aA
546 kilometrai. Po poilsio dienos Dakare šiandien išaušo ilgiausias greičio ruožas, kuris, kaip organizatoriai žadėjo, privers dalyvius pasiraitoti rankoves. Sunkumus mėgstanti Dakaro legenda, Antanas Juknevičius, šiandien ir vėl pademonstravo puikų rezultatą ir finiše džiaugėsi 24 pozicija, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Darius Vaičiulis (kairėje) ir Antanas Juknevičius
© Komandos archyvas

546 kilometrai. Po poilsio dienos Dakare šiandien išaušo ilgiausias greičio ruožas, kuris, kaip organizatoriai žadėjo, privers dalyvius pasiraitoti rankoves. Sunkumus mėgstantys Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis šiandien ir vėl pademonstravo puikų rezultatą ir finiše džiaugėsi 24 pozicija.

Jau tampa įprasta, jog „Kreda“ ekipažas šiemet lenktyniauja labai stabiliai. Po poilsio dienos startavę 28-toje pozicijoje, Dakaro pankai užtikrintai skrodė Saudo Arabijos kopas ir kiekviename kelio punkte vis gerindavo savo užimamą vietą. Atlėkęs į finišą A. Juknevičius buvo patenkintas pasiektu rezultatu.

„Greitas ruožas, su labai daug tiesiųjų, tad ir vėl teko iki pat galo spausti greičio pedalą. Kopos šiandien ir vėl buvo labai nedidelės, prašokom įsibėgėję. Navigacija nebuvo sudėtinga, tik reikėjo labai tiksliai laikytis kurso. Jokių nuostolių nepatyrėm, tiesiog važiavom taip greitai, kiek tik leido automobilis. Buvome sustoję prie Benedikto, kelias minutes strategavome, kaip galėtume jiems padėti, tačiau mūsų turimu šarnyru jie nesinaudojo. Galbūt buvo kilę kažkokių papildomų problemų“, – po finišo įspūdžiais dalinosi „Kreda“ komandos pilotas A. Juknevičius.

Papildyta 20.42. Į finišą sugrįžusius A. Juknevičių ir D. Vaičiulį apie tai, kas nutiko lenktynių trasoje, kalbino „iGo2Dakar“ žurnalistų komanda. Jiems lenktynininkai taip pat papasakojo, kokia situacija susiklostė, trasoje pamačius sustojusį „Inbank team Pitlane“ bolidą.

Žurnalistams pastebėjus „sakė, tu pro Beną pralėkei ir ten kažką matei“, A. Juknevičius replikavo: „Aš nepralėkiau, mes sustojom, gal porą minučių stovėjome.“

„Jis mums pasakė, kad pas jį – šarnyras. Sako, ar tu turi galinį šarnyrą. Turiu, sakau, imk, bet tik tiek, kad aš supratau, kad mūsų šarnyrai, mūsų dalys nelabai jam turėtų tikti, 95 procentai...Na, mūsų sena mašina, jo – pats naujausias modelis. Bet, sakau, jeigu tau tinka, pasiimk gale. Benas nuėjo, aš nežinau, pasižiūrėjo, tiko, netiko, sako – nereikia“, – apie susitikimą „iGo2Dakar“ žurnalistams pasakojo lenktynininkas.

Žurnalistams nusistebėjus, kad galinio šarnyro neturėjo pats „Inbank team Pitlane“ ekipažas, nuostabai pritarė ir A. Juknevičius. Tačiau į ilgas diskusijas nesileido.

„Žiūrėkit, jis paprašė šarnyno, aš sakau, Benai, mes nelipam, tu nueik, gale pasiimk. Grįžo, sako ar netinka, ar... ir viskas“, – galvą kraipė „Kredos“ sportininkas, kurio interviu galite rasti „iGo2Dakar“ nufilmuotame reportaže nuo 3 min. 11 sek.

Vėliau išgirdęs B. Vanago komandos patikinimą, kad iš A. Juknevičiaus šis šarnyro neėmė ne todėl, kad jis netiko, o todėl, kad jo nurodytoje vietoje nerado, „Kredos“ pilotas nusistebėjo, mat komandos turimame „Hilux Overdrive“ modelyje šarnyras pritvirtintas ypač matomoje vietoje – dešinėje pusėje, gale, prie saugos lankų.

Kaip DELFI pasakojo komanda, tai yra standartinė vieta, puikiai žinoma „Toyota“ modelius Dakaro ralyje vairuojantiems lenktynininkams, be to, nesunkiai randama ir matoma.

Antano Juknevičiaus bolidas: prie lankų pritaisyta reaktyvinė traukė, greta į plastiką suvyniotas šarnyras
Antano Juknevičiaus bolidas: prie lankų pritaisyta reaktyvinė traukė, greta į plastiką suvyniotas šarnyras
© Komandos archyvas

Pateiktoje nuotraukoje matyti, kad prie saugos lankų yra pritaisyta reaktyvinė traukė, o greta, kiek žemiau, į plastiką suvyniotas šarnyras, kurio ir buvo ieškoma.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(24 žmonės įvertino)
3.5000

Top naujienos

Nauji greičio matuokliai Vilniuje: „trikojai“ fiksuos ne visus, o apie jų buvimo vietą bus pranešta (107)

Dar rudenį įsigytus mobilius greičio matuoklius policija jau pradėjo naudoti gatvėse. Anot...

Įvertino Skvernelio pareiškimus Nausėdai – eina į karą, kurį beviltiškai pralaimės papildyta (358)

Premjerui Sauliui Skverneliui pareiškus, kad susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius yra...

Dėl statybvietėje įvykusio nelaimingo atsitikimo teisia daugiabučius stačiusios bendrovės vadovą (15)

Dėl netoli Valstybės saugumo departamento (VSD) statomų naujų gyvenamųjų namų kvartale...

Panevėžio merui vėl pareikšti įtarimai (52)

Panevėžio miesto savivaldybėje Specialiųjų tyrimų tarnyba ( STT ) pirmadienio rytą pradėjo...

Libijos naftos eksportą užblokavęs generolas – vis sunkiau valdomas

Regis, niekam nepavyksta atvesti į protą Khalifos Haftaro . Jei ir buvo tikėtasi, kad didžiųjų...

Žiemą dygstantys grybai, žydinčios žibutės ir bėganti sula: mokslininkas mano, kad mums siunčiama žinia

Viešojoje erdvėje šią žiemą netrūksta gyventojų keliamų nuotraukų ir TV reportažų,...

Linas Kojala. Nenori radikalizmo? Persvarstyk, kaip funkcionuoja ekonomika (13)

Užbėgti už akių radikalių kairiųjų politinių jėgų stiprėjimui.

Per pasirodymą muzikos festivalyje scenoje mirė dainininkas Davidas Olney: gyvybė užgeso vidury dainos

Mirė žinomas folkmuzikos atlikėjas ir dainų autorius Davidas Olney. Jam buvo 71-eri. D. Olney...

Vežėjai teigia bėgantys iš Lietuvos: skaičiuoja, kad Lietuva praras 24 mln. eurų (249)

„Vinis į karstą buvo spalio mėnesio Vyriausybės nutarimas ir padidinimas koeficiento“, –...