aA
Šeštadienį, gegužės 26 dieną, Kaune vyko antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas „Kaunas 2018“. Organizatoriai „Kauno autoklubas“ dalyviams negailėjo staigmenų: pradedant greičio ruožų įvairove, nuo suspaustų figūrinių slalomų stovėjimo aikštelėse, iki lenktynių uždarytomis miestų gatvėmis, kur reikėjo naudotis tikra ralio stenograma, baigiant slaptais kontrolės punktais.
Ralis "Kaunas 2018"
© Organizatorių nuotr.

Mini ralio kartelę kėlė aukščiau

Kaip rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai, prie starto linijos Kauno rotušės aikštėje stojo net 70 ekipažų, kuriems reikėjo įveikti pusantro šimto kilometrų maršrutą, iš kurių beveik 25 km driekėsi greičio ruožais.

„Šį ralį stengėmės padaryti unikaliu. Juk mini ralio čempionatas – pirmas žingsnis į ralio pasaulį. Dauguma dalyvių šias trasas šlifuoja jau ne pirmus metus, tad mes suradome naujų greičio ruožų, be to, suorganizavome greičio ruožus itin smagiais, vingiuotais viešo naudojimo keliais ir dalyviams pateikėme ne tik trasos schemą, bet ir ralio lenktynininkų sudarytą stenogramą“, – naujoves pristatė ralio organizatorius Aleksandras Dainys.

Lenktynininkams teko įveikti 15 greičio ruožų, bei atsižymėti slaptuose kelio punktuose važiuojant iš vienos rungties į kitą. „Kauno autoklubo“ atstovai taip norėjo eliminuoti kauniečių pranašumą prieš svečius, mat buvo gausu ekipažų ne tik iš kitų Lietuvos miestų, bet ir iš kitų šalių. Bandę sutrumpinti kelią tarp greičio ruožų ir važiavę ne pagal kelio knygą buvo apdovanoti baudomis.

Laimėjo su lūžusiu raktikauliu

Naujoves geriausiai „sukramtė“ ilgamečių mini ralio čempionato lyderių Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza GT“ automobiliu, parodę absoliučiai greičiausią visų trasų įveikimo laiką – 23 min. 11,8 sek. Patyręs ekipažas dažnai lipa ant aukščiausios apdovanojimų pakylos, ir tai neturėtų stebinti, tačiau šį kartą jie pranoko patys save – V. Pauliukonis važiavo lūžusiu raktikauliu. Traumą jis patyrė 19 dienų prieš startą, ralio Ukrainoje metu. Lenktynininkas pripažįsta, kad vairuoti jam nebuvo lengva, o rankinį stabdį aštriuose posūkiuose jam traukė šturmanas A. Gulbinas.

Absoliučiai greičiausias ekipažas namo parsivežė SGC4 įskaitos pirmosios vietos taures. Jie 8 sekundėmis aplenkė Kęstučio Bielevičiaus ir Rimo Kinderio ekipažą ir 37-omis sekundėmis trečioje vietoje likusius Justiną Kvaraciejų su Martynu Bingeliu.

Greičiausieji su standartiniais automobiliais

Silpniausius variklius turinčioje standartinių automobilių klasėje SGC1 laimėjo Aurimas Margevičius, kuriam kelią rodė Evelina Drilingienė. Jie su „Mitsubishi Colt“ automobiliu trasą įveikė per 24:11,9 min. ir artimiausius varžovus Mindaugą Jankauską bei Paulių Moliejų, lenktyniavusius „Honda CRX“ automobiliu, aplenkė puse minutės. Trečioje vietoje liko Nerijus Mikalauskas ir Egidijus Vaišutis, nuo nugalėtojų atsilikę pusantros minutės.

SGC2 įskaitos nugalėtojai – Igoris Aleksejevičius kartu su Gintare Palubinskaite. Jiems tai buvo reabilitacija po praėjusių metų nesėkmės, kai lenktynes baigė atsitrenkę į „Eolto“ aikštelę juosiantį betono bloką. Šį kartą išskirtinis visais ratais varomas „Ford Sierra“ automobilis ralį baigė sveikas, per 23:18,7 min. Antroje vietoje finišavo daugiau nei minute atsilikę Šarūnas Moliejus ir Jonas Gedaudas su „Ford Focus ST“, trečioje – Aurimas Kučinskas ir Donatas Šarkauskas.

SGC3 klasėje greičiausiai važiavo Gytis Stalerūnas ir Martynas Bacys, trasą įveikę per 25 min. Už savęs jie paliko Mantą Bytautą ir Vytį Sidabrą bei Vytautą Veclovą su Steponu Mickevičiumi.

Laisvųjų įskaitų nugalėtojai

Veteranų, lenktynininkų, kuriems per 50 metų įskaitoje prie starto linijos stojo 7 ekipažai, tačiau finišą pasiekė vos 3. Tad taures išsidalinti nebuvo sunku. Vis dėlto kova tarp pirmos ir antros vietos buvo kaip niekada įtempta, mat skirtumas tarp nugalėtojų – vos 0,1 sekundės.

Pergalę minimalia persvara iškovojo Sauliaus Nausėdo ir Vilmanto Petrausko ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza“ automobiliu ir tik per plauką į priekį išsiveržęs prieš Antano Akučkos ir Nerijaus Genio ekipažą, važiavusį „Toyota GT86“ automobiliu. O trečioje vietoje saugiai įsitaisė šeimyninis Dariaus ir Beno Venckų ekipažas.

Istorinių sportinių automobilių įskaitoje dominavo „Žiguliai“. Pirmąją vietą išplėšė Saulius Šuopys su Karoliu Volungevičiumi, trasą įveikę per 26:35,4 min, už jų – minute atsilikę Marius ir Adolfas Obeliūnai. Trečioje vietoje – Artūras Stelionis ir Domas Sabaitis.

Atsiimti apdovanojimo už geriausią pasirodymą laisvojoje klasėje ant pakylos lipo Ilona Steponėnė, net trimis minutėmis pralenkusi Bendo Strumskio ir Žydrūno Karpavičiaus ekipažą. Trečioje – Julius ir Laimonas Milaševičiai.

Komandinės įskaitos taurę iškovojo šių lenktynių šeimininkai „Kauno Autoklubas“. Antroje vietoje – „AG Racing“, trečioje vietoje – „Kauno technikos kolegijos“ desantas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Maratone aplink Lietuvą „4x4 Perimetras“ startuos bagis

Bagiai populiarėja. Geriausiai žinomame bekelės lenktynių renginyje visame pasaulyje – Dakaro...

Po 9 valandų lenktynių – 10 minučių nuo „Lamborghini“ su dvigubai silpnesniu automobiliu

Prieš jubiliejinių dvidešimtųjų „ Aurum 1006 km lenktynių “ startą „Noker Racing Team“...

Gusto Grinbergo drama Barselonoje: lenkimai privertė išsižioti visus

Savaitgalį Barselonoje vykusiose Europos Le Mano Serijos (ELMS) 4 valandų lenktynėse Gustas...

Sukūrė produktą, subalansuotą neturintiems biudžeto ilgoms ištvermės lenktynėms (3)

Praūžus Palangos 1006 km lenktynių maratono savaitgaliui, lenktynių profesionalai vėl...

1006 km lenktynėse pergalę švenčia „Porsche“ važiavusi Gelžinių komanda: atlaikė „Lamborghini“ spaudimą atnaujinta 21.08 (145)

Tai, kas šeštadienį dėjosi 20-ąjį kartą vykstančiose „Aurum 1006 km lenktynėse“, verta...

Top naujienos

Naujausias tyrimas pateikia visiškai netikėtą rezultatą: kokių specialistų iš tiesų reikės Lietuvai (9)

Pasirodo, artimiausiu metu Lietuvai labiausiai reikės ne IT specialistų. Auksiniai laikai laukia...

Apmokestins beveik visus automobilius: pradinis mokestis siektų 20 eurų per metus (54)

Valdžia kyla į kovą prieš dyzelius : kas bus tie blogieji ir kam teks mokėti didžiausius...

Paslaptingas nutylėjimas dėl naujos kriptovaliutos: ar „Facebook“ ketina tapti banku? (3)

Dvi dienas kamantinėjimus ant Kapitolijaus kalvos tvėrusio „Facebook Inc.“ dabar laukia sunkioji...

Lukiškėse Bružaitę vedęs keturių žmonių žudikas: apie žudynes, kaltę ir svajones išeiti į laisvę (188)

Savo vaikus pasmaugusią ir iki gyvos galvos įkalintą Kelmės rajono gyventoją Almą Bružaitę...

Anapilin iškeliavo serialo „Naisių vasara“ aktorius Almantas Vaišnys (116)

Pirmadienio vakarą mirė žinomas Lietuvos teatro ir televizijos aktorius Almantas Vaišnys.

Dramatiškus išbandymus įveikę Jasaičiai neišskiriami – švenčia špyžines vestuves: klysti žmogiška (6)

Praėję metai popdainininkei, vizažistei Oksanai Pikul-Jasaitienei ir jos vyrui, krepšininkui Simui...

Šiurpi avarija Kėdainių rajone sujudino liudininkus: kelininkas pamojo BMW vairuotojui važiuoti (423)

Remontuojamoje kelio dalyje Kėdainių rajone, Kalnaberžės kaime, kiek daugiau nei prieš savaitę...

Orai: vasariška šiluma grįžta (3)

Antradienio rytas Lietuvoje išauš nevienodas. Rytinėje šalies dalyje dangus bus apniukęs,...

Turininga vasara: Jasikevičius ir šoko vestuvėse, ir metė iššūkį Ilgauskui (4)

Kauno „Žalgirio“ vyriausiojo trenerio Šarūno Jasikevičiaus atostogos tęsiasi: Anglija,...

Įrašas medicinos kortelėje gali sugriauti gyvenimą: gydytojai priversti slėpti svarbią informaciją (177)

Įrašas medicinos kortelėje, jog turite psichikos sveikatos sutrikimų, gali apversti gyvenimą...