aA
Nors Lietuvos lenktynių trasose lenktyniaujančias moteris galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų, dvi greičiausios šalies lenktynininkės Indrė Senkutė-Gedgaudienė ir Ernesta Globytė nusprendė suvienyti jėgas ir kartu startuoti Šiaurės Europos zonos (ang. – North European Zone) šešių valandų lenktynėse.

Dešimtmetį lenktyniaujanti E. Globytė ir šešerius metus lenktynių trasas šturmuojanti I. Senkutė-Gedgaudienė pasakojo, kad tokį norą – startuoti vienoje komandoje – turėjo jau seniai, tačiau vis atsirasdavo kliūčių, kurios tokiam žingsniui sukliudydavo.

„Startuoti vienoje komandoje norėjome jau seniai, tačiau vis netikėjome, kad mums pavyks. Visgi vieną dieną susitikome išgerti arbatos ir nusprendėme, kad turime pabandyti“, – sakė lenktynininkės.

I. Senkutė-Gedgaudienė pasakojo, jog galimybę startuoti vienoje komandoje mažino ir Ernestos mintys nebelenktyniauti Baltijos šalyse ir varžytis tik Europos lenktynių trasose, o ir pati Indrė turėjo minčių prisijungti prie kitos komandos. Visgi merginos džiaugiasi, kad nors ir po ilgų svarstymų, moterišką komandą suburti pavyko.

Sportininkės pasakojo, jog tiek prieš lenktynes, tiek per jas viena kitai padės bei jau padeda kaip tik gali, mat ilgų nuotolių lenktynėse konkurencijos tarp komandos narių būti negali – lenktynes laimi ne atskiras pilotas, o komanda. Vis tik daugumą komandų sudaro 3 ar 4 pilotai, todėl merginos atviravo, jog žinant, kad visą čempionatą teks įveikti dviese, kyla ir šioks toks nerimas.

„Mes einame rizikos keliu, nes kas turi 3-4 vairuotojus, jie turi daug strategijų bei kelis atsarginius planus jei kuriam komandos nariui pasidarytų bloga ar kas nors nutiktų. Todėl rizikuojame, nes mes neturėsime to trečio žmogaus, kuris galėtų kažkurią mūsų pakeisti, todėl, kad ir kas bebūtų, turėsime išsikapanoti pačios“, – aiškino E. Globytė.

Merginos taip pat prisipažino, kad nepaisant ilgametės lenktyniavimo patirties prieš startą vis dar jaučia ir baimę. Štai I. Senkutei-Gedgaudienei vis dar neramu dėl pirmųjų starto sekundžių, kad gerai startuoti nesutrukdytų kokia žmogiška klaida. E. Globytė taip pat pripažino, kad šiokių tokių baimių yra, svarbiausia – „nepavesti“ komandos. Mat net ir menkiausia vieno piloto klaida visai komandai gali kainuoti daug svarbaus laiko, o svarbiausia – pozicijas.

Tiesa, tam, kad rezultatai būtų kuo geresni, merginos intensyviai treniruojasi ne tik lenktynių trasose, bet ir sporto salėje. Pačios lenktynininkės juokėsi, jog lenktynėms skiria visą savo laisvą laiką, todėl kartais net ir su draugais susitikti būna sunku, o ką jau kalbėti apie vasaros savaitgalius, visi jie – lenktynių trasose.

Automobilių sportas apima visą mūsų laisvalaikį, tai kaip liga, kurios negalima pagydyti. Tačiau mes tuo džiaugiamės“, – juokėsi lenktynininkės.

Pirmasis „SpeedsistersLT“ savo komandą vadinančių lenktynininkių startas jau gegužės 12 d. Rygoje, Latvijoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Antrame „4x4 Perimetro“ etape klaidų neišvengė ir lyderiai

Lietuvos bekelės lenktynių čempionate „ 4x4 Perimetras “ neužtenka važiuoti greitai –...

Bekelės lenktynių čempionate išskirtinė technika: lenktyniaus Dakaro ralio verti visureigiai

Gegužės 17 d. vakare Švenčionys taps svarbiausiu miestu Lietuvos bekelės mėgėjams – čia...

Prasideda Europos „drifto“ čempionatas: su stipriausiais kausis du lietuviai

Šį savaitgalį prasideda „ Drift Masters “ Europos šonaslydžio čempionatas, kuriame...

Žiedinių lenktynių bolidu „Cupra TCR“ R. Čapkauskas startuos „Press Ralyje“ (1)

Jau 24 kartą vyksiantis tarptautinis žurnalistų ralis ilgainiui tapo vien tik asfaltiniu. Per tuos...

Mėgėjiškose lenktynėse greičiausiai važiuoja mažiausi automobiliai (1)

Nejaugi norint pradėti lenktynininko karjerą ar tiesiog svajojant azartiškai trasose praleisti...

Top naujienos

Siaubingi radiniai šokiravo turistų mėgiamos salos gyventojus: sunku suvokti (15)

Kipre iki šiol jau rasti penki kūnai, įskaitant dviejų žmonių palaikus lagaminuose, kurie buvo...

Rusijos kariuomenės vado sąlygos NATO dėl Baltijos šalių: arba mūsų pasiūlymas, arba bus blogiau (428)

Mūsų santykiai su JAV ir NATO – žemiausiame lygyje per visą istoriją. Tai pripažinęs...

Grįžęs į tėvynę emigrantas palygino, kaip gyveno Anglijoje ir kaip dabar - Lietuvoje (205)

Puikų darbą užsienyje į šeimos ir gamtos apsuptį iškeitęs Mindaugas Sragauskas grįžo į...

Orai: vasara jau Lietuvoje (1)

Didesniąją šios savaitės dalį mūsų šalies orus lems itin šilto ir drėgno oro masė,...

Per plauką nuo „Eurovizijos“ finalo likęs Jurijus grįžo į Lietuvą: tai sužinojęs kambaryje pradėjau isteriškai juoktis (81)

Nors mūsų šalies atstovui „Eurovizijoje“ šis 64-asis tarptautinis dainų konkursas baigėsi...

Kodėl kai kurie žmonės serga rečiau: priežasčių ieškoti galima prisiminus, kaip motina gimdė (29)

Prieš septynerius metus Lietuvoje buvo pasiektas didžiausias atliekamų cezario operacijų...

Rimvydas Valatka. Kas geriau – Šimonytė ar Nausėda (10 patikros stacijų)? (413)

Pusiaukelė tarp Prezidento rinkimų I ir II turo rami kaip niekada. Du trečdaliai tautos jau...

Tritaškių lietumi pažymėtame trileryje Eurolygos karaliais tapo CSKA (139)

Eurolygos sezonas pasiekė finišo tiesiąją. Įtemptame finale čempionės titulą po trejų metų...

Dėl dviejų žaidėjų ateities ekipoje garantuotas Urbonas: „Žalgiris“ – donoras Eurolygoje, mes – LKL Adomaičio komentaras (5)

Po pralaimėjimo svečiuose atsitiesęs Vilniaus „Rytas“ savo žiūrovų akivaizdoje Utenos...

Šiuolaikiniam žmogui vien išvydus tokius papuošalus būtų negera, bet jais besidabinusios damos savęs žiauriomis nelaikė (5)

Istorija mena nemažai ekstravagantiškų ir net provokuojančių Europos mados vingių, tačiau tai,...