Kol ispanas ieškojo priežasčių ir bandė atjungti kabelius, praėjo jo starto laikas. Tada jis pradėjo ginčytis su teisėjais dėl naujo starto laiko. Kai derybos pavyko, pasak pačio Sainco, jis jau buvo praradęs koncentraciją ir neatidžiai klausė savo šturmano. Užteko to, kad K. Saincas blogai nugirdo arba nevykdė jo nurodymų ir per greitai "įėjęs" į ketvirtos pavaros posūkį, iš jo jau "nebeišėjo".

Mūšio lauke liko du - S.Loebas ir P.Solbergas. "Citroen" ir "Subaru". Po trijų GR pirmauja prancūzas, norvegas atsilieka 3,8 sek. Trečioje vietoje Markko Martinas ("Ford"), ketvirtas T.Makinenas ("Subaru").

Tame pačiame trečiame GR, po smūgio, rato neteko M.Grionholmas ("Peugeot").

Jis dar bandė pasiekti servisą, bet nepanašu, kad tai jam pavyks Jungtinėje Karalystėje. Policija ten griežtai draudžia važiuoti viešame kelyje techniškai netvarkingu automobiliu.

Startas antrai pirmo rato kilpai bus duotas 13.20 Lietuvos laiku.

1. Sebastien Loeb (Prancūzija) Citroen 31 min. 55.0 sek.

2. Petter Solberg (Norvegija) Subaru atsilieka 3.8 sek.

3. Markko Martin (Estija) Ford 12.1

4. Tommi Makinen (Suomija) Subaru 44.9

5. Colin McRae (D.Britanija) Citroen 57.9

6. Francois Duval (Belgija) Ford 1:06.8

7. Gilles Panizzi (Prancūzija) Peugeot 1:10.3

8. Harri Rovanpera (Suomija) Peugeot 1:10.7

9. Roman Kresta (Čekija) Skoda 1:39.0

10.Freddy Loix (Belgija) Peugeot 1:50.7

Tokia padėtis buvo po ispano pasitraukimo.