Šeštadienį, gegužės 26 dieną, Kaune vyko antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas „Kaunas 2018“. Organizatoriai „Kauno autoklubas“ dalyviams negailėjo staigmenų: pradedant greičio ruožų įvairove, nuo suspaustų figūrinių slalomų stovėjimo aikštelėse, iki lenktynių uždarytomis miestų gatvėmis, kur reikėjo naudotis tikra ralio stenograma, baigiant slaptais kontrolės punktais.
Ralis "Kaunas 2018"
© Organizatorių nuotr.

Mini ralio kartelę kėlė aukščiau

Kaip rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai, prie starto linijos Kauno rotušės aikštėje stojo net 70 ekipažų, kuriems reikėjo įveikti pusantro šimto kilometrų maršrutą, iš kurių beveik 25 km driekėsi greičio ruožais.

„Šį ralį stengėmės padaryti unikaliu. Juk mini ralio čempionatas – pirmas žingsnis į ralio pasaulį. Dauguma dalyvių šias trasas šlifuoja jau ne pirmus metus, tad mes suradome naujų greičio ruožų, be to, suorganizavome greičio ruožus itin smagiais, vingiuotais viešo naudojimo keliais ir dalyviams pateikėme ne tik trasos schemą, bet ir ralio lenktynininkų sudarytą stenogramą“, – naujoves pristatė ralio organizatorius Aleksandras Dainys.

Lenktynininkams teko įveikti 15 greičio ruožų, bei atsižymėti slaptuose kelio punktuose važiuojant iš vienos rungties į kitą. „Kauno autoklubo“ atstovai taip norėjo eliminuoti kauniečių pranašumą prieš svečius, mat buvo gausu ekipažų ne tik iš kitų Lietuvos miestų, bet ir iš kitų šalių. Bandę sutrumpinti kelią tarp greičio ruožų ir važiavę ne pagal kelio knygą buvo apdovanoti baudomis.

Laimėjo su lūžusiu raktikauliu

Naujoves geriausiai „sukramtė“ ilgamečių mini ralio čempionato lyderių Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza GT“ automobiliu, parodę absoliučiai greičiausią visų trasų įveikimo laiką – 23 min. 11,8 sek. Patyręs ekipažas dažnai lipa ant aukščiausios apdovanojimų pakylos, ir tai neturėtų stebinti, tačiau šį kartą jie pranoko patys save – V. Pauliukonis važiavo lūžusiu raktikauliu. Traumą jis patyrė 19 dienų prieš startą, ralio Ukrainoje metu. Lenktynininkas pripažįsta, kad vairuoti jam nebuvo lengva, o rankinį stabdį aštriuose posūkiuose jam traukė šturmanas A. Gulbinas.

Absoliučiai greičiausias ekipažas namo parsivežė SGC4 įskaitos pirmosios vietos taures. Jie 8 sekundėmis aplenkė Kęstučio Bielevičiaus ir Rimo Kinderio ekipažą ir 37-omis sekundėmis trečioje vietoje likusius Justiną Kvaraciejų su Martynu Bingeliu.

Greičiausieji su standartiniais automobiliais

Silpniausius variklius turinčioje standartinių automobilių klasėje SGC1 laimėjo Aurimas Margevičius, kuriam kelią rodė Evelina Drilingienė. Jie su „Mitsubishi Colt“ automobiliu trasą įveikė per 24:11,9 min. ir artimiausius varžovus Mindaugą Jankauską bei Paulių Moliejų, lenktyniavusius „Honda CRX“ automobiliu, aplenkė puse minutės. Trečioje vietoje liko Nerijus Mikalauskas ir Egidijus Vaišutis, nuo nugalėtojų atsilikę pusantros minutės.

SGC2 įskaitos nugalėtojai – Igoris Aleksejevičius kartu su Gintare Palubinskaite. Jiems tai buvo reabilitacija po praėjusių metų nesėkmės, kai lenktynes baigė atsitrenkę į „Eolto“ aikštelę juosiantį betono bloką. Šį kartą išskirtinis visais ratais varomas „Ford Sierra“ automobilis ralį baigė sveikas, per 23:18,7 min. Antroje vietoje finišavo daugiau nei minute atsilikę Šarūnas Moliejus ir Jonas Gedaudas su „Ford Focus ST“, trečioje – Aurimas Kučinskas ir Donatas Šarkauskas.

SGC3 klasėje greičiausiai važiavo Gytis Stalerūnas ir Martynas Bacys, trasą įveikę per 25 min. Už savęs jie paliko Mantą Bytautą ir Vytį Sidabrą bei Vytautą Veclovą su Steponu Mickevičiumi.

Laisvųjų įskaitų nugalėtojai

Veteranų, lenktynininkų, kuriems per 50 metų įskaitoje prie starto linijos stojo 7 ekipažai, tačiau finišą pasiekė vos 3. Tad taures išsidalinti nebuvo sunku. Vis dėlto kova tarp pirmos ir antros vietos buvo kaip niekada įtempta, mat skirtumas tarp nugalėtojų – vos 0,1 sekundės.

Pergalę minimalia persvara iškovojo Sauliaus Nausėdo ir Vilmanto Petrausko ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza“ automobiliu ir tik per plauką į priekį išsiveržęs prieš Antano Akučkos ir Nerijaus Genio ekipažą, važiavusį „Toyota GT86“ automobiliu. O trečioje vietoje saugiai įsitaisė šeimyninis Dariaus ir Beno Venckų ekipažas.

Istorinių sportinių automobilių įskaitoje dominavo „Žiguliai“. Pirmąją vietą išplėšė Saulius Šuopys su Karoliu Volungevičiumi, trasą įveikę per 26:35,4 min, už jų – minute atsilikę Marius ir Adolfas Obeliūnai. Trečioje vietoje – Artūras Stelionis ir Domas Sabaitis.

Atsiimti apdovanojimo už geriausią pasirodymą laisvojoje klasėje ant pakylos lipo Ilona Steponėnė, net trimis minutėmis pralenkusi Bendo Strumskio ir Žydrūno Karpavičiaus ekipažą. Trečioje – Julius ir Laimonas Milaševičiai.

Komandinės įskaitos taurę iškovojo šių lenktynių šeimininkai „Kauno Autoklubas“. Antroje vietoje – „AG Racing“, trečioje vietoje – „Kauno technikos kolegijos“ desantas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vienodas padangas užsimovę AFL lenktynininkai žada aštrią konkurenciją

Šiemet gausiausioje Lietuvos RACE žiedinių lenktynių čempionato klasėje R3000 buvo konkurencinga...

Įpusėjus motociklų sporto sezonui – kylanti įtampa (1)

Birželiui einant į pabaigą, įpusėjo ir motociklininkų sporto sezonas. Kaip teigiama pranešime...

Dakaro ralis pakibo ore: įtampa vis labiau auga (17)

Gegužės viduryje Dakaro ralį organizuojanti organizacija A.S.O. paskelbė, kad kitąmet sunkiausias...

Lietuvos šonaslydžio čempionatas keliasi į Kuršėnus (4)

Kuršėnų miesteliui artėja neramios dienos, teigiama pranešime žiniasklaidai. Birželio 29-30...

Žiedo lenktynininkė Mylita Kiškytė: laimėjimas – sėkmingas namų darbų paruošimas (4)

Trečius metus automobilių sportu užsiimanti lenktynininkė Mylita Kiškytė teigia, kad kažkada į...

Top naujienos

Adolfo Ramanausko-Vanago palaikų paieškų detektyvas: archeologus bandė paklaidinti veikėjai iš praeities (452)

Ne visi norėjo, kad Lietuvos partizanų vado Adolfo Ramanausko-Vanago palaikai būtų atrasti....

Paslaptingo ukrainiečio „vartai į Europą“: vieno darbuotojo įmonė su įspūdinga apyvarta (52)

2016 m. didžiausią apyvartą turėjo ir nebuvo nuostolingos, įspūdingiausiomis pajamomis – 112,7...

Paranoja ar sabotažas? Nutekintas „Tesla“ vadovo laiškas pribloškė (72)

Nepatenkintas „ Tesla “ darbuotojas įsilaužė į kompanijos gamybos operacinę sistemą ir...

Studentai LMTA diplomų įteikimo šventėje: nuo suplyšusių batų ir aprangos už 5 eurus iki prabangių suknių (46)

Trečiadienį Vilniaus kongresų rūmuose nuaidėjo Lietuvos muzikos ir teatro akademijos studijų...

Po STT sulaikymo į laisvę paleidžiamas Panevėžio meras Račkauskas sieks nušalinimo (53)

Teisėsauga išleidžia į laisvę korupcija įtariamą Panevėžio merą Rytį Mykolą Račkauską,...

Unikauskas nurodė vieną priežastį, kodėl ryte sunku atsikelti (4)

Jeigu šąla rankos ir kojos, nesinori keltis iš lovos, jaučiatės vangus bei apsnūdęs – jūsų...

Kūdikio laukimu gyvenantis Deividas Meškauskas – apie tėvo rolę sūnui Adomui ir pokyčius darbe (5)

Šiuo metu Deivido Meškausko gyvenimą supa tik patys geriausi pokyčiai. Nors šokėjas...

Planą „B“ be Jasikevičiaus turintis Motiejūnas įvertino išvykstančius: važiuoja, kur uždirbs daugiau (39)

Kauno „Žalgirio“ generalinis direktorius Paulius Motiejūnas tik iš žiniasklaidos sužinojo,...

Energingo ryto receptas – sveikas burokėlių, špinatų ir vaisių kokteilis (4)

Kokteiliui pagaminti naudokite mėgstamus vaisius ir daržoves ar tokias, kokias turite po ranka....

Aktualu mamoms: pasidalinkite savo istorija ir laimėkite džiuginančią dovaną

Kviečiame dalyvauti konkurse „Mano istorija, kaip po gimdymo atsikračiau nereikalingų...