2,5 litro 300 AG ir net 407 Nm pasiekiantis opozicinis turbobenzininis „Boxer“ motoras ne tik užtikrina įspūdingą dinamiką, bet ir tinkamas paprastam važiavimui – net ir perjungus pavarą ties 2000 aps./min, variklis traukia užtikrintai, be jokios turboduobės. O nuo 4000 aps./min prasideda tikras uraganas – tuomet tik vairuotojo meistriškumas ir elektroniniai pagalbininkai padeda suvaldyti šią stichiją, o gerą stabdymą užtikrina „Brembo“ stabdžių sistema (aušinami stabdžių diskai su 4 stūmoklių priekyje ir 2 stūmoklių gale stabdžių apkabomis).

Kaip ir kituose „Subaru“ modeliuose, čia sumontuota nuolatinė visų varančiųjų ratų pavara su centriniu diferencialu, tolygiai paskirstančiu sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies (priekinėje bei galinėje ašyse sumontuoti riboto praslydimo LSD diferencialai). Pasirinkus „Auto+“ režimą, centrinio diferencialo DCCD sistema („Driver’s Control Center Differential“) apriboja ratams perduodamą sukimo momentą (praverčia slidžiame kelyje), o „Auto-“ režime daugiau sukimo momento perduodama į galinius ratus. Papildomai dar galima pasirinkti net šešias skirtingas riboto praslydimo diferencialo padėtis, priklausomai nuo to, kokia trasa ketinate važiuoti.

Šio „džiaugsmo“ kaina Lietuvos rinkoje prasideda nuo 124 900 Lt.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)