aA
Šeštadienį, rugsėjo 6-ąją Vilniuje šalia „Forum Palace“ rūmų prasideda tradicinio konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2014“ pirmojo turo batalijos. Antrasis atrankos etapas vyks rugsėjo 13 d. Klaipėdoje, kruizinių laivų terminalo aikštelėje, o baigiamojo, trečiojo etapo varžytuvės dar po savaitės bus surengtos Kaune prie „Žalgirio“ arenos.
© DELFI (R.Achmedovo nuotr.)

Sekmadienį, rugsėjo 21-ąją, ten pat įvyks ir konkurso finalas, kuriame varžysis po penkis atrankiniuose etapuose sėkmingiausiai pasirodžiusius pretendentus į karaliaus karūną ir po vieną geriausių rezultatų pasiekusią moterį iš kiekvieno etapo, jei daugiau dailiosios lyties atstovių nepateks į geriausiųjų penketukus.

Tad šiemet pirmą kartą renginio istorijoje geriausias Lietuvos vairuotojas paaiškės Kaune, kur jį sveikins ne tik konkurso organizatoriai, bet ir „Žalgirio“ arenoje vyksiančios parodos „Kauno automobilių dienos“ lankytojai, turėsiantys gerą progą iškart nušauti du zuikius – apžiūrėti rūpimą parodą ir išmėginti jėgas finalo išvakarėse vyksiančiame paskutiniajame atrankos etape, į kurį registracija dar vyksta.


Norinčiųjų išbandyti jėgas konkurse vairavimo stažas neribojamas. Reikia tik turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą ir DELFI portale teisingai atsakyti į kelis nesudėtingus klausimus (iš visų dalyvių kompiuterinė sistema atrinks greičiausiai atsiuntusių teisingų atsakymų autorius).
Dalyvius registruoja ir radijo stotis „Kelyje“, o į paskutiniojo etapo varžytuves dar galima registruotis iki rugsėjo 19-osios.

Jau praėjusieji registracijos formalumus ir poryt pirmieji pradėsiantys kovą dėl teisės vadintis geriausiuoju, renginio organizatorių teiraujasi, kaip geriau pasiruošti konkursui, kokių klausimų jame galima tikėtis ir pan.

„Jei žinotum kuriuos skaičius užbraukti, nesunku būtų laimėti milijoną... - sako šio projekto koordinatorius, jau tryliktąjį konkursą paeiliui rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Tačiau baimintis nėra ko, nes atsakymus į teorinės dalies klausimus privalo žinoti kiekvienas, baigęs vairuotojų rengimo kursus ir įgijęs pažymėjimą. O ir praktinė vairavimo rungtis nereikalauja jokių išskirtinių sugebėjimų“.

Visi pretendentai į geriausiojo titulą privalės atsakyti į vienodą kiekį klausimų, kurių kiekvienas turės po 5 atsakymų variantus – vieną iš jų teisingą. Pasak V. Valiukevičiaus, didžiausias dėmesys skirtas eismo taisyklių žinojimui, saugumo kelyje, saugus vairavimo, pėsčiųjų, dviratininkų elgesio kelyje traktuotei. Keli kausimai neišvengiamai bus ir apie techniką, automobilių istoriją bei automobilių sportą.

„Norint laimėti ar bent jau gerai pasirodyti nereikia būti visų galų meistru, nes dar nebuvo atvejo, kad ir nugalėtojas nepadarytų klaidų, - sako ne viename geriausiojo vairuotojo konkurse jėgas išmėginęs žinomas šalies sportininkas, 1000 km ir kitų lenktynių dalyvis Darius Baltramiejūnas. – Tačiau renginio orbitą apimančioje tematikoje gaudytis būtina. Ir mažiau jaudintis laukiant sėkmės, kuri neišvengiamai lydės, nes jau pats dalyvavimas konkurse priverčia atnaujinti ir teorines žinias, ir praktinius įgūdžius“.

Patyręs sportininkas pataria atkreipti dėmesį ir į tuos, kas rengia konkursą.

„Organizuoti renginį Lietuvos žurnalistų autoklubui padeda Susisiekimo ministerija, „Altas“, „Toyota“, „Regitra“ ir kiti, todėl visai logiška būtų tikėtis vieno-kito klausimo apie šių organizacijų veiklą, tiesiogiai susijusią su eismo organizavimu ir saugumo šalies keliuose užtikrinimu“, - teigia D. Baltramiejūnas.

Jo kolega, vienas geriausių automobilių slalomo meistrų Vincas Gerdžiūnas, irgi dalyvavęs ne vienose geriausiojo vairuotojo paieškose, tvirtina, jog didžiausia renginio sėkmė yra ta, kad tvirtas šaknis šalyje įleidęs konkursas priverčia vairuotojus ne tik pasitempti, bet ir jam pasibaigus mandagiau, kolegiškiau elgtis keliuose ir miestų gatvėse.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

„Putino liudininkai“: 2012-aisiais prasidėjo tikros nesąmonės (49)

Vitalijaus Manskio dokumentinis filmas „Putino liudininkai“ – viena iš svarbiausių...

Po daugelio metų aplankė Gariūnus: tokias kainas mieste sunkiai rasi (30)

Ilgus metus Gariūnuose nesilankiusi Aistė apniukusį šeštadienį nusprendė netysoti namie, o...

Dar vienas skandalas Kaune: medikus šokiravo motinos elgesys su mažyliu – skubiai iškvietė vaikų teises (538)

Motina meta kaltinimus Kauno klinikų medikams . Anot jos, šie galimai per stipriai suspaudė vaiką.

Po žinių apie sniegą – patikslinta sinoptikų prognozė: nemalonumai užklups netikėtai (3)

Sekmadienio dieną Lietuvos padangė bus debesuota. Nedideli pragiedruliais pasirodys kai kuriose...

Rumunai suvarpė Lietuvos vartus ir išmetė rinktinę į žemiausią divizioną (310)

Šeštadienį daugiau nei 15 tūkstančių vietų turinčiame Ploješčio miesto stadione vykusiose...

Vieta, apie kurią lietuviai galėjo tik pasvajoti: paslaptingas kino teatras, kur leidžiama daugiau nei įprastai (67)

Sostinėje įsikūrė nauja vieta, apie kurią anksčiau net nesvajojote, kad tokia gali būti. Po...

Žurnalistė apsilankė nuogalių kurorte: orgijos vyko vidury baltos dienos (139)

„Ateik greičiau pažiūrėti! Aname balkone vyksta orgija!“ – sušukau savo seseriai, rodydama...

Kremliaus kėslai verčia sunerimti: visai šalia Lietuvos – pavojingi signalai (117)

Latvija švenčia šimtmetį . Tačiau Latvijos parlamentarai nespėjo įteikti dovanos šaliai –...

Pažintis socialiniame tinkle: kaip vos iš kelių žinučių suprasti, kad viskas baigsis blogai (183)

„Tinder“, „Facebook“ ir kiti socialiniai jau kurį laiką yra kone populiariausia platforma...