Tačiau abeji prizininkai neturėjo pagrindo sielotis, nes gavo vienodą prizą - "Mercedes Benz" atstovybės įsteigtą kelionę į "Formulės-1" lenktynes Hokenhaime. Nugalėtojams atiteko kelis tūkstančius litų kainuojantis firminis "Mercedes Benz" dviratis.
"Continental AG" koncernas naujausiu savo padangų komplektu apdovanojo ketvirtąją vietą užėmusį laidos "Ekipažas" prodiuserį Valdą Valiukevičių ir jam talkinusį dvylikmetį sūnų Paulių.
Ne mažiau atkakli kova virė ir atskirose automobilių klasėse.
Iki 1400 kub. cm darbo tūrį turinčių automobilių klasėje nugalėjo svečiai iš Lenkijos Tomaszas Popieliewiczius ir Arkadiuszas Raszewskis (Tomašas Popelievičius/Arkadiušas Raševskis), iki 1600 - svečiai iš Rusijos Dmitrijus Sokolovas ir Margarita Prosvirova, iki 2000 - žurnalo "Automoto" atstovai Linas Butkus ir Rolandas Adomėnas, o per 2000 - absoliutūs šio ralio laimėtojai D. Leonavičius ir A. Jacevičius.
Slalomo karaliaus vardą pelnė "Kauno dienos" žurnalistas Renaldas Gabartas su šturmanu Gintautu Firantu, kurie su "Audi TT" laimėjo parduotuvių tinklo "Iki" bei Birštono mero taures.
Lietuvos automobilių klubo prezidentas Tautvydas Barštys įteikė specialią taurę greitumines Kačerginės "Nemuno žiedo" rungtis laimėjusiems svečiams iš Rusijos Rustamui Akiniazovui ir Pavelui Rustanovičiui, kurie važiavo greitu ir galingu "Mitsubishi Lancer Evoliution VIII" automobiliu.
Komandų įskaitoje nugalėjo laidos "Ekipažas" ekipa, aplenkusi "Team Russia" ir "F-1" komandas.
Iš viso startavo 33 ekipažai iš Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Ukrainos ir Rusijos. Jiems per tris dienas teko įveikti 463 kilometrus, iš kurių 70 km sudarė greičio ruožai.