Jie, važiuodami "Mitsubishi Lancer EVO X" automobiliu, įgijo maždaug pusės minutės persvarą ir finišavo pirmi.

Laimėtas ralis leido jiems džiaugtis ir iškovotu šalies čempionų titulu N4 klasėje, o vidutinis nugalėtojų greitis buvo 104,6 km/val.

Antrą vietą ralyje užėmė Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ("Mitsubishi Lancer EVO X") ekipažas, atsilikęs nuo nugalėtojų 43,6 sek. Antrą vietą šis ekipažas užėmė ir galutinėje sezono N4 klasės įskaitoje.

Į trečią poziciją ralyje pakilo Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas ("Mitsubishi Lancer EVO IX").

"Man labai patiko tie du paskutiniai greičio ruožai dviratininkų takeliu. Jie siauri, sudėtingi, bet kažkoks sunkiai paaiškinamas vidinis jausmas leido važiuoti pakankamai greitai. Baimės jausmas dingo, ir tiesiog mėgavausi vairavimu. Pasirodo, važiavome akivaizdžiai greičiau už konkurentus, ir tai leido mums palypėti aukštyn. Nors tokio tikslo tikrai neturėjome - reikėjo tiesiog sėkmingai baigti lenktynes", - po finišo sakė R. Čapkauskas.

Tuo tarpu nesėkmingai parinktos padangos iš trečios vietos į ketvirtą išstūmė Benedikto Vanago ir Irinos Kolomeytsevos ekipažą ("Subaru Impreza").

"Mes "prašovėme" su padangomis pačioje lenktynių pabaigoje. Sukibimas su kelio danga dviračių takelyje buvo labai prastas. Užleidome turėtas pozicijas, nes Ramūno tempas buvo nerealus, mes tikrai jų negalėjome pavyti", - po finišo kalbėjo šio ekipažo šturmanė. Benediktas ir Irina ir bendroje sezono įskaitoje liko ketvirti.

"Open" klasės nugalėtojais tapo Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė ("Mitsubishi Lancer EVO VIII"). Jie bendroje ralio įskaitoje liko penkti.

"Aš niekada tėčio neįkalbinėju tęsti karjerą, jis pats sprendžia - baigs sportuoti ar dar vieną sezoną važiuos", - teigė I. Lipeikytė. Tai suteikia vilčių, kad bene tituluočiausias šalies ralio lenktynininkas ir kitais metais dalyvaus varžybose.

"Open" klasėje antri liko Giedrius Notkus ir Dainius Alekna, treti - latviai Valtis Zvaigzne ir Martinas Ozolinis.

Atkakli kova vyko ir dviem ratais varomą techniką pasirinkusių ekipažų. Paskutinės sezono lenktynės turėjo išaiškinti prizininkus A2000, L2000, S2000 klasėse. Po atkaklios kovos pirmą vietą tarp 2WD technikos užėmė Vytauto Barnausko ir Mindaugo Čepulio duetas ("Renault Clio"). Išvengę klaidų ir technikos problemų, lenktynininkai sugebėjo 49 sekundėmis aplenkti A2000 klasėje nugalėjusius Dmitrijų Miačiną ir Kęstutį Būzių ("Honda Civic"). Lenktynininkas iš Kaliningrado tapo Lietuvos čempionu savo klasėje, o ateinantį sezoną žada startuoti naujutėliu "Renault Clio" automobiliu.

"Puikios lenktynės, naujos trasos. Jos galbūt kartais buvo perdaug sudėtingos, tačiau visiems dalyviams sąlygos buvo vienodos. Mums tikrai patiko, nes tokios įdomios ir atkaklios sezono pabaigtuvės tapo puikia švente visiems ekipažams", - komplimentų ralį organizavusiam klubui AJAGS negailėjo lenktynininkai.

S2000 klasės nugalėtojais tapo Karolis Raišys ir Rytis Lukauskas ("Honda Civic").

Iš viso "Classic Rally Druskininkai" distanciją įveikė tik 23 ekipažai.

Kiek trumpesnį nuotolį Druskininkų apylinkėse įveikė ir ekipažai, kovojantys dėl Lietuvos automobilių sporto federacijos taurės. Absoliučiais nugalėtojais tapo Mindaugas Jusis ir Donatas Mazurevičius ("Honda Civic"), nugalėję ir S1 klasėje. Antri bendroje įskaitoje ir pirmi S4 klasėje lenktynes baigė Nerijus Anužis ir Agnė Vičkačkaitė ("Audi S2"), o S2 klasės nugalėtojų vardas atiteko Rimantui ir Deividui Gezevičiams ("Opel Kadett").

Naujas Lietuvos automobilių ralio sezonas prasidės jau tik kitais metais, o šiemet sportininkai dar dalyvaus tarptautinėse lenktynėse - Estijoje ir Latvijoje vyksiančiuose Baltijos šalių ir Šiaurės Europos zonos ralio etapuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją