aA
Deividui Jociui ir jo šturmanui Donatui Zvicevičiui teko sudėti ginklus. Lietuvai atstovaujantiems sportininkams WRC Suomijos ralis baigėsi jam dar neprasidėjus. Lenktynininkams visas kortas sumaišė gauta žinia iš technikų komandos, turėjusios išnuomoti bei prižiūrėti automobilį viso ralio metu.
Deividas Jocius
© Aistės Kirsnytės nuotr.

Kaip teigiama „Arctic Energy WRT“ komandos pranešime žiniasklaidai, prieš techninę komisiją prasidėjo nesklandumai.

„Mus pasiekė žinia iš „Oktan sport“ komandos, kuri buvo įsipareigojusi nuomoti ir prižiūrėti automobilį varžybų metu, apie „Peugeot 208 R2“ variklio gedimą. Ir tai buvo paskutinės žinios iš šios komandos. Apie mūsų bėdas išgirdęs geras bičiulis suomis Jukka Hara sutiko pagelbėti ir išnuomoti „Ford Fiesta R2“ automobilį. Rankų nenuleidome ir ruošėmės startuoti ralyje. Atlikome visus formalumus, susirašėme greičio ruožus ir organizavomės automobilį bei techninį personalą, – apie iškilusius nesklandumus Suomijos ralyje pasakojo D. Jocius. – Tačiau, kad „Ford Fiesta R2“ bolidas atitiktų WRC techninius reikalavimus, privalėjome sumontuoti sportinį degalų baką. Jį radome pas kitus mūsų draugus – Martinsą Dzenitį Baltic Motorsport Promotion komandoje Rygoje. Organizavomės transportą degalų bako atgabenimui, tačiau suspėti jį įmontuoti ir susitvarkyti techninės komisijos formalumus mums nepavyko“, – pasakodamas apie susiklosčiusią situaciją apmaudo neslėpė Deividas Jocius.

Visgi lenktynininkas iš Lietuvos įžvelgė ir teigiamų pusių.

„Turime susirašę visus greičio ruožus. Kitiems startams tikrai pravers, nes dažnai apie 70 proc. greičio ruožų kartojasi“, - optimizmo nestokojo „Arctic Energy WRT“ komandos sportininkas.

Šiandien WRC Suomijos ralio dalyviai savo jėgas jau išbandė bandomajame 4,26 km ilgio greičio ruože. Jame puikų tempą ir pasiruošimą raliui demonstravo norvegas Madsas Ostbergas. Vos 1,4 s nuo jo atsiliko airis Craigas Breenas, o trečias buvo suomis J. Latvala.

Šiandien WRC aštunto etapo dalyvių taip pat lauks atidarymo ceremonija bei pirmasis prologinis, neilgas greičio ruožas – 2,31 km ilgio. Iš viso prie starto linijos išsirikiuos 71 ekipažas.

Per keturias ralio dienas pasaulio ralio čempionato dalyviams teks įveikti 317,26 kilometrus greičio ruožais, kuriuose vyrauja slidi žvyro danga su gausybe tramplinų, vingiuojančiais Suomijos miškais.
Po septynių WRC etapų bendroje čempionato įskaitoje pirmauja belgas Thierry‘as Neuville‘is. Antras prancūzas Sebastienas Ogieras, kuris nuo savo priešininko atsilieka 27 taškais, nors pergalių skaičių turi tiek pat – tris. Trečias estas Ottas Tanakas, kuris savo sąskaitoje kol kas turi vieno etapo pergalę.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Top naujienos

Ukrainos kariuomenės karininkas: rusai į Ukrainą važiuoja kaip į safarį – pašaudyti į „chacholus“ (985)

Atskridus į Kijevą įtarti tai, kad šalis kariauja, galima dėl sugriežtintos patikros oro uoste...

Dėl sulaužyto gyvenimo dabar nebežino, kur kreiptis: gailiuosi, kad nuvedusi dukterį pas gydytojus, paklausiau jų patarimo (42)

Prieš daugelį metų globėjų į užsienį kartu su seserimi išvežta lietuvaitė po dešimties ten...

Stulbinantis atsitiktinumas: lietuviai sutrumpino darbo laiką – pelnas išaugo kartais (136)

Dvi Lietuvos įmonės „Engineer“ ir „Valandinis“, veikiančios statybų srityje, nuo rugsėjo...

Naminiai kukuliai: kam eiti į „Ikea“, jei gali paruošti namuose (13)

Tradicinis švedų patiekalas yra beveik tokia pat legenda, kaip cepelinai Lietuvoje, tik labiau...

Pratęsime „Žalgirį“ skandinęs Pangosas – apie Šarą, šiltus prisiminimus ir keistą jausmą Kaune

Likus dešimčiai minučių iki penktadienio vakaro Eurolygos mūšio tarp Kauno „Žalgirio“ ir...

Geriausių išmaniųjų dvidešimtukas pagal kainos ir kokybės santykį (70)

Išmaniųjų gamintojai nuolat pristato naujausius savo gaminius. Technologijos vis tobulėja, auga ir...

Ekspertė pateikė gluminančių įžvalgų, kodėl reikėtų kuo skubiau atsisakyti drėkinamojo kremo (1)

Drėkinamasis kremas paprastai laikomas pačia būtiniausia odos priežiūros priemone, tad kuo gali...

Karališkosios šeimos atstovų populiarumo reitinge karalienė Elžbieta II liko antroje vietoje: viskas išsidėstė labai netikėtai

Didžiosios Britanijos karalienei po šių metų apklausos teko užleisti pirmąją populiariausių...

Vairavimo egzaminuotojas apie darbo užkulisius: žmonės šalia manęs verkia (32)

Jokiame universitete šios profesijos neišmoksi, todėl įdarbinimo procesas ilgas ir sudėtingas,...

Lažybose didžiausios sumos statomos ne už prezidento reitinguose pirmaujantį Nausėdą, bet už Šimonytę (82)

Nors vykdytos visuomenės nuomonės apklausos rodo, kad populiariausias tarp kandidatų laimėti 2019...