aA
Antrus metus iš eilės Vaidoto Žalos „Agrorodeo“ komanda laikosi panašios taktikos – į Pietų Ameriką iškeliauja dar prieš Naujuosius metus, pirmoji iš visų lietuviškų ekipažų. Gruodžio 31-osios rytą iš Vilniaus oro uosto išskridęs ekipažas sakė, kad lietuviškus Naujuosius metus sutiks būdami ore ir spės į senųjų metų palydas Peru, Pietų Amerikoje.
"Agrorodeo" ekipažas iškeliavo į 2019-ųjų Dakaro ralį
"Agrorodeo" ekipažas iškeliavo į 2019-ųjų Dakaro ralį
© Gedmantas Kropis

Praėjusiame Dakaro ralyje V. Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas Lietuvą nustebino greičiu. Sparčiai į viršų kopusią komandą sustabdė tik netikėtas gedimas. Šiemet, pasakojo komandos pilotas, į ralį jie iškeliauja pasiruošę tvirčiau ir gerokai anksčiau.

„Agrorodeo“ komanda iš pagrindų perrinko turimą „Toyota Hilux Overdrive“, patikrino netgi variklį, kuris, dar 2018-ųjų sausį kalbėjo V. Žala, galėjo nukentėti dėl įsipiltų ne visai tinkamų degalų po to, kai komanda nespėjo įsipilti jų bivake.

Be to, šie metai ramesni ir dėl turimų susitarimų tiek su Antanu Juknevičium, „Craft bearings“ komandos lyderiu, tiek su užsienio komandos technikais. Su lietuviais V. Žalos ekipažas susitarė keistis detalėmis, o tai leido abiems komandoms į Dakaro ralį jų vežtis mažiau. Be to, susitarta ir su užsienio komandomis dėl bendrų detalių įsigijimų Dakare – tai taip pat palengvins duoną tiek V. Žalos, tiek A. Juknevičiaus komandų mechanikams.

10 kilogramų lašinių

Ramybės, juokavo V. Žala, suteikia ir tai, kad šiemet komanda į Dakaro ralį iškeliauja tinkamai pasirūpinusi maistu. Pastarasis aspektas, juokauja visi, iš arti matę kasdienybę bivakuose, labai svarbus, mat, sako „Agrorodeo“ pilotas, jeigu S. Jurgelėnas turi tokį skrandį, kad galėtų ir smėlį valgyti, jam tinkama mityba ypatingai svarbi.

„Stengiuosi mitybą susidėlioti kuo tobuliau, ypač svarbu gerai pavalgyti ryte, nes tai, ką įsimeti į skrandį, po to vežiesi 6-7 valandas“, – sakė lenktynininkas.

O tai reiškia, kad į Dakarą išsiųstame sunkvežimyje tarp atsarginių dalių vietos atsirado gausybei sausų kareiviškų davinių, specialių sportininkams skirtų mišinių, užtikrinančių energiją, o bagaže, sukrautame į lėktuvą, atsirado vietos 10 kilogramų lietuviškų lašinių.

Lengva nebus

Ateinančių metų Dakaro ralis trumpesnis, laukia vos 11 dienų, iš kurių lenktynės truks 10. Tačiau tai visiškai nereiškia, sakė S. Jurgelėnas, kad lenktynės bus lengvesnės nei visada.

Anot patyrusio šturmano, greičiausiai nuo pirmųjų dienų prasidės lenktynės, mat 70 proc. visų trasų sudarys smėlynai, o kopose vietos lenkimui bus labai daug.

„Bus daug įtampos ir tarpusavio kovų, ypač tarp lyderių. Tempas bus tikrai didelis ir, tikėtina, kad dėl tokio tempo nepavyks išvengti klaidų“, – prognozavo jis.

S. Jurgelėnas pabrėžė ir tai, kad smėlynai – klastingi bei varginantys, juose nelengva ne tik vairuotojui, bet ir šturmanui. Tad, tikino „Agrorodeo“ narys, Dakaro ralis bus toks, koks ir privalo būti.

Dakaro ralio startas – jau sausio 6 d., Limoje, Peru. Ralis tęsis iki sausio 17 d., ir apie viską, kas vyks Pietų Amerikos smėlynuose, DELFI savo skaitytojams praneš tiesiogiai iš Dakaro ralio užkulisių, kur dirbs žurnalistas Paulius Garkauskas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Du profesoriai vieningai sutaria: Lietuva nepatyrė blogiausio scenarijaus, tačiau atsipalaidavimas dar gali kainuoti (212)

Po ilgo laiko Lietuvoje vėl galime išvysti seniai matytus vaizdus – kavines, kuriose piko metu...

Užribyje palikti tūkstančiai prekybininkų: per dešimtmetį tokią neteisybę mato pirmąkart (172)

Šiuo metu dėl nuomos kompensavimo verslininkai gali kreiptis tik nuomodami patalpas pagal sutartį....

Pesimistinės mokslininkų prognozės – kova su koronavirusu gali tęstis ir antrą vasaros pusę (62)

Vytauto Didžiojo universiteto ( VDU ) mokslininkai įspėja: dabartinėmis sušvelninto karantino...

Nematyti pokyčiai Vilniaus senamiestyje: teks išmokti elgtis visiškai kitaip (5)

Automobilių vairuotojai šią vasarą Vilniuje turės išmokti judėti kitaip. Vilniaus miesto...

Gyvai / Delfi rytas. Tyrimas apie lietuvių prikauptas maisto atsargas ir dietistės patarimai renkantis ledus

Ar jauni žmonės svajoja turėti savo verslą ir ar suvokia, kokia tai atsakomybė? Kaip išsiugdyti...

„Dragu“ susigundžiusiam plaukimo asui – nemalonumai ir atgaila (218)

Geriausias praėjusių metų Lietuvos sportininkas Danas Rapšys įpratęs lenkti savo konkurentus...

Vyriausybė planuoja daug karantino sąlygų sušvelninimų: kas keisis nuo birželio 1-osios (68)

Ministrų kabinetas trečiadienį ketina dar pratęsti visuotinį karantiną, tuo pačiu sušvelninti...

Švedijos įvaizdį sudrebinęs Kipro sprendimas (101)

Švedijos užsienio reikalų ministrė Ann Linde mėgina gelbėti savo valstybės reputaciją...

Saugių skrydžių vizija: virusus naikinantys robotai, temperatūros matavimas per kamerą (12)

„Honeywell International Inc.“ mąsto apie tai, ko reikės norint įkalbėti žmones vėl...

Viktorija Siegel apie sprendimą dukrai nesuteikti Danieliaus Bunkaus pavardės: taip pasielgta dėl kelių priežasčių (328)

Kurį laiką Kanuose gyvenusi pora – sužadėtiniai Viktorija Siegel ir Danielius Bunkus –...

|Maža didelių žinių kaina