Po metų pertraukos Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažas grįžo į ralį. Vyrus sugundė žiema, noras prasilėkti ledo keliais. Važiavo savo malonumui, tačiau patirtis juos užvedė ant trečiojo apdovanojimų pakylos laiptelio bendroje ralio įskaitoje. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, nors „DHL racing team“ ekipažas apie čempionatą prieš šį ralį negalvojo, dabar sako, kad jei Lietuvos ralyje bus su kuo kovoti, jie sugrįš.
Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas
© Egidijus Babelis

Rezultatyvus sugrįžimas

R. Čapkauskas ir T. Šipkauskas ralyje nedalyvavo pusantrų metų. Po tragiško 2016-ųjų sezono, kai dėl įvairių problemų ekipažas nebaigė nė vienų lenktynių, sportininkai šalmus pakabino ant vinies. Tiesa – pakabino raliui skirtus šalmus su pasikalbėjimui skirta įranga. Ramūnas pernai aktyviai dalyvavo žiedinėse lenktynėse, Tomas lenktyniavo motociklu.

Vis tik prieš porą savaičių susižavėję tikra žiema su gausiu sniego kiekiu, ledo keliais ir nosį riečiančiu šaltuku jie nusprendė išsitraukti iš garažo senąjį „Mitsubishi“ ir išlėkti į trasą. Savo malonumui, be ambicijų kam nors ką nors įrodyti.

„Winter rally 2018“ parodė, kad automobilių sporto vilkai įgūdžių neprarado ir bendroje ralio įskaitoje atsidūrė trečioje vietoje. Itin stabiliai važiavęs ekipažas 40 sekundžių atsiliko nuo identišku laiku finišavusių Benedikto Vanago ir Giedriaus Notkaus ekipažų, bei keliomis sekundėmis pralenkė į senesnį automobilį sėdusį bičiulį Vytautą Švedą.

„Viskas buvo gerai. Gavome gražią žiemą, gerai įšalusius kelius, pavyko padaryti gerą darbą ir pasiekti gerą rezultatą. Buvo smagu. To ir norėjome“, – sakė R. Čapkauskas.

„Tik paskutinėje ralio sekcijoje kovojome su ta pačią problema, kuri mus persekiojo visą 2016 metų sezoną – stabdžiais. Paskutiniuose greičio ruožuose važiavome „minkštu“ stabdžių pedalu, negalėjome stabdyti taip, kaip reikia, dėl to šiek tiek nukentėjo rezultatas. Nepaisant to, viskas buvo gerai, pamatėme, kad kovoti dėl aukščiausių pozicijų dar galime“, – komentavo T. Šipkauskas.

Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas
Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas
© Egidijus Babelis

Grįš į čempionatą, jei bus su kuo kovoti

Vis tik gerbėjams kirba klausimas – ar tai šio ekipažo sugrįžimas į ralio pasaulį?

„Mes nesakome nei taip, nei ne. Kai atšyla oras, viskas sužaliuoja, visada atsiranda daugiau entuziazmo. Šiuo metu kalbamės su rėmėjais, dėliojamės ateities planus, žiūrime, ką sprendžia federacija, ir jei viskas palankiai susidėlios, sugrįšime į trasas“, – atsakė T. Šipkauskas.

Tuo tarpu R. Čapkauskas žvelgia daugiau per emocinę ralio prizmę ir sako, kad mielai sugrįžtų į trasas tuo atveju, jei sporte išliks konkurencija ir tam bus sudarytos lygios sąlygos.

„Na, šiame ralyje nebuvo dalyvių kiekybės, bet buvo kokybė. Labai smagu matyti, kaip stipriai lekia ir kovoja ralio vilkai, labai džiaugiuosi B. Vanago pasirodymu, jis – puikioje formoje. Džiaugiuosi, kaip važiuoja G. Notkus ir V. Švedas. Žinau, koks brangus ir sudėtingas yra šis sportas ir labai gerbiu tuos lenktynininkus, kurie čia važiuoja ir kovoja, ir tą daro aukštame lygyje. Jeigu dar į Lietuvos trasas grįš Deividas Jocius ir Vaidotas Žala, manau, ralio fanai ten pat pamatys ir mus.

Žinoma, tai priklausys ir nuo Lietuvos automobilių sporto federacijos bei jos ralio komiteto sprendimų. Pirmasis – apriboti padangų skaičių vienoms varžyboms labai sveikintinas. Šiuo metu vyksta derybos su padangų tiekėjais dėl galimybės visiems dalyviams važiuoti vienodomis padangomis.

Jei bus priimti teisingi sprendimai, sumažės sportininkų biudžetas raliui, lenktyniavimo sąlygos taps vienodesnės. Juk automobilių sportas, ypač ralis, labai sudėtinga ir brangi sporto šaka. Dėl to čia mažėja dalyvių skaičius. Tai buvo viena iš priežasčių, dėl ko ir mes nevažiavome praėjusį sezoną. O ar važiuosime šiame, žiūrėsime, viskas priklausys nuo aplinkybių. Paraišką visam sezonui pateikėme. Jeigu viskas gerai susiklostys, grįšime į ralį visu pajėgumu“, – kalbėjo R. Čapkauskas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Palangos „Gera Dovana Drift“ varžybų trasa – viena sudėtingiausių čempionate

Liepos 20 dieną, penktadienio vakarą, iš karto po „ Aurum 1006 km lenktynių “ kvalifikacijos,...

Antras „Naktininės Lenktynės 420“ etapas: dvigubai daugiau distancijos ir azarto (2)

Pirmosios Lietuvoje ištvermės „Naktinės Lenktynės“ startavo gegužę. Rugpjūčio 11 dieną...

Estijos ralyje lietuviai patyrė avariją (13)

Šį savaitgalį vykstančiame „Shell Helix Rally Estonia“ startavę du ekipažai iš Lietuvos...

„Bracket drag“ lenktynėse Palangoje sunkiausia bus profesionalams (2)

„Aurum 1006 km lenktynių“ metu ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Lietuvoje vyks „Bracket“...

Pasaulio čempionato lyderis „Hyundai i30 N TCR“ varžysis Lietuvoje (1)

Ką tik iš gamyklos Alzenau (Vokietija), dar kvepiantis dažais, toks pats, kaip pasaulio čempionate...

Top naujienos

Staigmena naujausiuose kandidatų į prezidentus reitinguose: lyderių trejetuke įvyko pokyčiai (251)

Birželio 19-27 dienomis visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „ Spinter tyrimai “...

Didesnėms algoms pinigų neturi, bet verslui – milijonų vertės dovanos (36)

Patys daugelį metų už valstybės turtą nieko nemoka, o iš kitų pinigus ima. Bent jau toks...

Kaune mažėja vietų, kur galima nemokamai statyti automobilį (6)

Kauno miesto savivaldybė Karaliaus Mindaugo prospekt e už automobilių parkavimą ketina rinkti...

Ar Turkija verta tolesnės narystės NATO? (32)

Jungtinių Amerikos Valstijų Kongresas dažnai laikosi gana paviršutiniško požiūrio į...

Dauguma rūkančiųjų bando mesti, bet pavyksta ne visiems: gydytoja pateikė receptą, kaip išsigelbėti (19)

„Nuo pirmadienio mesiu rūkyti “,- yra ištaręs bene kiekvienam rūkantysis. Rūkymas padaro...

Skelbia, kad šių metų pirmas pusmetis būstų pardavimams buvo vienas geriausių per dešimtmetį (10)

2018 metų pirmasis pusmetis Lietuvos būsto rinkoje buvo vienas rezultatyviausių per pastaruosius 10...

Tyrimas parodė: turtus galima susikrauti ir dirbant samdomą darbą 6 esminės taisyklės (13)

Thomas C. Corley penkerius metus tyrinėjo milijonierius, kurie savo turtus susikrovė dirbdami...

Ateities maistas – iš mėgintuvėlio? (1)

Mėsainiai, pagaminti be mėsos, dykumoje išauginta žuvis, skinantys vaisius robotai – tokią...

Už laisvę kovojo akmenimis ir kryžiais: sodyba, kurioje komunistai žemai nusilenkdavo (99)

Orvidų sodyba – iš kryžių ir akmenų pastatytas gyvas paminklas pasipriešinimui prieš...

Sensacija Kipre – gynyboje užsidariusi „Sūduva“ iš turnyro eliminavo APOEL klubą aiškūs tolimesni varžovai (294)

UEFA Čempionų lygoje debiutuojantys Marijampolės „Sūduvos“ futbolininkai Kipre pateikė...