4 valandų lenktynės „NEW KART 4h endurance by vezuvezu.lt“ šį sekmadienį bus surengtos Aukštadvario kartodrome. Jose dalyvaus profesionalūs kartingo lenktynininkai, suskirstyti į dvi klases – kartų su pavarų dėžėmis ir be jų.

Lenktynės žada būti itin įdomios ne tik tuo, kad pareikalaus didžiulės ištvermės iš dalyvių. Komandose gali važiuoti nuo dviejų iki keturių lenktynininkų, kurie specialiai įrengtoje „Storent“ serviso zonoje turės per 4 valandas keistis ne mažiau kaip 8 kartus, t.y. vidutiniškai kas pusvalandį.

Įdomu dar ir tai, kad sportiniams kartams gali nepakakti vieno variklio resurso, todėl lenktynių dalyviams leidžiama turėti vieną atsarginį motorą. Įspūdinga bus ir degalų papildymo procedūra. Vienos komandos pildys degalų baką, o kitos... keis degalus su visu baku.

„Taip gerokai greičiau ir tokiu būdu ilgų distancijų lenktynininkai degalus keičia užsienyje. Tam netgi degalų bakai tvirtinami specialiais greitai nuimamais užraktais,“ – pasakoja daugkartinis Lietuvos kartingo čempionas ir vienas šių varžybų organizatorius Paulius Paškevičius.

Įdomu, kad vienas iš pagrindinių prizų lenktynių nugalėtojams taip pat susijęs su varikliu. Vienas labiausiai patyrusių šalyje sportinių kartingo variklio meistrų Ričardas Paškevičius žada nugalėjusios komandos kartui padaryti pilną variklio aptarnavimą.

„Tai nėra pigus malonumas, tačiau puikiai suprantu, kad po šių lenktynių iš karto variklio liks tikrai nedaug, todėl ir nutariau padaryti tokią dovaną nugalėtojams,“ – sako R. Paškevičius. Prizininkai dovanų gaus Q8 tepalus iš „Solirio“.

Negalintys atvykti į Aukštadvarį stebėti lenktynių gyvai, jas galės matyti internete – lenktynės bus transliuojamos tiesiogiai. Jų startas – 12 valandą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją