aA
Didžiausios 2016-ųjų ralio fiestos Žemaitijoje išvakarėse, šio tarptautinio renginio spaudos centras surengė nedidelę sportininkų apklausą, kas kaip leido laiką nuo 2015-ųjų čempionato finišo iki pirmųjų testų šiais metais. Štai kaip naujam lenktynių serialui ruošėsi „N40-Egzotika“ ekipos įkūrėjas, pilotas Algirdas Kazlauskas.
Algirdas Kazlauskas
Algirdas Kazlauskas
© N40 vyrų autoklubas

- 2016-ųjų profesionalaus ralio sezonas Lietuvoje prasideda neįprastai vėlai – „Žemaitijos ralis“ bus pirmoji proga palenktyniauti savų žiūrovų akivaizdoje. Ar tokia ilga pertrauka pakoregavo jūsų ekipažo planus? Kaip dirbote siekdami optimalios sportinės formos?

Mūsų ekipažui šilta žiema net labai pakoregavo prieš sezoną užsibrėžtus planus. Sezono pradžią kiek išgelbėjo nusiteikimas išbandyti jėgas ralio sprinto varžybose, todėl mums pavyko palenktyniauti žiemiškose trasose Aluksnės varžybose, po kurių sniegas ištirpto ir stojo ilga nyki tyla ralio pasaulyje.

Bet atėjo pavasaris, išdžiuvo keliai, ir vėl – nusiteikimas važiuoti ralio sprinto varžybose padeda, kadangi būtent ralio sprinto čempionato etapas „Užventis 2016“ įvyko ankščiau kitų žvyrinių ralių. Būtent šios varžybos padėjo atnaujinti važiavimo įgūdžius, o kadangi pertrauka buvo ypač ilga, tai nusprendėme pasinaudoti ir protingais trenerio Jono Dereškevičiaus patarimais, kuris dabar nuolatos šalia ir labai padeda ruoštis sezonui.

- Ar skiriasi pasiruošimo varžyboms algoritmas priklausomai nuo to, kur vyksta čempionato etapas: Aukštaitijoje, Žemaitijoje, Dzūkijoje, Latvijoje? Kokius specifinius „Žemaitijos ralio“ bruožus išsiskirtumėte?

Mūsų ekipažas yra iš esmės naujokas klasikiniame ralyje. Tiek man, tiek šturmanaui Andriui Petruškevičiui, šis sezonas viso labo trečias, t.y. savo auto sportininkų karjerą pradėjome tik „Rally Talsi 2014“ varžybomis, todėl dar neturime pakankamai patirties, kad galėtumėm vienareikšmiškai išskirti ralio čempionato etapų specifikos.

Tačiau per du sezonus jau supratom, kad „Žemaitijos ralis“ išsiskiria ypatingai tvirtomis ir kokybiškomis trasomis. Todėl tai, ko gero, mūsų ekipažo mylimiausios varžybos, mes važiuojame SG klasės automobiliu, kuris vedamas tik priekine ašimi, ir kai reikia važiuoti keturių ratų vedamų automobilių išmaltais keliais, tai kartais patampa nebe greičio varžybos o išgyvenimo ir išlikimo. Tuo tarpu „Žemaitijos ralio“ trasos suteikia galimybę lenktyniauti, kadangi net važiuodamas sportinių automobilių srauto pabaigoje gauni pakankamai kokybišką ir tvirtą trasą.

- Kuriais metais „Žemaitijos ralyje“ pasiektais rezultatais ar įgyta patirtimi džiaugiatės labiausiai? Kas labiausiai džiugina ir kas labiausiai neramina šiųmetinio ralio išvakarėse? Kokius tikslus sau keliate?

Prieš dvejus metus „Žemaitijos ralis“ mūsų ekipažui buvo viso labo trečios varžybos, todėl realiai neturėjome jokių uždavinių, tiesiog važiavome ir mokėmės. Praėjusiais metais „Žemaitijos ralis“ man buvo išskirtinis, kadangi paragavau vadinamo „nulinuko“ duonos, t.y. važiavau prieš visą sportinį srautą ir atlikinėjau žiūrovų „apšildymo“ funkciją.

Algirdas Kazlauskas
Algirdas Kazlauskas
© N40 vyrų autoklubas

Važiuodamas „švariu“ keliu, kur nėra greitesnių ekipažų „nupieštos“ trasos trajektorijos, patyriau tikrai gerų pamokų. Na, o šiemet labai laukiame „Žemaitijos ralio“, visų pirma todėl, kad, kaip jau minėjau, tai mūsų ekipažo mylimiausios Lietuvos varžybos, o antra, kadangi šiemet mūsų ekipažas jau kelia sau rimtus sportinius tikslus, t.y. laimėti savo klasėje, tokių iššūkių praėjusį ir užpraeitą sezoną neturėjome.

- „Žemaitijos ralis 2016“ bus bendras Lietuvos – Latvijos čempionatų etapas. Ar sekate, kas vyksta Latvijos ralio meistrų stovykloje? Kurį „braliuką“ laikote savo konkurentu?

Galime išdidžiai pasakyti, kad mūsų ekipažui „braliukų“ konkurentų nėra, ne todėl, kad mes greitesni, o todėl, kad Latvijoje nėra mūsų SG klasės atitikmens, atitinkamai nėra ir mūsų klasės konkurentų, mes varžysimės tik su saviškiais. Bet, kadangi stebime situaciją Latvijos ralyje, manau, „Žemaitijos ralyje“ vyks net labai intensyvi ir sunkiai nuspėjama kova tarp Latvijos ir Lietuvos ralio meistrų, o šią kovą dar paaštrins jaunais Kalle Rovanpera.

Latvijos čempiono titulo šiais metais siekia Suomijos ralio vunderkindas K. Rovanpera. Kas iš Lietuvos jaunųjų ralio talentų galėtų mesti jam iššūkį?

Deja, Lietuvos ralio mokykla kol kas neturi išsiugdžiusių jaunų talentų, o atsižvelgiant į K. Rovanpera rodomus rezultatus, panašu, kad net ir seniems ralio vilkams nėra lengva palaikyti šio jaunuolio užduodamą tempą.

- Už kurio „Žemaitijos ralyje“ startuosiančio ekipažo pergalę statytumėte didžiausią sumą jei būtų surengtas totalizatorius? T. y. turi daugiausia galimybių laimėti bendroje įskaitoje, automobilių visais keturiais varančiais ratais ir varomų viena ašimi?

Šioje situacijoje turiu prisipažinti, kad esu subjektyvus. Šiose varžybose mūsų „N40-Egzotika“ komandos atstovai startuos praktiškai visose įskaitose, todėl natūralu, kad statyčiau už saviškius.

Pirmoje įskaitoje ir visose varžybose pergalę prognozuoju komandos legionieriui Janiui Vorobjovui, antroje įskaitoje antram komandos užsieniečiui Aleksandrui Gorelovui, trečioje įskaitoje klubiečiui Ignui Taletavičiui, penktoje įskaitoje žinoma pergalės neketinu lengvai atiduoti ir pats. Na, o vienintelėje ketvirtoje įskaitoje, kur neturim savo atstovų, pergalę prognozuočiau mūsų klubo kaimynui Egidijui Valeišai.

Tikrai ne amžiumi, bet sielos veržlumu ir ralio patirtimi vieną jauniausių ralio pilotų Algirdą Kazlauską su šturmanu Andriumi Petruškevičiumi turėsite galimybę savo akimis pamatyti greičio ruožuose jau birželio 17-18 dienomis bendrame Lietuvos ir Latvijos ralio čempionato etape „Žemaitijos ralis 2016“. Bilietus į varžybas galite įsigyti jau šiandien „Tiketa“ kasose.

N40 vyrų autoklubas
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Testiniame „Samsonas Rally Utena“ greičio ruože sužibėjo suomis Sami Pajari

Penktadienio popietę Utenoje prasidės paskutinis Lietuvos automobilių ralio ir ralio sprinto...

Trečia Balkanų ralio diena: trūksta greičio ir kyla klausimų

Rumunijoje vykstančiame Balkanų ralyje trečiadienis sportininkams buvo kol kas ilgiausia diena....

Realybės šou „Aš ralistas“ vėl skelbia talentų paieškas

Realybės šou „Aš ralistas“ paskelbė atranką į naują, jau trečiąjį sezoną, skelbiama...

Antra Balkanų ralio diena: slidžios trasos ir itin didelis greitis

Antradienis Balkanų ralyje lenktyniaujančius sportininkus pasitiko tirštu rūku ir šlapiomis bei...

„Drago“ čempionato pabaigoje – Lietuvos rekordas: šiemet sportininkui jau trečias

Kazlų Rūdos aerodrome nugriaudėjo paskutinis Lietuvos drago čempionato finalas. Sezoną...

Top naujienos

Kodėl mūsų pensijos tokios mažos: kuo daugiau uždirbi – tuo mažesnę dalį gauni kliūna išankstinių pensijų gausa (3)

Lietuvos socialinio draudimo sistema labiau naudinga tiems, kurie iki pensijos gauna mažesnes...

Verslas PliusEdgaras Savickas

Jūsų atlyginimas „Delfi“ skaičiuoklėje: pasitikrinkite, kiek po valdžios sprendimų gautumėte kitais metais

Lietuvoje 850 tūkst. arba maždaug trys ketvirtadaliai dirbančiųjų „popieriuje“ per mėnesį...

Karas Ukrainoje. Rusų pajėgos vėl užpuolė Zaporižią Ukrainos ginkluotosios pajėgos Chersono srityje išlaisvino dar dvi gyvenvietes

Pirmadienio, spalio 3 d., rytą rusų įsibrovėliai sudavė dar vieną smūgį Zaporižei.

Kas antrą moterį kankinanti liga nepraleidžia ir vyrų: norint pasveikti, teks kai ko atsisakyti

Šlapimo pūslės uždegimas – liga, kuria bent kartą gyvenime perserga kas antra moteris....

Verslas PliusYvonne Yue Li

Didžiųjų aukso kasyklų vadovai: pramonės krizė greitai nesibaigs (1)

Didžiausių pasaulio aukso kasyklų vadovai prognozuoja, kad kaštų spaudimas išliks ir kitais...

Daumantė Hinz

Teisininkas atsako: ar galima paduoti gydytoją į teismą dėl atsainaus poelgio su pacientu? (1)

Kiekvienas, kreipdamasis į gydymo įstaigą bei medikus medicininės pagalbos, tikisi, jog jam bus...

Jasikevičius šlovino „Barcelona“ gynybą: darėme tai neįtikėtinai gerai

Po pergalės antrajame Ispanijos ACB ture „ Barcelona “ strategas Šarūnas Jasikevičius...

Kardiologė išvardijo maisto produktus, darančius didžiausią žalą širdžiai ir patarė, ko valgyti daugiau

Retas apie tai susimąstome, tačiau už galimybę kasdien kibti į darbus, keliauti, bendrauti,...

Švedijos „Tele2“ technologijų vadovas pasakė, ką leis pasiekti 5G ir kas laukia po to: ne tik spartesnis naršymas

Diegiant 5G visi kalba apie spartą ar delsą vartotojams, tačiau turėtume galvoti ne apie tai, o...

Ar Užkalnis moka už maistą ir kiek palieka arbatpinigių? Įrodymai negailestingi

Jūs jau žinote, kad kai kuriais atvejais palieku restoraną nemokėjęs – kai už mane sumoka...