Iki ralio likus kiek mažiau nei savaitei organizatoriai nusprendė pasidalinti dar vienu perliuku, kuris paruoštas „CBet Rally Rokiškis“ žiūrovams, stebėsiantiems ralį žiūrovų zonose. Keliose iš jų šiemet bus galima išvysti dar įspūdingesnius automobilių šuolius nei ankstesniais metais. Organizatoriai ir taip didelius dirbtinius tramplinus šiemet dar labiau padidino. Papildomo aukščio įgavo ir vadinamasis Vaidoto Žalos tramplinas, kuris šiemet pavadintas „Valvoline/Rokiškio Grand“ bei pažymėtas 13/15 numeriu.

Kaip sakė varžybų organizatorius Audrius Gimžauskas, šis tramplinas didinamas jau ne pirmą kartą, tačiau tiek žvyro, kiek čia buvo atvežta šiemet, anksčiau niekada nebuvo.

„Ties Vaidoto Žalos tramplinu, vidinėje pusėje stovi senos autobusų stotelės suoliukas. Tai anksčiau, pačiame pirmame ralyje tas suoliukas, žiūrint pagal kelio lygį, matydavosi pilnai. Kai kitais metais pradėjome didinti trampliną, pakėlėme kelią sulig puse suoliuko kojų. Dabar tramplinas pakeltas tiek, kad to suoliuko jau nebesimato. Jis kone pusmetriu žemiau nei pats kelias. Tai galite įsivaizduoti, kiek šiemet paaugo tramplinas ir kaip jis pasikeitė nuo to laiko, kai ten šoko Vaidotas Žala“, – sakė „CBet Rally Rokiškis“ organizatorius Audrius Gimžauskas.

Be Vaidoto Žalos tramplino gerokai ūgtelėjo ir kitas, tame pačiame greičio ruože esantis tramplinas. Jame šiemet automobiliai oru skrieti irgi turėtų gerokai toliau.

„Pernai tas antrasis tramplinas, einantis po Vaidoto Žalos, buvo kiek per mažas. Jei pernai ten šokinėjo tik greičiausi automobiliai, tai šįkart, manau, šoks visi. Tramplinas tikrai aukštas. Tikrai įspūdinga vieta žiūrovams. Čia kaip visuomet bus žiūrovų zona su visa reikiama infrastruktūra, todėl rekomenduoju visus atvykti būtent į šį greičio ruožą, į C žiūrovų zoną“, – pasakojo Audrius Gimžauskas.

Dar du tramplinai įkurti A žiūrovų zonoje, „15min/SB Lizingas“ greičio ruože, pažymėtame numeriu 4/6. Čia esantis dirbtinis tramplinas irgi buvo padidintas. Maža to, netoliese supiltas ir dar vienas, antrasis dirbtinis tramplinas, tad ir čia žiūrovų zonoje puikūs vaizdai bus garantuoti.

„Iš viso tramplinams formuoti atvežta trylika sunkvežimių žvyro – po 20 kubų kiekviename. Tikrai įdėjome daug darbo, kad šuoliai čia būtų patys gražiausi ir žiūrovai turėtų kur paganyti akis. Po tramplinų pagaminimo automobiliais šuolių per juos netestavome, darėme iš akies, bet manau, kad per tiek metų organizavimo ta akis sukalibruota pakankamai tiksliai, kad padarytume gerai“, – pasakojo Audrius Gimžauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją