“Abu maratoniniai etapai Gadamesas-Gatas ir Gatas-Saba buvo labai sunkūs. Kelyje buvo daug aukštų kopų, tad daugybę kartų klimpome ir kasėmės. Sutemus būdavo dar sunkiau ir likusius 100 km važiuodavome 5-6 val. Todėl finišuodavome 2-3 val. nakties ir mažai pailsėdavome prieš kitos dienos startą.

Košmariškas buvo ir 9-asis etapas Saba-Zila, kuriame teko važiuoti per Al Haruj vulkaninių kalnų masyvą. Tiek dulkių nebuvau matęs niekur kitur pasaulyje. Dėl daugybės aštrių akmenų važiuoti galėjome ne didesniu kaip 20-30 km/h greičiu, tad mūsų pačių sukeltos dulkės mus lenkdavo ir skverbėsi visur, kur tik įmanoma. Užsiteršus oro filtrui, pradėjo kaisti variklis, o vėliau, dulkėms pro oro įsiurbimo sistemą patekus į degalų sistemą ir užsiteršus kuro filtrui, išvis sustojome. Laime, mes vežėmės kelis atsarginius degalų filtrus ir šiaip ne taip pasiekėme finišą.

Greičio ruožo pabaigoje privažiavome aukštas smėlio kopas. Ten radome užstrigusį A.Petraitį ir dar kelis ekipažus. Kadangi jau temo, pradėjome svarstyti, ar verta lįsti į tas kopas ir ieškoti 3-io laiko kontrolės punkto. Prisiminiau, kaip pernai panašioje situacijoje teko nakvoti dykumoje ir pavėluoti į sekančio etapo startą, todėl su Milda nusprendėme sukti tiesiai link finišo, tą patį padarė ir kiti lietuvių ekipažai. Užtai gavome po 5 val. baudos, bet tai yra gerokai mažiau, nei gauti baudą už pavėlavimą į kitą startą.

Vakarykštis etapas Zila-Sariras buvo palyginti lengvas, todėl finišą pasiekėme dar iki sutemstant. Neblogai sekėsi ir A.Lekavičiui bei A.Petraičiui. Šiandien mūsų laukia trumpesnis, bet kur kas pavojingesnis etapas, kuriame bus daug aukštų kopų. Jas įveikiant, sunkiausia yra nusileisti, nes dėl biraus smėlio neretai “galas pradeda lenkti priekį” ir atsiranda pavojus apvirsti.

Kol kas mūsų lenktynės vyksta pagal planą: esame rezultatų lentelės gale, bet turime beveik sveiką automobilį. Jei taip bus ir toliau, įvykdysime savo tikslą – finišuosime Šarm El Šeiche. Tiesa, vakar mūsų mašinoje sugedo papildomi halogeniniai žibintai, bet kaip nors įveiksime šios dienos etapą ir per poilsio dieną apsitvarkysime.

Tuo tarpu kiti du Lietuvos ekipažai turi problemų su technika. Daugiausia jų turi A.Lekavičius: jei jis važiuoja lėtai – viskas tvarkoje, bet jei tik paspaudžia akceleratorių – jų “Toyota” pradeda byrėti akyse. Arūnas taip pat tiki “datraukti” iki poilsio dienos ir daugelį mazgų perrinkti. Aurelijus Petraitis turi mažiau problemų, tačiau pas juos nekrauna generatorius, todėl jie negesina variklio netgi naktį, nes ryte bijo neužsivesti. Tiesa, vakar jie išmušė vieną amortizatorių, bet irgi tikisi susitvarkyti pirmadienį.

Taigi, vis laukiame nesulaukiame poilsio dienos. Mums su Milda remontuotis reikės nedaug, bet mūsų automobilio salone dabar yra kokie 50 kg smėlio ir dulkių, tad reikės išsikuopti. Linkėjimai visiems, lekiame į šios dienos startą.”