aA
Šeštadienį, gegužės 26 dieną, Kaune vyko antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas „Kaunas 2018“. Organizatoriai „Kauno autoklubas“ dalyviams negailėjo staigmenų: pradedant greičio ruožų įvairove, nuo suspaustų figūrinių slalomų stovėjimo aikštelėse, iki lenktynių uždarytomis miestų gatvėmis, kur reikėjo naudotis tikra ralio stenograma, baigiant slaptais kontrolės punktais.
Ralis "Kaunas 2018"
Ralis "Kaunas 2018"
© Organizatorių nuotr.

Mini ralio kartelę kėlė aukščiau

Kaip rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai, prie starto linijos Kauno rotušės aikštėje stojo net 70 ekipažų, kuriems reikėjo įveikti pusantro šimto kilometrų maršrutą, iš kurių beveik 25 km driekėsi greičio ruožais.

„Šį ralį stengėmės padaryti unikaliu. Juk mini ralio čempionatas – pirmas žingsnis į ralio pasaulį. Dauguma dalyvių šias trasas šlifuoja jau ne pirmus metus, tad mes suradome naujų greičio ruožų, be to, suorganizavome greičio ruožus itin smagiais, vingiuotais viešo naudojimo keliais ir dalyviams pateikėme ne tik trasos schemą, bet ir ralio lenktynininkų sudarytą stenogramą“, – naujoves pristatė ralio organizatorius Aleksandras Dainys.

Lenktynininkams teko įveikti 15 greičio ruožų, bei atsižymėti slaptuose kelio punktuose važiuojant iš vienos rungties į kitą. „Kauno autoklubo“ atstovai taip norėjo eliminuoti kauniečių pranašumą prieš svečius, mat buvo gausu ekipažų ne tik iš kitų Lietuvos miestų, bet ir iš kitų šalių. Bandę sutrumpinti kelią tarp greičio ruožų ir važiavę ne pagal kelio knygą buvo apdovanoti baudomis.

Laimėjo su lūžusiu raktikauliu

Naujoves geriausiai „sukramtė“ ilgamečių mini ralio čempionato lyderių Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza GT“ automobiliu, parodę absoliučiai greičiausią visų trasų įveikimo laiką – 23 min. 11,8 sek. Patyręs ekipažas dažnai lipa ant aukščiausios apdovanojimų pakylos, ir tai neturėtų stebinti, tačiau šį kartą jie pranoko patys save – V. Pauliukonis važiavo lūžusiu raktikauliu. Traumą jis patyrė 19 dienų prieš startą, ralio Ukrainoje metu. Lenktynininkas pripažįsta, kad vairuoti jam nebuvo lengva, o rankinį stabdį aštriuose posūkiuose jam traukė šturmanas A. Gulbinas.

Absoliučiai greičiausias ekipažas namo parsivežė SGC4 įskaitos pirmosios vietos taures. Jie 8 sekundėmis aplenkė Kęstučio Bielevičiaus ir Rimo Kinderio ekipažą ir 37-omis sekundėmis trečioje vietoje likusius Justiną Kvaraciejų su Martynu Bingeliu.

Greičiausieji su standartiniais automobiliais

Silpniausius variklius turinčioje standartinių automobilių klasėje SGC1 laimėjo Aurimas Margevičius, kuriam kelią rodė Evelina Drilingienė. Jie su „Mitsubishi Colt“ automobiliu trasą įveikė per 24:11,9 min. ir artimiausius varžovus Mindaugą Jankauską bei Paulių Moliejų, lenktyniavusius „Honda CRX“ automobiliu, aplenkė puse minutės. Trečioje vietoje liko Nerijus Mikalauskas ir Egidijus Vaišutis, nuo nugalėtojų atsilikę pusantros minutės.

SGC2 įskaitos nugalėtojai – Igoris Aleksejevičius kartu su Gintare Palubinskaite. Jiems tai buvo reabilitacija po praėjusių metų nesėkmės, kai lenktynes baigė atsitrenkę į „Eolto“ aikštelę juosiantį betono bloką. Šį kartą išskirtinis visais ratais varomas „Ford Sierra“ automobilis ralį baigė sveikas, per 23:18,7 min. Antroje vietoje finišavo daugiau nei minute atsilikę Šarūnas Moliejus ir Jonas Gedaudas su „Ford Focus ST“, trečioje – Aurimas Kučinskas ir Donatas Šarkauskas.

SGC3 klasėje greičiausiai važiavo Gytis Stalerūnas ir Martynas Bacys, trasą įveikę per 25 min. Už savęs jie paliko Mantą Bytautą ir Vytį Sidabrą bei Vytautą Veclovą su Steponu Mickevičiumi.

Laisvųjų įskaitų nugalėtojai

Veteranų, lenktynininkų, kuriems per 50 metų įskaitoje prie starto linijos stojo 7 ekipažai, tačiau finišą pasiekė vos 3. Tad taures išsidalinti nebuvo sunku. Vis dėlto kova tarp pirmos ir antros vietos buvo kaip niekada įtempta, mat skirtumas tarp nugalėtojų – vos 0,1 sekundės.

Pergalę minimalia persvara iškovojo Sauliaus Nausėdo ir Vilmanto Petrausko ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza“ automobiliu ir tik per plauką į priekį išsiveržęs prieš Antano Akučkos ir Nerijaus Genio ekipažą, važiavusį „Toyota GT86“ automobiliu. O trečioje vietoje saugiai įsitaisė šeimyninis Dariaus ir Beno Venckų ekipažas.

Istorinių sportinių automobilių įskaitoje dominavo „Žiguliai“. Pirmąją vietą išplėšė Saulius Šuopys su Karoliu Volungevičiumi, trasą įveikę per 26:35,4 min, už jų – minute atsilikę Marius ir Adolfas Obeliūnai. Trečioje vietoje – Artūras Stelionis ir Domas Sabaitis.

Atsiimti apdovanojimo už geriausią pasirodymą laisvojoje klasėje ant pakylos lipo Ilona Steponėnė, net trimis minutėmis pralenkusi Bendo Strumskio ir Žydrūno Karpavičiaus ekipažą. Trečioje – Julius ir Laimonas Milaševičiai.

Komandinės įskaitos taurę iškovojo šių lenktynių šeimininkai „Kauno Autoklubas“. Antroje vietoje – „AG Racing“, trečioje vietoje – „Kauno technikos kolegijos“ desantas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Istorinis įvykis: Vanago komandai – gamyklinės komandos vardas (54)

Ilgametis Dakaro ralio dalyvis ir rekordininkas Benediktas Vanagas artimiausiose Dakaro ralio...

Vaidotas Žala išbandė Dakaro „Mini“ po remonto: adaptuotis reikia iš naujo

Įpusėjus rudeniui ne tik baigiasi automobilių sporto sezonas, tačiau ir prasideda lenktynininkų...

Dvi sporto federacijos prašo koreguoti „Nemuno žiedo“ investicinį projektą (1)

Vienintelė automobilių ir motociklų lenktynių trasa Lietuvoje – „Nemuno žiedas“ šiandien...

Lietuvoje startuoja unikalus projektas: dalyvauti kviečiami visi, kurie svajoja sėsti į ralio automobilį

Kasmet vis daugiau jaunų žmonių susidomi automobilių sportu. Lygiagrečiai daugėja ir pačių...

Prekybos miestelio „Urmas“ slalomo iššūkis pateiks naujų išbandymų

Per šalies miestus keliaujantis „D 1 Sport“ inicijuotas projektas „Saugūs keliai Lietuvoje“...

Top naujienos

Kremliaus ruporai – apie Seimo rinkimus: rauda dėl rezultatų, o vienas pabėgo į Rusiją

Rinkimai be pasirinkimo. Politinis alkoholizmas. Laimėjo Vakarų kapitalo palaikomas landzbergizmas....

Vyro pinigai liko įkalinti banke: sąskaitą užblokavo, bet mokesčius skaičiuoja (35)

Verslininkas Gytautas papasakojo apie situaciją, kurioje atsidūrė jo banko sąskaitoje laikomi...

Profesorius Kasiulevičius išvardijo 9 punktus, kaip Airija kovoja su koronavirusu: rezultatai kalba patys už save (257)

Gydytojas, profesorius Vytautas Kasiulevičius savo Feisbuko paskyroje šeštadienį pasidalino...

VRK nagrinėjo LLRA-KŠS skundą dėl Tapino iniciatyvų: leidinį pripažino neigiama politine reklama papildyta (123)

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) šeštadienį vertino Lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų...

Naujas rekordas: Lietuvoje – 1001 koronaviruso atvejis, 8 žmonės mirė papildyta (808)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras (NVSC) informuoja, kad per praėjusią parą Lietuvoje...

2 daktarai teigia: tikroji širdies ligų priežastis – ne cholesterolis (7)

Leidykla „Briedis“ pristato dviejų garsių daktarų – sertifikuoto mitybos specialisto Jonny...

Kaunas imasi ypatingų priemonių: prie kapinių budės pareigūnai, bus tikrinamas ir verslas (23)

Kauno miesto savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriaus specialistai drauge su...

Dėl mįslingų susirgimų galvas kraipo net geriausi JAV mokslininkai: pėdsakai veda į Kremlių (353)

Pradedant 2016 metais JAV diplomatai ir CŽA agentai, dirbantys užsienyje, įskaitant Kubą ir...

„Žalgiris“ – saviizoliacijoje, koronavirusas nustatytas Jokubaičiui (138)

Šeštadienį Kauno „Žalgirį“ pasiekė žinia, kad Roko Jokubaičio COVID-19 testo rezultatas...

Gyventojai nerimauja dėl šildymo sąskaitų: radiatoriai „pleška“, administratoriaus neprisišauksi (42)

Nesklandumai pradedant šildymo sezoną gali pasireikšti ne tik nešylančiais, bet ir pernelyg...

|Maža didelių žinių kaina