Manoma, jog „Renault“ apjungs jėgas su prancūzų „Signatech“ komanda, kuri varžosi LMP2 klasėje. Į prancūzų ekipos bolidus bus montuojami „Alpine“ ženklu pažymėti varikliai. Pusė pastarojo automobilių gamintojo akcijų priklauso „Renault“. Likę 50 proc. – F-1 besivaržančiai „Caterham“.

Spėjama, jog variklių tiekimas „Signatech“ komandai yra tik pirmasis „Renault“ žingsnis. Manoma, jog prancūzų gamintojas turi planų ateityje kurti galingiausios, LPM1, klasės automobilį ir į jį montuoti dar tik kuriamą „Renault RS34“ variklį . Būtent šis motoras bus nuo kitų metų naudojamas „Formulės-1“ čempionate.

Į Le Mano varžybas sugrįžusiai „Renault“ teks susigrumti su rimtu varžovu – LMP2 klasėje dominuojančiu variklių tiekėju „Nissan“. Pastarasis jau atskleidė savo planus ateityje Le Mano lenktynėse varžytis ne tik kaip variklių tiekėjas, bet ir kaip automobilių gamintojas.