiaurės Airijos ne tik garsėja nutrūktgalvišku važiavimo stiliumi, bet ir yra pasiekęs tai, ko daugeliui nepavyko – laimėjo prieš stipriausiu pasaulio drifteriu laikomą James Deane.

„Po visos dienos trasoje svečias gyrė mūsų sportininkus ir sakė, kad Lietuvos driftas yra aukštame lygyje, nes net tokiame renginyje, kuris oficialiai neturi jokio varžymosi elemento ir kuriame važiuoja pusantro šimto dalyvių, visi tai dar itin stipriai ir profesionaliai“, – svečio įspūdžius pasakojo L. Ramoška ir žadėjo, kad ateinančiose šio sezono varžybose žiūrovai galės išvysti daug itin įtemptų kovų.

Drift Matsuri

D. McKeever trasoje važiavo niekuo neišsiskiriančiu BMW automobiliu, turinčius vos kelis svarbiausius pakeitimus, reikalingus driftui: sportines sėdynes ir saugos puslankius, hidraulinį rankinį bei ratų išsukimo komplektą.

„Automobilis nėra labai išvaizdus ir iš esmės atitinka „drifto raketos“ (angl. Drift Missile) konceptą. Tai Japonijoje gimęs treniruočių automobilio vaizdinys, kur išvaizda yra paskutinėje prioritetų skalės vietoje. Svarbu, kad automobilis būtų patvarus ir galėtų atlaikyti visas 12, arba dar daugiau valandų artimo kontaktinio drifto. Šių bolidų tikslas yra suteikti vairuotojams maksimalų kiekį prie vairo praleistų valandų, o šio mūsų „kompakto“ misija – leisti patirtį „matsurį“ kuo daugiau žymių svečių iš užsienio“, – kalbėjo renginio organizatorius.

Artimiausias renginys drifto gerbėjų lauks jau gegužės 6 dieną Kačerginės Nemuno žiede, kur vyks PRO ir Semi-PRO dalyvių treniruotės. Ši trasa pasižymi itin dideliu greičiu ir iš dalyvių reikalauja ne tik profesionalumo, bet ir drąsos – renginyje žiūrovams netrūks įspūdingų vaizdų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją