Iš tiesų pirmasis automobilis pasidabinęs juodai auksiniu dizainu buvo „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos „Porsche 911 GT3 Cup“, tačiau per „Aurum 1006 km“ lenktynes subyrėjus jo varikliui modelis šį sezoną liko tik parodinis. Varikliui atliekamas pilnas perrinkimas, dėl pasaulinio karantino pristojo detalių tiekimas, užtruko darbai ir „Porsche“ į trasą išvažiuos tik kitą sezoną. Šiemet jo kėbulas keliauja per parodas.

O štai naują, gamykloje automobilių sportui pritaikytą variklį gavusi „Chevrolet Corvette Z06“ sugrįžo į trasas pergalingai. Antrajame „Ring Challenge“ etape M. Matukaitis su ja nuskynė pergales tiek „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato, tiek Lietuvos „Time Attack“ čempionato važiavimuose. Į paskutines žiedines lenktynes Lietuvoje ji išvažiuos dar labiau patobulėjusi ir gavusi naują išvaizdą.
Juodos ir auksinės spalvos dizainas nėra naujas. Tai – klasika. Praeito amžiaus devintajame dešimtmetyje Formulėje 1 tokiomis spalvomis buvo pasidabinusi „JPS Lotus F1“ komanda, o joje lenktyniavo tuomet jaunas ir perspektyvus, būsimasis tris kartus pasaulio čempionas Ayrtonas Senna. Jis – Manto vaikystės herojus. O klasikinis „John Player Special“ dizainas – mėgstamiausias.

„Aš visą laiką ieškau idėjų automobilio apipavidalinimui, renku gražiausius dizaino sprendimus ir tas juodai auksinis dizainas man yra kažkas tokio. Visada kirbėjo mintis pasidaryti tokią savo interpretaciją. O dar ir Senna tokiu automobiliu lenktyniavo. Statyti šalia jo save būtų šventvagiška, bet jei yra toks klausimas, tai aš turiu tokio užsispyrimu ir manau, kad buvimas antru yra tarsi buvimas pirmam tarp pralaimėtojų. Lenktynėse norisi laimėti, tačiau paskutiniu metu turėjome nemenką nesėkmių ruožą, norisi po jo turėti naują pradžią. Tą iliustruoja vizualiniai pakeitimai, aukso ir juoda spalvos yra tarsi prabangos ir sėkmės simbolis, tai jį siejame su sėkmingų startų pradžia“, - automobilių dizaino atnaujinimą komentavo M. Matukaitis.

Sportininkas baiminosi, kad tokia spalvinė gama gali nepatikti partneriams, mat kiekvienas prekės ženklas turi savo spalvinę gamą, kuri rodo jo identitetą. Tačiau parodžius vizualizaciją „Dynami:t Energy by Baltic Petroleum“ komandos rėmėjams visi vienbalsiu pritarė tokiai idėjai.

„Manau, kad daug kam šis dizainas sukelia nostalgiją, automobilių sportą stebintys žmonės mato sąsajas su senuoju „Lotus“ dizainu. Taip pat šis dizainas patinka tiems, kurie mėgsta minimalizmą, aiškumą, subtilumą. Ir jis puikiai išryškina kėbulo linijas. Dėl to jis netgi geriau tinka „Corvettei“ nei „Porsche“. Pastarasis – apvalainas tarsi paršelis, o „Chevrolet“ linijos griežtesnės, pabrėžiančios raumeningą formą. Tad taip apklijavę „Corvette“ sulaukėme dar daugiau teigiamų atsiliepimų“, - kas taip traukia akį, komentavo lenktyninį automobilį padabinęs dizaineris Šarūnas Ramoška.

Gyvai naujai apsirengusią ir nauju balsu amerikietiško V8 variklio balsu pragydusią „Chevrolet Corvette Z06“ veiksme bus galima pamatyti sekmadienį „Nemuno žiedo“ trasoje, kur Mantas Matukaitis su ja varžysis dėl „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempiono titulo GT klasėje ir dėl geriausio rezultato „Time Attack“ serijoje.

„Ring Challenge“ organizatoriai dėl pandemijos ribos žiūrovų skaičių iki 300.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją