aA
Jau 4 metus Belgijoje gyvenantis ir dirbantis lietuvis Paulius Laurinkus savaitgaliais grįžta į Lietuvą. Grįžta tam, kad šokęs į „Automotive.lt“ kolektyvo prižiūrimą BMW dalyvautų drifto varžybose. Užsienyje gyvenantis tautietis nė neplanuoja trauktis iš Lietuvos čempionato ir savo sportinę karjerą mato tėvynėje kildamas iš „Semi PRO“ lygos į PRO, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Belgijoje gyvenantį lietuvį namo sugrąžina <em>driftas</em>
© Justas Lengvinas

Lietuvon atskrenda „driftinti“

Paulius Laurinkus po darbų Belgijoje į Lietuvą skrenda tik savaitgaliui. Dažniausiai – lenktynėms. Savo automobilį jis pamato jau tik atvykęs į „drifto“ varžybas. Jį ruošia ir į lenktynes atgabena „Automotive.lt“ kolektyvas. Testai ir treniruotės – tik varžybose. Tačiau tai Pauliui netrukdo lipti ant podiumo „Semi PRO“ šonaslydžio lygoje, lenktynininkas jau žvalgosi ir į lietuvišką PRO čempionatą. Ir tokie santykiai tarp sportininko ir konstruktorių veikia jau keturis metus.

„Mūsų santykiai su Pauliumi prasidėjo visai atsitiktinai, kai jis prieš 4 metus atvažiavo nusipirkti traukių automobiliui ir konsultacijos. Šiltai pasikalbėjom, galbūt sutapo „fengšui“ ir taip nuo to laiko kartu lenktyniaujame“, – pirmąją pažintį prisiminė „Automotive.lt“ vadovas Paulius Piščikas.

P. Laurinkus į „Automotive.lt“ garažą užsuko pradėjęs galvoti apie lenktyniavimą „drifto“ varžybose ir tą jis pirmą sezoną darė kasdieniu 3 serijos BMW sedanu. Vis tik pradedančiųjų „Street“ lygoje jis ilgai neužsibuvo ir jau kitais metais patobulinus automobilį pradėjo dalyvauti „Semi PRO“ lygoje.

Neįprasta tai, kad sportininkas gyvena bei dirba užsienyje ir į Lietuvą grįžta tik lenktyniauti. Visa automobilio priežiūra ir tobulinimu jau tris metus rūpinasi minėti „Automotive.lt“ meistrai. Nepaisant to, kad jis turi minimaliai galimybių treniruotis, tai jam nesudaro problemų kovoti dėl aukštų pozicijų varžybose.

Pasitikėjimas servisu leidžia lėkti be treniruočių

„Automobilis visada yra pas juos. Jie jį prižiūri ir tvarko, aš tik atvažiuoju į varžybas ir lenktyniauju. Tiesiog neturiu tiek laiko, kad galėčiau juo daug treniruotis. Kiek kartų šiemet juo esu važiavęs, galėčiau ant rankų pirštų suskaičiuoti. Tačiau tą mašiną aš turiu jau nuo 2012 metų, tai buvo mano kasdienis automobilis kai dar gyvenau Anglijoje, aš esu prie jo pripratęs ir suaugęs su juo, tad savo techniką puikiai pažįstu. Kolegos tik pasako ką jame pakeitė prieš varžybas ir į ką turėčiau atkreipti dėmesį, o surinkimo kokybė leidžia ir be didelių treniruočių siekti aukščiausių tikslų“, – apie neįprastus santykius iš savo perspektyvos pasakojo Paulius Laurinkus.

„Jis neieško problemų automobilyje jei kas nors nesigauna, nebent kažkas akivaizdžiai būna blogai. Jis koncentruojasi į vairavimo techniką. Aš matau jo vairavimo stilių ir tada galvoju kaip ką patobulinti, kad išnaudoti tą jo vairavimo įgūdį. Mūsų idėja, yra tokia, kad kiekvienas turi dirbti savo darbą. Jis pasitiki mumis, o mes stengiamės iš savo pusės daryti viską, kad jis laimėtų“, – santykių automobilių sporte per atstumą subtilybes paaiškino P. Piščikas iš „Automotive.lt“.

Tokio darbo vaisiai duoda rezultatų: praėjusiais metais Paulius Laurinkus Lietuvos „drifto“ čempionato „Semi PRO“ lygoje sezoną baigė 8-oje vietoje iš daugiau nei 60-ies dalyvių. Šiemet pirmame etape lipo ant 3 podiumo laiptelio, po dviejų etapų jis žengia penktas. „Aurum 1006 km“ lenktynėse jis savo jėgas išbandė ir PRO lygoje. Su 400 AG turinčiu automobiliu jis kvalifikacijoje parodė 18-tą rezultatą iš 35 dalyvių, o poriniuose važiavimuose tik per plauką nusileido dvigubai galingesnę techniką turinčiam sportininkui, kuris galiausiai PRO etape iškovojo 3 vietą.

„Drifto“ lygis Lietuvoje aukštesnis

Paulius nori tobulėti, tačiau savo ateitį mato Lietuvoje. Sako, kad „Drifto“ lygis tėvynėje yra kur kas aukštesnis nei Beniliukso šalyse, kuriose jis gyvena ir dirba.

„Belgijoje „drifto“ nebėra, Olandijoje situacija su šia sporto šaka taip pat sudėtinga. Jie 5 metus neturėjo PRO etapo, o visos treniruotės dėl dūmų taršos vyko ant laistomos dangos. Tai pirmajame etape ant sauso asfalto buvo liūdna. Ten PRO lygis yra žemesnis nei mūsų „Semi PRO“. Galėtumėme ten laimėti, tačiau patirties ten negaučiau. O Lietuvoje mane tenkina konkurencija. Šiemet ji didžiulė, daugiau nei 60 stabilių sportininkų „Semi PRO“ lygoje, o trečdalis mašinų paruoštos taip, kad galėtų važiuoti ir PRO lygoje. Visi važiuoja maksimaliai, užtikrintai, arti vienas kito, tad čia tikrai yra ką veikti“, – lietuvišku „driftingu“ džiaugėsi P. Laurinkus.

Šiemet jis ketina išbandyti dar vieną PRO etapą Kačerginės Nemuno žiede, „Uphill“ trasoje. Tuo tarpu Laurinkaus BMW prižiūrintis „Automotive.lt“ kolektyvas skatina Pauliaus norą apsiuostyti PRO lygoje, tačiau norėtų, kad jis dar vieną pilną sezoną pravažiuotų „Semi PRO“ čempionate, ir tuo metu sukonstruoti naują, PRO lygai pritaikytą automobilį.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Lietuvis – „Rotax Max Challenge“ Pasaulio taurės vicečempionas

Visą savaitę Portugalijoje, Portimao kartodrome, vyko „ Rotax Max Challenge Grand Finals“...

Tomo Jančio komanda nemato priežasčių, kodėl negalėtų kovoti dėl Top 10

Lapkričio 21 dieną, pirmadienį, Vilniaus centre esančiame „ Courtyard by Marriott “...

Dakaro maršrutais lenktyniavęs Valeišos ir Varžos duetas grįžo su prizininkų trofėjais

Saudo Arabijoje įvyko priešpaskutinis Pasaulio Baja taurės etapas. Šioje varžybų serijoje...

Vaidotas Žala baigė Dakaro dėlionę – papasakojo, kas sėdės šturmano vietoje

Po intriguojančių naujienų apie tai, kad Vaidotas Žala persėda į gamyklines specifikacijas...

Prieš pasidedant žiemai – kvietimas vairuotojams: išmokti vairuoti galima ir varžybose

Varžybos skirtos kiekvienam – tokį šūkį naudoja sprinto ir slalomo čempionatas „ Nemunring...

Top naujienos

Ekspertas: jei ne pinigai, „Financial Times“ nebūtų rašęs apie Lietuvą taip, kaip parašė (20)

Britų portalo „ Financial Times “ publikacijos apie Lietuvą nėra žurnalistika, tai – reklama...

Vilniaus mikrorajonas, kuriam žadami dideli pokyčiai: dėl jo potencialo neabejojama (1)

Vos prieš kelis dešimtmečius Vilniaus miestas buvo gerokai mažesnis. Laikui bėgant, sostinė...

Ukrainos ambasadoje Madride – sprogimas (6)

Ukrainos ambasadoje Madride nugriaudėjo sprogimas. Sužalotas vienas žmogus. Apie tai praneša AFP...

EK pirmininkės pasisakymas ištrintas, sureagavo ir Ukraina (10)

Ukrainos ginkluotųjų pajėgų generalinis štabas sureagavo į Europos Komisijos (EK) pirmininkės...

Nauja apklausa išryškino aiškų kandidatų į Vilniaus merus trejetuką – įvertinti ir skirtingi II turo scenarijai (18)

Valdančiosios Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų (TS–LKD) užsakymu...

Verslas PliusJulija Leimonė

Darbe patiriamas stresas suteikia dvi galimybes: jei negelbėja pirmoji, imkitės ryžtingų veiksmų 3 pagrindinės streso priežastys

Dažnai paroje esančios valandos yra dalinamos į lygias dalis: sakoma, kad trečdalį laiko...

Karas Ukrainoje. Britų žvalgyba apie Rusijos sprendimą: Kremlius bijo Ukraina: mūsų kariuomenė tapo dar galingesnė (7)

Ukraina pranešė iš Prancūzijos gavusi daugkartinę raketų paleidimo sistemą, kuri papildė...

Į nelaisvę patekusio ruso mama lieja pyktį ant Putino ir Šoigu: mes kas, galvijai?

Ukrainoje į nelaisvę pakliuvusio rusų kario mama Irina Čistiakova pareiškė, kad ukrainiečiai su...

Ala Pugačiova priėmė svarbų sprendimą, susijusį su Rusija

Rusijos dainininkė Ala Pugačiova uždaro ABP – savo paskutinę įmonę gimtinėje, kuri...

Gydytojas patarė, kaip senjorams sumažinti ligų riziką: vieną produktą siūlė vartoti ypač atsargiai

Žmones paveikia senėjimas , natūraliai atsirandantis dėl tam tikros molekulinės ir ląstelinės...