Šį sezoną varžybose nedalyvaus 2007-2008 metų Senojo žemyno čempionas Nerijus Naujokaitis, Ričardas Savickis, Šarūnas Glikas, Martynas Padgurskis ir Linas Norkus.

N. Naujokaitis tapo 22-ejų metų N. Kondrachino treneriu ir šiomis dienomis testuoja automobilio „Volkswagen Polo“ 1763 ccm darbo tūrio 500 AG pajėgumą išvystantį variklį Vokietijoje.

„Reikia pasidžiaugti, kad atsiranda žmonių, kurie suranda rėmėjų ir skiria lenktynėms asmenines lėšas. Pagarba jiems. LASF didžiuojasi, kad Lietuvai Europos čempionate atstovaus du lenktynininkai, - sakė LASF viceprezidentas Gintautas Šlėderis. – Linkiu, kad jie ne kartą užliptų ant prizininkų pakylos.“

„Svarbu, kad lenktynininkai siekia išlaikyti tradicijas. Nežiūrint į sunkią krizę sportininkai toliau įgyvendina savo troškimus trasose“,- kalbėjo LASF generalinis sekretorius Ričardas Rupkus.

31-erių metų P. Pleskovas savo karjerą pradėjo 1999 metais. 2004-aisiais varžybų etape Latvijoje jis užėmė 3-ąją vietą, 2005-aisiais liko 10-as, 2006-aisiais pakilo į 5-ąją poziciją, o dar po metu jau buvo 4-as.

„Šį sezoną mano ambicijos tokios, kad norėtųsi jau lipti ant pakylos. Tai priklauso nuo sportininko, automobilio, trasos, oro sąlygų ir situacijos. Jei suderini pirmus tris faktorius, likę du jau ne tokie svarbūs. O jei dar žinočiau, kur nusipirkti sėkmės“, - svarstė Europos čempionato dalyvis P. Pleskovas.

Klaipėdietis ketina dalyvauti visuose 10 čempionato etapų ir vairuos „Ford Fiesta ST T-16 4x4“ automobilį su 2,0 litro darbo tūrio „Cosworth“ turbovarikliu, išvystančiu 490 AG pajėgumą.

„Automobilis naujai paruoštas. Gaminome jį visus metus Estijoje ir Lietuvoje. Antradienį jis buvo išbandytas ir man techninės charakteristikos patiko. Važiuosiu visus etapus, bet technika juk genda ir lūžta. Pavyzdžiui, prieš tris savaites sprogo variklis. Jį vėl rinkome iš atskirų dalių. Dabar jis konkurentabilus siekiant aukščiausių pozicijų“, - dėstė P. Pleskovas.

Konkurentai visi, kas yra trasoje

Portugalijos etape dalyvauti kol kas užsiregistravo 17 pilotų. Konkurencija varžybose turėtų būti didelė.

„Konkurentai yra visi, kas važiuoja trasoje. Pagrindiniai varžovai yra Vengrijos, Rusijos ir Čekijos lenktynininkai. Gerai važiuoja ir Nikita. Mes abu būsime su viena – Lietuvos vėliava, bet netaikysime komandinio važiavimo taktikos. Padėsime vienas kitam remontuose, bet ne trasoje“, - atviravo P. Pleskovas.

Važiuoja savo lėšomis

P. Pleskovas prisipažino, kad Lietuvai atstovauja už savo lėšas.

„Važiuojame savo lėšomis. Noriu padėkoti tėčiui Vladui, kuris yra ir mano rėmėjas, ir treneris, ir mechanikas. Gaila, kad Klaipėdoje egzistuoja tik krepšinis, sportiniai šokiai ir sunkumų kilnojimas“, - apgailestavo automobilių kroso meistras.

Dėl nuolatinių automobilio reguliavimo ir bandymo darbų kenčia ir lenktynininko šeima.

„Nebėra jau sveikatos ir nervų. Pastaruosius du mėnesius žmona mane mato tik naktimis, o trys sūnūs tik sekmadieniais. Mechanikai Vytautas Tiknius, Viačeslavas Kravčenka, Donatas Paškevičius ir Arūnas Mikeliūnas turi dar daugybę darbo, o laiko iki čempionato pradžios jau neliko“, - sakė P. Pleskovas.

Lietuvos automobilių kroso atstovai į Portugaliją išvyksta balandžio 13 d. – antrą Velykų dieną.

FIA automobilių kroso čempionato 2009 m. kalendorius:

1. Portugalija, balandžio 18-19 d.

2. Ispanija, balandžio 25-26 d.

3. Latvija, gegužės 23-24 d.

4. Čekija, liepos 4-5 d.

5. Vokietija, liepos 11-12 d.

6. Slovakija, rugpjūčio 1-2 d.

7. Prancūzija, rugpjūčio 29-30

8. Čekija, rugsėjo 5-6 d.

9. Vengrija, rugsėjo 19-20 d.

10. Italija, rugsėjo 26-27 d.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją