aA
Tradiciškai, septintus metus iš eilės Lietuvos automobilių ralio čempionato finišas rengiamas Druskininkų ir Lazdijų apylinkėse. Būtent čia rugsėjo 30 dieną įvyko finalinis „Rally Classic“ etapas, padėjęs tašką tiek visame šių metų ralio sezone, tiek kovoje dėl čempionų titulo.
Janis Vorobjovas

Prie šeštojo Lietuvos ralio čempionato etapo starto stojo daugiau nei 30 ekipažų iš Lietuvos, Latvijos bei Lenkijos.

Ralio organizatorius VŠĮ automobilių sporto klubas „AJAGS“ lenktynininkams paruošė 276,73 km maršrutą, iš kurio 115,12 km driekėsi greičio ruožai. Jų iš viso buvo devyni.

Ralio išvakarėse, penktadienį, vykusios spaudos konferencijos metu greičiausieji lenktynininkai ne itin noriai dėstė savo tikslus, tačiau jie akcentavo, kad čia laukiama įdomios kovos ir gero laiko praleidimo.

Pirmajame greičio ruože geriausią rezultatą užfiksavo Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas su „Mitsubishi Lancer EVO IX“. Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius su tokiu pat automobiliu atsiliko 7 sekundes. Trečią laiką parodė Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko duetas su „Lancer EVO X“. Jie nugalėtojams čia pralošė 10,6 sek.

Antrajame greičio ruože geriausią tempą pavyko išlaikyti latvių ekipažui. Tai Janis Vorobjovs ir Ivo Pūkis, važiuojantys su „Mitsubishi Mirage“ automobiliu. Ir vėl greitas buvo Giedrius Notkus, kuris latvių ekipažui pralošė tik 1,3 sek. Deividas Jocius buvo trečias, atsilikęs 4,8 sek.

Trečias greičio ruožas – lygiai toks pats kaip pirmas. Pirmi du greičiausi lenktynininkai jame – taip pat tie patys. G. Notkus – pirmas, D. Jocius – antras. Skirtumas tarp jų vos 0,8 sek. J. Vorobjovs šįkart buvo trečias, nusileidęs 4,4 sek. O čia pat už jo, 1,5 sek. atstumu ir Vytautas Švedas.

Ketvirtajame greičio ruože – antrasis J. Vorobjovs atsakas Giedriui. Latvis lietuvį pranoko 4,1 sek. Trečias buvo Deividas Jocius, atsilikęs 10,1 sek.

Po keturių greičio ruožų lenktynininkų laukė serviso zona, kur valandą laiko mechanikai galėjo remontuoti jų automobilius.

Susumavus visų pasirodymą, po keturių greičio ruožų pirmas žengė Giedrius Notkus. Janis Vorobjovs nuo jo buvo atsilikęs 10,3 sek. Trečioji vieta priklausė Deividui Jociui – jo deficitas 17,3 sek. Ketvirtas – Vytautas Švedas, atsilikęs 30,6 sek., o penketuką užbaigė A. Mikhaylov ir Normunds Kokins, atsilikę jau 1 min. 48,8 sek.

Lietuvos ralio čempionato finalas (V. Pilkausko nuotr.)
Lietuvos ralio čempionato finalas (V. Pilkausko nuotr.)

Pailsėję lenktynininkai pradėjo antrąją Druskininkų ralio dalį. Ir penktajame greičio ruože sąlygas vėl diktavo J. Vorobjovs, tačiau Giedrius Notkus ir Vytautas Švedas buvo čia pat už jo. Jie abu finišo liniją kirto vienodai atsilikę nuo latvio – 2,7 sek. Ketvirtas buvo Benediktas Vanagas, pralošęs 8 sek.

Itin nesėkmingas šis ruožas buvo puikiai važiavusiam Deivido Jociaus ir Donato Zvicevičiaus ekipažui. Jie vertėsi.

Šeštąjį ruožą ir vėl pirmas įveikė J. Vorobjovs, pralenkęs G. Notkų 6,7 sek. V. Švedas buvo trečias, atsilikęs 14,6 sek. Ketvirtas – B. Vanagas.

Septintajame – greičiausiųjų ketvirtukas nepasikeitė. Janis – pirmas. Giedrius jam pralošė 4 sekundes. Vytautas atsiliko dar 8,4 sek., o Benediktas – dar 3,1 sek.

Likus dviem greičio ruožams iki Druskininkų ralio pabaigos bendroje įskaitoje pirmu numeriu žengė Janis Vorobjovs. Jo pranašumas prieš Giedrių Notkų buvo 3,1 sek. Trečioji pozicija priklausė Vytautui Švedui – atsilikimas 46 sek. Dar dviejų minučių atstumu nuo Vytauto – ketvirtoje pozicijoje žengė B. Vanagas. O dar 15,2 sek. atstumu, penktoje vietoje – A. Mykhailov.

Gaila, bet priešpaskutiniame greičio ruože likimas neleido įvykti bekompromisei kovai tarp Janio ir Giedriaus. Pastarasis čia prakirto ratą, prarado daug laiko ir antrą poziciją bendroje įskaitoje. Į ją šoktelėjo Vytautas Švedas, laimėjęs aštuntąjį greičio ruožą. Jis 16,2 sek. pralenkė Benediktą Vanagą ir 16,6 sek. – latvį Rolands Jaunzems. Giedrius šiame ruože dėl pramušto rato prarado daugiau nei vieną minutę, finišuodamas aštuntas, o jo atsilikimas bendroje įskaitoje išaugo net iki 53,8 sek.

Prieš paskutinį greičio ruožą Janis Vorobjovs turėjo užtikrintą persvarą, Vytautas Švedas nuo jo buvo atsilikęs 23 sek. Atstumu.

Devintasis greičio ruožas vyko tamsoje. Ralio organizatoriai etapo pabaigai pasistengė sukurti itin įdomias sąlygas, mat naktiniuose greičio ruožuose gali viskas kardinaliai pasikeisti.

Tamsoje geriausiai naviguoti sekėsi Giedriui Notkui, kuris 12,5 sek. pralenkė latvį.Trečias čia buvo Vytautas, atsilikęs 25,9 sek.

Bendroje „Rally Classic Druskininkai“ įskaitoje Janis Vorobjovs užėmė pirmąją vietą. Jis taip pat tapo ir 2017 metų Lietuvos ralio čempionu. Antras Druskininkuose buvo Vytautas Švedas, atsilikęs 36,4 sek. Giedrius Notkus turėjo tenkintis trečiąja vieta. Iki antros pozicijos jam pritrūko 4,9 sek.

Ketvirtas ralį baigė Benediktas Vanagas su nauju šturmanu Aisvydu Paliukėnu. Ekipažas važiavo „Škoda Fabia R5“ automobiliu. Penketuką užbaigė Rolands Jauzems.

Dvejais ratais varomų automobilių įskaitoje greičiausias buvo Egidijaus Valeišos ir Povilo Reiso ekipažas su „BMW M3“ automobiliu. Bendroje Druskininkų ralio įskaitoje jie užėmė 7 poziciją.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasižiūrėjo į Lietuvos drifterius atidžiau: gyvename pačiais geriausiais laikais

Lietuvos drifto čempionato sezonas artėja į pabaigą. Rugpjūčio 24 d. laukia „Smagresta Drift...

Laukia 28-asis ralio maratonas „Aplink Lietuvą“

Tik mėnuo beliko iki rugsėjo 13-osios, kai Kaune, Rotušės aikštėje, prasidės tradicinis ralis...

Trečiasis „Ring Challenge“ etapas sumaišė „žiedininkų“ čempionato rezultatus

Šeštadienį, rugpjūčio 10 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ vyko trečiosios „ Ring...

Plytinės kartodrome atgimė legendinės kartingo lenktynės „GO-1“

Sekmadienį Vilniuje, Plytinės kartodrome , trumpam atgimė pirmasis Lietuvoje mėgėjų kartingo...

Rokiškyje „Agrorodeo“ duetas varžovus paliko toli už nugarų (1)

Šeštadienio vakarą Rokiškio apylinkėse baigėsi dvi dienas trukusi ralio fiesta „ Samsonas...

Top naujienos

Dekonstrukcijos. Fašistėjančios Europos motyvais Rusija pridengia savo organizuojamus pasaulio neonacių suvažiavimus (9)

Norėdami nukreipti dėmesį nuo vidinių Rusijos problemų, Kremliaus propagandistai naudoja senus...

Negalėjo patikėti, kad tai lietuviškas kaimas: ten žmonės jachtom plaukioja (56)

Jeigu šią vasarą dar nespėjote pakeliauti ir atrasti kažko ypatingo – DELFI Kelionių...

Amerikoje ir Vokietijoje įsijungė panikos režimas: ką dabar daryti su savo pinigais (278)

Kai Vokietija nusičiaudi, Europa suserga, o kai nusičiaudi Jungtinės Valstijos , suserga visas...

Nuostabūs lietuvių pasirodymai Singapūre: Rapšys iškovojo aukso, Šidlauskas – sidabro medalius (19)

Fantastišką pasirodymą FINA pasaulio plaukimo taurės trečiajame etape tęsia abu Lietuvos...

Direktorius su BMW pajūryje leistiną greitį viršijo dvigubai – 180 km/val. (180)

Šį savaitgalį, kai Karklėje vyksta didelis muzikos festivalis, pajūryje dirba ir iš Vilniaus...

Įspėjimas tėvams: vaikų elgesio sutrikimas, kuris ateityje gali tapti rimtos priklausomybės priežastimi (7)

Tokius vaikus atsisako saugoti auklės, mokyklose jie gauna daugiau kritikos nei kiti bendraamžiai, o...

Nelaimė lietuvių pamėgtoje Odesoje: įsiplieskė gaisras, aukų daugėja (38)

Ukrainos pietiniame Odesos uostamiestyje devyni žmonės žuvo ir dar 10 buvo sužeisti per...

Unikalų „Lotus“ kaunietis savo garaže konstravo šešerius metus (12)

„Užsieniečiai puristai smerkia, nes yra dingusi pakankamai reto automobilio autentika, o Lietuvoje...

Sodininkai kyla į kovą: kodėl galima vogti, apgaudinėti ir nieko už tai nebus (46)

„Jiems galima vogti, apgaudinėti ir nieko už tai nebus“, – nusivylusi ištarė Salomėja...

Romas Sadauskas – Kvietkevičius. Prezidentui naudinga leisti „valstiečiams“ likti valdžioje iki kadencijos pabaigos (114)

Žolinės savaitę naujojo derliaus Vyriausybė dar nepašventinta, o senosios jau beveik nebėra, bet...