aA
Vos savaitė lieka iki pirmųjų šios vasaros ralio lenktynių Lietuvoje. Jau nuo kito penktadienio, birželio 16 dienos, Kelmės apylinkėse ekipažai treniruosis ir susirašinės greičio ruožus, be to, Lietuvos ralio čempionato 3-io etapo ir šalies ralio sprinto čempionato 2-o etapo dalyviai galės išmėginti jėgas ir testiniame greičio ruože.
"Žemaitijos ralis"
© N40 vyrų autoklubas

Kaip informuoja organizatoriai, ralį šeštadienį pirmieji pradės ir visus greičio ruožus pirmi važiuos Lietuvos ralio sprinto čempionato įskaitoje dalyvaujantys ekipažai. Jie iš viso įveiks 6 greičio ruožus (1-6), kurių bendras ilgis 63,15 km.

Istorinių automobilių įskaitoje dalyvausiantys ekipažai turės nuvažiuoti 8 greičio ruožus (1-8, iš viso 98,15 km), o 9 greičio ruožus (115,95 km) įveiks atvirojo Lietuvos ralio čempionato ir ralio „Žemaitija 2017“ dalyviai. Jie kovą pradės 10 val. 10 min. (ralio sprinto dalyviai rytinius greičio ruožus pradės 60 minučių, o istorinių automobilių įskaitos – 35 min. anksčiau nei pagrindinių varžybų dalyviai).

Visi ralio „Žemaitija“ ekipažai startuos kas 1 minutę, tik nuo 7-o greičio ruožo pagrindinės įskaitos dalyvius starte skirs 2 minutės.

Sportininkai mėgsta šio regiono kelius, ir daugelis ekipažų po finišo sako, jog kaifuoja, važiuodami Kelmės ar Kražių apylinkių žvyrkeliais, kurie yra ir greitis, ir pakankamai „susukti“, kad išryškintų ekipažų stipriąsias puses. Ralio gerbėjams šiemet paruošta daug patogių žiūrovų zonų, kurias galima nesunkiai pasiekti ir iš jų išvykti, jei nuspręstumėte aplankyti keletą strategiškai įdomių stebėjimo taškų.

8,4 km ilgio pirmame greičio ruože numatyta patogi žiūrovų zona Graužikų gyvenvietėje. Čia ekipažai savo meistriškumą ir technikos privalumus galės pademonstruoti staigiame, „aštriame“ posūkyje, o žiūrovai galės patogiai stebėti efektingus vaizdus.

Antras greičio ruožas (pagrindinės įskaitos startas – 10.40 val.) – 7,8 km ilgio. Jame specialios žiūrovų zonos nėra numatyta, tačiau ralio aistruoliai galės savarankiškai išsirinkti patogiausią stebėjimo vietą: čia bus ir greitų tiesiųjų, ir techniškai sudėtingų, darnaus ekipažo darbo reikalaujančių atkarpų.

Trečias greičio ruožas (10.55 val.) – ilgiausias pirmoje ralio sekcijoje, 9,4 km. Netoli Meškuičių žiūrovai galės rinktis vieną ar kitą efektingų posūkių stebėjimo vietą. Šito greičio ruožo konfigūracija – klasikinė „žemaitiška“, čia yra ir greitų atkarpų, ir sudėtingų posūkių.

Antrą ralio sekciją pradedantis 4-as greičio ruožas (14.03 val.) irgi skirtas žiūrovams: antrame kilometre (greičio ruožo ilgis – 10,9 km) bus įrengta patogi žiūrovų zona, į kurią bus lengva patekti, važiuojant svarbiausiais regiono keliais. Čia ralio gerbėjai galės stebėti daugiau nei 60 važiuojančių automobilių. Žiūrovų zonos „saldainis“ – efektingas tramplinas ir po jo esantis greitas dešinys posūkis, kuris turėtų patikti visiems.

Savo pusiaukelę ralis „Žemaitija“ peržengs 5-ame greičio ruože (14.30 val.) – 12,7 km atkarpa itin originali. Starto ir finišo taškus skiria visai nedidelis atstumas, o patekti į šį greičio ruožą galima labai patogiai ir nuo Šiaulių – Kelmės ir nuo Kelmės – Kražių kelių. Nuvažiavus beveik 10 km nuo starto lenktynininkai turės įveikti staigius kairį ir dešinį posūkius žiūrovų zonoje. Strategiškai patogi vieta turėtų privilioti didelę dalį ralio aistruolių būtent į šią zoną.

6-as (15.05 val.) ir 8-as (18.03 val.) greičio ruožai – panašūs: skirsis tik starto vietos. 6-o ruožo ilgis 13,95 km, o 8-ojo starto taškas yra 3,25 km toliau, tad ekipažams reiks nuvažiuoti 17,2 km. Likus maždaug 5 km iki finišo numatyta dar viena žiūrovų zona: dešinį posūkį stebėsiantys žiūrovai daugiau nei dvi valandas galės stebėti didžiuliu greičiu važiuojančius automobilius.

7-ame (17.30 val.) ir 9-ame (18.43 val.) greičio ruožuose (jie vienodi, ilgis 17,8 km) numatytos dvi žiūrovų zonos – 3-iame ir 15-ame kilometruose. Pirmojoje lenktynininkai turės įveikti greitą dešinį ir po jo – aštresnį kairį posūkius, o antroje publikai skirta ir dviejų posūkių „kombinacija“. Čia irgi turėtų būti šuolių, nes tramplinas, organizatorių teigimu, yra „šokamas“. Po 9-to greičio ruožo ekipažai važiuos į finišą Kelmėje.

Ralio organizatoriai primena apie būtinybę pasirinkti saugią lenktynių stebėjimo vietą ir vykdyti trasų saugumą užtikrinančių pareigūnų reikalavimus.

Bilietus į ralį „Žemaitija 2017“ platina „Tiketa“, smulkesnę informaciją rasite autorally.lt

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Oficialu: „Fast Lap“ pakeis automobilių sporto renginių naujokai „Ring Challenge“ (2)

Po paskutinio šių metų etapo Estijoje „Autoplius.lt Fast Lap “ organizatoriai pareiškė, kad...

Vanagas į ralį išvažiuoja kone tuščiomis – susitarė su gamykline komanda (45)

Benediktas Vanagas , „ General Financing team Pitlane “ komandos lyderis, yra ne kartą...

Trečdalis Dakaro dalyvių smėlynuose bus naujokai – ar daug šansų jie turi? (3)

Sunkiausiomis pasaulio automobilių sporto varžybomis vadinamo Dakaro ralio organizatoriai...

Darius Vaičiulis užkopė į viršūnę Antarktidoje, dabar svarbiausia – nusileisti žemyn ir spėti į Dakarą (6)

Darius Vaičiulis , Antano Juknevičiaus, komandos „ Craft Bearings “ lyderio, šturmanas gali...

DELFI Dakaras: Balys Bardauskas prisipažino, ko imtųsi, jei Dakaro ralyje startuotų ne motociklu (3)

Iki Dakaro ralio pradžios liko mažiau nei mėnuo, o DELFI studijoje šiam raliui dedikuotas...

Top naujienos

Šnipinėjimo byla: Algirdas Paleckis sulaikytas ne vienas, tyrimas susijęs su politinėmis partijomis (554)

Trečiadienio rytą viešumą pasiekė žinia, jog tiriant šnipinėjimo bylą suimtas buvęs...

Įkalintas vilnietis prabilo apie protu sunkiai suvokiamą patirtį: buvau verčiamas miegoti su pareigūnėmis (297)

Ar gali būti, kad kalėjimų sistemos pareigūnai, siekdami sukompromituoti įkalinimo įstaigose...

DELFI tyrimas. Rusijos dujotiekį „Nord Stream 2“ peikianti Lietuva pati atveria duris jo rėmėjams (72)

Svarbius energetikos projektus Lietuvoje vykdanti Suomijos „ Fortum “, netiesiogiai prisideda prie...

Skvernelis: svetimos žvalgybos aktyviai ieško būdų paveikti Lietuvos vidaus politiką (16)

Po trečiadienį Generalinėje prokuratūroje paskelbtos informacijos apie Lietuvoje vykdytą...

Gyvai / DELFI TV Gyvai su Klaipėdos mero posto siekiančiu, teisiamu Eligijumi Masiuliu (47)

Kodėl buvusiam politikui, Liberalų sąjūdžio pirmininkui, šiuo metu teisiamam dėl galbūt...

Naujausios Lietuvos banko prognozės: kas laukia 2019 metais (40)

Įvertinęs pasaulines ir šalies ekonomikos tendencijas Lietuvos bankas mažina šių metų ūkio...

Grėsmė Gedimino kalnui lieka, Karbauskis siūlo skubiai šaukti Vyriausybės posėdį (47)

Per trejus metus Gedimino kalnui Vilniuje tvarkyti išleista 6,5 mln. eurų, sutvarkytas vienas...

„Žalgirį“ gerai pažįstantis latvis jaučia – tai proga nutraukti „Daruššafaka“ nesėkmių ruožą specialiai DELFI iš Stambulo (6)

Žanis Peineris – bene geriausiai Lietuvos krepšinio gerbėjams pažįstamas Stambulo „...

Rado būdą, kaip privilioti geriausius srities darbuotojus (5)

Tradicinius įmonių biurus vis dažniau keičia bendradarbystės erdvės, kurių Lietuvoje daugiau...

Ūkininkai piktinasi, kad juos verčia arti žemę (19)

Seimo kaimo reikalų komitete svarstyta, ar galima atsisakyti kai kurių techninių ir formalių...